czwartek, 10 listopada 2016

AUSSIE® Miracle Moist


Dziś chciałabym się podzielić z wami moją recenzją na temat szamponu i odżywki AUSSIE® Miracle Moist. Właśnie ta linia kosmetyków zainspirowała mnie do pisania bloga. Przyznam, że to jedyna akcja testerska, z którą miałam najdłużej styczność. Do kampanii dostałam się na stronie https://www.everydayme.pl/# co mile mnie zaskoczyło. Chociaż zawartość paczki była bardziej zaskakująca.Na samym początku przypadło na ocenę zawartości pudełka :
zgrabne butelki, miły zapach po otworzeniu butelek, ciekawa konsystencja.
No, ale bądźmy szczerzy nie tylko na tym polegają recenzje bo jednak bardziej interesowała mnie skuteczność nowych preparatów. 


 Przyznam, że przed pierwszym użyciem trochę panikowałam i różne myśli chodziły mi po głowie " A co jak zaczną wypadać mi włosy ? " no, ale cóż jako ambasadorka wzięłam się na odwagę i przystąpiłam do testów " na własnej skórze ". Byłam naprawdę zdumiona bo już po pierwszym umyciu i wysuszeniu  moje włosy, które są z natury ciężkie do rozczesania i zawsze robię to z krzykiem rozczesały się z łatwością. Po kilkukrotnym umyciu włosów szamponem Aussie i zastosowaniem tej samej marki odżywki włosy nabrały blasku, objętości, przestały się plątać i koniec z łamaniem się włosów! Hura ! Ktoś stworzył coś idealnego dla mnie !

Podsumowując:
Polecam go każdemu z czystym sercem.
Dzięki tym szamponom i odżywkom skończyły się moje problemy z włosami.
Naprawdę Aussie posiada niemalże same zalety, osobiście dla mnie zapach trochę nie odpowiada ( jest zbyt słodki ), ale to chyba należy już tylko do gustu.
*Jest super wydajny ( jedna butelka starcza na naprawdę spory czas )
*Łatwo się spłukuje, ale i super się pieni.
*Wygodne butelki ułatwiają aplikację preparatów nawet z mokrymi rękoma.
*A najważniejsze niska cena za dobrej jakości produkty ( cena odżywki to zaledwie 21.99 zł , a szamponu na chwilę obecną na przecenie 16.99 zł w sieci sklepów Rossmann )

Naprawdę szczerze polecam ! Warto skusić się na ten zakup !

21 komentarzy:

  1. mi się nie udało dostać do testowania, ale dostałam próbki.
    bardzo fajne kosmetyki. przepięknie pachną, ale cena trochę wysoka, ale myślę, że warto zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna recenzja,tez lubie tę marke.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam dobre opinie na temat tych szamponów muszę wypróbować ;) Też mam problemy z rozczesywaniem czasami to prawdziwa męka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, słyszałam dużo dobrego o tych produktach ale nigdy mi nei po drodze na ich półkę , zapowiada się fajny blog , kązdy z nas jakos zaczynał życzę powodzenia i zapraszam do mnie ;)
    http://blackwomanx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię tę firmę i jej produkty :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne zdjęcia na blogu ! Dodałam do obserwowanych ! Na pewno nie raz odwiedzę Twój profil !

      Usuń
  6. Bardzo jestem ciekawa tego szampony. Słodki zapach to jeszcze jeden argument, który mnie zachęca do wypróbowania tej marki. Z niecierpliwością czekam na kolejne posty :) Pozdrawiam testaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie było mi dane używać Aussie ;)
    Życzę dużej liczby obserwatorów, dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam szampony aussie, bardzo je lubię :) Faktycznie, działają z włosami dużo dobrego, chociaż skład nie jest do końca taki zdrowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam racje, skład nie jest wcale taki zachęcający.
      Ale " dziwnym trafem " akurat na moich włosach zdziałał on cuda :D

      Usuń
    2. A jak się prezentuje skład? Już dużo dobrego słyszałam o tych kosmetykach, ale nigdy nie przyglądałam im się bliżej. Przy okazji - myślę, że umieszczenie składu już w poście byłoby dobrym pomysłem, bo to całkiem cenna informacja :)

      Usuń
  9. W styczniu tamtego roku byłam Ambasadorką marki i miałam przyjemność testować odżywki i szampony. Tu możesz na ich temat poczytać jeśli interesuje Cię moja opinia http://matkablogujaca.blogspot.com/2015/01/aussie-3-minute-miracle-czyli-kilka-sow.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja będę z kolei testować serię "Winter Miracle" - gdy zima już zagości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo czekam z niecierpliwością na recenzję !
      U nas zima już króluje od kilku dni :D

      Usuń
  11. Używałam ten szampon i odżywkę, byłam zadowolona :)
    Obserwuję.
    verczik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. dużo słyszałam ostatnio o tej firmie i zastanawiam się nad zakupem :) post pomógł mi w wyborze i jeszcze dzisiaj wybiorę się chyba do drogerii ;p www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze napisane!
    Zapewne nie raz zajrzę na Twojego Bloga.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy Aussie wchodziło na polski rynek słyszałam o tych produktach bardzo różne, często skrajne opinie. Raz, że cudowny, a zaraz potem, że totalnie do niczego. Postanowiłam wypróbować i obecnie to chyba najlepsze produkty dla moich włosów i dlatego często do nich wracam. Nie wiem czemu, ale moje włosy wyglądają świetnie po szamponach i odżywkach Aussie. Ostatnio kupiłam też odżywkę w sprayu - dzięki niej mogę przynajmniej rozczesać normalnie włosy bez ich wyrywania. Także ja jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia