środa, 9 listopada 2016

No to pierwsze koty za płoty.

                             Czas na pierwszy post ... 


                     

Na samą myśl o tym łapie mnie trochę trema i zaczyna brakować słów, ale chciałabym wam powiedzieć o czym chciałabym i mam zamiar prowadzić bloga.
Dla wielu z was wyda się pewnie to nudne i przereklamowane, bo jednak takich blogów w sieci jest już masa , ale chciałabym opisywać i wyrażać własną opinię na temat moich odczuć i doznań z różnego rodzaju artykułami, które kupuje sama, wygrywam w konkursach lub po prostu dostaje się do akcji testerskich. 





Sądzę, że zdarzą się okazje , że nie będę miała o czym pisać bo akurat nic nowego nie przybędzie w paczkach czy zakupach, więc chciałabym także wam opowiadać trochę o moim życiu, o tym co się w nim dzieje i jak się oni potoczyło. Nie chce was przynudzać, nie o to mi chodzi :D
Będę starała się opowiadać o czymś co może was zainteresować :D 


Na początek o mnie : 
  1. Mam 20 lat i mieszkam w małej mieścinie, która posiada prawa miejskie, ale jak dla mnie to zwykła wioseczka, w której się nic nie dzieje :D 
  2. Mam 1.5 roczną córeczkę Anastazje, która jest dla mnie całym światem. 
  3. Obecnie nie pracuje i mam sporo wolnego czasu ( o ile córka mi na to pozwoli )
  4. Mieszkam z Narzeczonym :D 
  5. No co więcej mam na razie pisać o sobie :D jestem maniaczką rzeczy za darmo i dlatego biorę udział w wszelkiego rodzaju konkursach ( a kto wie może zawsze się coś uda ) i testach :D 
  6. A no tak i mam wspaniałą 3 miesięczną jeszcze głupkowatą przyjaciółkę , która jest amftaffem i wabi się Hera :D

Jak na razie o mnie to tyle :D Nie jestem jakoś super interesująca, ale jednak może ktoś będzie miał chwilę i chęć przeczytać te wypociny :D
 

15 komentarzy:

  1. Super, że zdecydowałaś się założyć bloga ! początki są trudne, ale z czasem to będziesz miała tyle do pisania, że nie będziesz nadążać :D .
    Czekam na recenzje tego co tam juz testowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w prowadzeniu bloga! :) Podoba mi się imię córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że postanowiłaś prowadzić bloga. Trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bije od Ciebie pozytywna energia :) Zabieram się za czytanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za pisanie bloga. :) Będę zaglądać!

    http://ksiazkidobrejakczekolada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam Cię do obserwowanych ! Takiego bloga czyta się z przyjemnością !

      Usuń
  6. Powodzenia!!!
    Mam nadzieję, że nie zniechęcisz się i odniesiesz sukces w blogowaniu :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w blogowaniu! nie patrz na to ze cos jest przereklamowane. prowadz blog dla siebie i o tym co lubisz:) pozdrawiam! :) odwiedz jesli chcesz: http://challengeblogbypaw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez z wioseczki 😃 mam 33 lata i jestem mama dwójki dzieci - chłopców w wieku 8 i 2 latka. Obecnie przebywam na urlopie wychowawczym i w wolnej chwili przez koleżankę, która mnie w to wkrecila testuje to i tamto w ramach rozrywki.
    http://ewuczkatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez z wioseczki 😃 mam 33 lata i jestem mama dwójki dzieci - chłopców w wieku 8 i 2 latka. Obecnie przebywam na urlopie wychowawczym i w wolnej chwili przez koleżankę, która mnie w to wkrecila testuje to i tamto w ramach rozrywki.
    http://ewuczkatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w prowadzeniu bloga i testowaniu produktów :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia