sobota, 12 listopada 2016

INGRID COSMETICS Make Up EyeShadow Base - Recenzja

Dzisiejszy dzień zakończę od recenzji kosmetyku INGRID COSMETICS Make Up EyeShadow Base

Przyznam, że wcześniej nie używałam żadnych podkładów pod cienie bo uważałam, że to strata pieniędzy, a efekt pewnie żaden. No i tu się grubo pomyliłam.
Kosmetyk ogólnie dostałam do przetestowania ze strony Testoland.plNa początek może lepiej opowiem o całokształcie.
Baza jest w wygodnym okrągłym pudełeczku/pojemniczku o wadze 6.5g.
Jest bez zapachowa, a jej konsystencja jest porównywalna do kremu. Po otworzeniu pojemniczka na pierwszy rzut oka nie jest widoczna jego kremowa konsystencja, a wręcz przeciwnie dla mnie on wyglądał jak zwykły, sypki cień do powiek . Na opakowaniu jest napisane jak go używać     

 " Opuszkiem palca nałożyć cienką warstwę na powieki, pod kosmetyk do makijażu oczu "
 i przyznam, że rozprowadza się go z łatwością, ale skusiło mnie by spróbować go nałożyć także gąbeczką i przyznam, że nakładanie także poszło mi z łatwością.
Po pokryciu bazą całej powieki wtapia się idealnie w odcień mojej skóry jednym słowem różnica kolorytu jest niemalże nie zauważalna.
 

W składzie , które widnieją na opakowaniu to : 
# c11-13 Isoparaffin
# Talc 
# PVP/Hexadecen Copolymer 
# Ozokerite 
# Mica
# Isoprypyl Myristate 
# Ethylene/VA Copolymer 
# Olea Europaea Fruit Oil 
# Phenpxyethanol 
# Methylparaben 
# Propylparaben 
# Ethylparaben 
# Butylparaben 
# Tocopheryl Acetate 
# Triethoxycaprylylsilane
# +/- CI 77891
# CI 77491
# CI 77492
# CI 77499
Boże przyznam wam, że dzisiejsza technologia naprawdę ułatwia życie. Żeby nie dzisiejsze " wszechwiedzące " google, nie wiedziałabym nawet jakich używam kosmetyków, a tym bardziej nie miała bym zielonego pojęcia co jest w ich składzie. Te nazwy dla mnie to " czarna magia ". 



Baza pod Ciebie Ingrid ładnie się rozprowadza po powiece nie zostawiając żadnych grudek, łatwo się rozprowadza i co dla mnie najważniejsze nie zmienia kolorytu powieki. Do tego ładnie nawilża powiekę , nie miałam odczucia ciężkości. 
Kolejnym plusem jest to, że po nałożeniu cieni ładnie podkreślił jej kolor, cienie nie osypywały się z powieki, a najważniejsze cień nie gromadził się w załamaniach powieki. 
I przyznam tu bez bicia, że efekt " doskonałego makijażu utrzymał mi się znacznie dłużej niż bez jakiejkolwiek bazy. Do tego mój makijaż oczu ciągle wyglądał świeżo ! Naprawdę przekonałam się do tej bazy już po jednej aplikacji. 
Z ciekawości sprawdzałam cenę i na Allegro wynosi ok coś ok 16 zł czyli moim zdaniem nie dużo. 
Bo widzę, że z pojemniczkiem 6.5 g " współpraca " nie skończy się tak szybko, ponieważ jest bardzo wydajny i do całkowitego porycia powieki nie trzeba nakładać go wcale grubą warstwą, jest bardzo wydajny. Cena też sięga granic 7-10 zł, czyli jest niska :) 
Na dziś to chyba tyle. A jutro chciałabym opowiedzieć o moim ulubieńcach z Rimmel-a ! 

Pozdrawiam was cieplutko ! 

13 komentarzy:

  1. Bazy pod cienie nie mam,bo rzadko maluje oczy. Nawet nie mogłabym się pochwalić swoimi cieniami, bo mam tylko 3 xD . ale za to mam świetna bazę pod makijaż z oriflame. ! a Ingrid to bardzo dobra firma. za 16 zł to sama bym brała bazę pod cienie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś bazę pod makijaż tej marki i sprawdzała się super.

    Zapraszam w wolniej chwili na nowego posta - AUTOPORTRET 2016

    OdpowiedzUsuń
  3. Super produkt! Baza jest potrzebna jak najbardziej, zarówno pod podkład, jak i pod cienie do powiek. I w pierwszym i w drugim przypadku gwarantuje to trwałość, co dla nas kobitek jest sprawą bardzo ważną;) A cena rzeczywiście niska, jak na tak dobrej jakości produkt:) Warto się skusić:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:) http://marusitestowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam bazy pod cienie, z samymi kosmetykami tej firmy nie miałam za bardzo styczności.Kojarzą mi się raczej z taniochą,ale być może się mylę.
    Ciekawa recenzja.

    https://resolutions-of-psycholeto-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkt przedstawiłaś w bardzo ciekawy sposób. Strasznie mnie zachęciłaś, do spróbowania tego specyfiku. ;)
    Super post! Śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wolę bazę którą robię sobie sama:) najlepsza najprostsza najtańsza:) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś idelanego dla mnie ;)

    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo rzadko maluję oczy więc taka baza jest dla mnie zbędna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ingrid. Cienie już mialam i byłam zadowolona. Dzięki Twojemu wpisowi może się skuszę i zakupie. Tylko rzadko jednak oczyska maluje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ingrid. Cienie już mialam i byłam zadowolona. Dzięki Twojemu wpisowi może się skuszę i zakupie. Tylko rzadko jednak oczyska maluje.

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your blog!


    Would you like to follow each other? I've just followed you, hope to see you soon on my blog <3
    majalivinglife

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam styczności z tym produktem, jednak bardzo chciałabym go przetestować! :)
    Ciekawie napisane!
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia