piątek, 11 listopada 2016

Bebiko Pro+3



W tej odsłonie coś trochę innego i to nie ja w pełni jestem testerką. Przyznam się, że ciekawił mnie smak bo zapach wcale nie jest zachęcający i przy rozrabianiu " flaszeczki " dla mojej Anastazji zdarzyło mi się troszeczkę skosztować. No przyznam, że smakuje lepiej niż pachnie. Jest nieco słodsze od zwykłej wersji Bebiko ( w żółtych opakowaniach ).
 Bebiko PRO+ 3 zawiera:

  • Bebiko Pro +3 po raz pierwszy nabyliśmy z konkursu ze strony : https://www.bebiklub.pl 
  • Zachęcam także do odwiedzania tego linku ( często organizują fajne konkursy ) 

Przyznam, że tak naprawdę nie do końca był to test.. Bebiko towarzyszy nam praktycznie od pierwszych dni życia Anastazji. Niestety natura nie pozwoliła by Anasek wisiał na " cycusiu ", więc tak naprawdę Bebiko Pro+3 było kolejnym etapem po ukończeniu roku przez szkraba.
Ale przyznam, że chyba jej smakuje. Poprzednie " edycje " Bebiko nie chciała pić/ jeść ( zwał jak zwał ) bez zagęszczenia, a tą odsłonę popija ze smakiem bez marudzenia i rzucania butelką. ( Zgadza się moja gwiazda jest bardzo temperamentna i wybredna )

Więc mogę polecić je mamom, których dzieci nie mają żadnych skaz białkowych czy uczuleń. Przyznam mleko ma nieprzyjemny zapach ( nie jestem w sumie pewna czy taki zapach ma samo z siebie czy przez opakowanie ) , ale w smaku jest niczego sobie. Nadaje się zarówno do picia bez dodatków jak i do kaszki. I przyznam, że cena też jest zachęcająca, na ich stronie za 600g mleka ( co wystarcza jednak na dłuższy czas ) cena wynosi tylko 30,00; zł
https://www.bebiklub.pl/produkty/bebiko-pro/bebiko-pro-3?gclid=CjwKEAiA0pDBBRCFtoPyguTh8AUSJADNWeuxMb2Y8-RoCFUubGm6ftehW4BX53ZfvfX_aW5sFmTNeRoCznPw_wcB&gclsrc=aw.ds&dclid=COHw9KmXn9ACFUfiGwodB4UB5Q


Zachęcam do odwiedzania mojego bloga !
Wraz z Anastazją testujemy jeszcze wiele produktów ! 

6 komentarzy:

  1. Moja tez byla na bebiko, ale juz nie daje jej mleka. Na noc ma kasze na mleku krowim :).
    A tego nie probowalysmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas malutki miął uczulenie na mleko, więc pił te mało smaczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna Twoja córeczka! 😊
    Ja nie używam mleka, karmie piersią.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. My stosujemy bebilon. Przez doslownie chwilę było NAN ale mój Olek strasznie po nim ulewał.

    OdpowiedzUsuń
  5. My stosujemy bebilon. Przez doslownie chwilę było NAN ale mój Olek strasznie po nim ulewał.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja od początku używamam Bebiko Pro + ogólnie nie narzekam jedynie na dostępność i brak promocji, dziś zaczynamy przygodę z 3 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia