piątek, 11 listopada 2016

Persil Duo Caps Sensitive Natural Soap & Almond Milk



Do tej akcji dostałam się niedawno. Persil zorganizował konkurs na stronie : http://sensitive.persil.pl/pl.html
Należało dokończyć zdanie  :   „Delikatność Persil Sensitive sprawia, że…” .  

Na pierwszy rzut oka zadanie wydaje się proste lecz co wypadało by napisać jeśli nie miałam jeszcze z nimi styczności? I tu wyobraźnia poszła w ruch. W taki oto sposób i mi i mojemu narzeczonemu udało się wygrać kapsułki. Każdy jednak ceni sobie w życiu wygodę, łatwość wykonywania domowych czynności i prostotę artykułów codziennego użytku.
 
Produkty Persil do skóry wrażliwej:
  • Pełna skuteczność piorąca Persil
  • Opracowane specjalnie dla osób z delikatną skó
  • Zawierają naturalne składniki
  • Sprawiają, że Twoje ubrania są delikatne w dotyku
  • Są skuteczne w praniu białych i kolorowych tkanin
  • Posiadają znak jakości ECARF

    Składniki INCI: 15-30% anionowe środki powierzchniowo czynne, niejonowe środki powierzchniowo czynne,5-15% mydło,<5% fosfoniany, polikarboksylany,rozjaśniacz optyczny,enzymy,kompozycja zapachowa.



Kapsułki mają bardzo przyjemny zapach, delikatny, ale po praniu zapach staje się bardziej intensywny i przyjemny. Kapsułki mają zapach połączenia naturalnego mydła i mleka migdałowego.
Nie zdarzyło mi się by jakieś mocno poplamione ubrania np. mojej córki się nie odeprały.  Ogólnie Anastazji skóra różnie reaguje na zmianę środków czystości czy artykułów do kąpieli, ale przyznam, że nowe kapsułki Persil nie uczuliły mojego malucha więc mogę zgodzić się ze stwierdzeniem, że są przeznaczone do skóry wrażliwej.

Według mnie kapsułki Persil Sensitive są naprawdę dobrej jakości. 100% chronią delikatną skórę i dopierają nawet najcięższe plamy w niskich temperaturach ( nie oszukujmy się, mało który preparat piorący da rady odeprać uporczywe plamy w niskich temperaturach skutecznie )
Moja rodzina zasługuje na to co najlepszy ( Wy pewnie też tak uważacie myśląc o swojej rodzinie ) dlatego warto sięgnąć po te kapsułki. Ja podjęłam decyzje! Tuż po wyczerpaniu zapasów z konkursu znów sięgnę po te kapsułki.
Cena też nie jest przerażająca za opakowanie 30 kapsułek zaledwie 28,99 zł.
Czasem lepiej zapłacić więcej i mieć pewność, że kupujemy coś co jest skuteczne niż płacić minimalną cenę i narzekać , że " coś " nie sprostało naszym wymaganiom.

Przyznam wam tak szczerze, że coraz bardziej podoba mi się pisanie bloga. Nie wiem czy wychodzi mi to poprawie, ale po prostu jestem zadowolona, że w końcu zaczęłam wyrażać własne zdanie. Przede mną jeszcze wiele testów bo artykułów wiele na półkach, których jeszcze nie miałam zaszczytu używać. Mam nadzieję, że ktoś to będzie czytał ! Pozdrawiam cieplutko wszystkich ! 

9 komentarzy:

  1. nie wpadłabym na testowanie kapsułek do prania. ;) chociaż przyznam szczerze, że odkąd wprowadziliśmy się z chłopakiem do mieszkania, to używam do prania wyłącznie kapsułek, bo nie mogliśmy dojść do jednoznacznego wniosku, gdzie do pralki wrzucać proszek, a kapsułkę prosto umieszcza się w bębnie. ;))
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku gratuluję wygranej. Mi niestety nigdy nie udało się nic wygrać. Dzięki twojemu wpisowi wreszcie zacznę zwracać większą uwagę na to co kupuje do prania. Przeważnie biorę pierwsze lepsze a tu niespodzianka też są lepsze i gorsze:)
    Pozdrawiam
    http://cottonon.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku gratuluję wygranej. Mi niestety nigdy nie udało się nic wygrać. Dzięki twojemu wpisowi wreszcie zacznę zwracać większą uwagę na to co kupuje do prania. Przeważnie biorę pierwsze lepsze a tu niespodzianka też są lepsze i gorsze:)
    Pozdrawiam
    http://cottonon.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. super ! gratulacje. mi się niestety nie udało :( , ale wiadomo..duzo chetnych, a mają ograniczoną ilosc !! jak nie ten konkurs to inny. fajnie,ze sie sprawdziły u ciebie .

    OdpowiedzUsuń
  5. wow nie wiedziałam że takie kapsułki też można testować :D my pierzemy ręcznie od lat proszkiem dla dzieci;p obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jeszcze takich kapsułek nie miałam. Zapach mleka migdałowego, delikatny uwielbiam tak pachnące ubrania.
    I do tego dopieraja nawet w niższych temperaturach, kapsułki które do tej pory posiadała właśnie słabo odbierały cięższe plamy nawet w 60 stopniach.
    Z miłą chęcią wypróbuje.
    Gratuluję wygranej.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)
    Nie widziałam jeszcze bloga, na którym testowano by nie tylko kosmetyki i produkty do włosów. Z chęcią zaobserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę kupić bo uwielbiam zapach pięknego prania. Blog idzie Ci super. Tak trzymaj. Przed nami jeszcze dużo duzo testów i konkursów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, ja również wygrałam - podobają mi się te kapsułki :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia