sobota, 12 listopada 2016

Radość z zimowych zabaw !

                              No i dopadła nas już zima !

                                           

Dzisiaj trochę z innej beczki, ale też dodam małą recenzję tym razem ubranka. Od kilku dni leży u nas śnieg. Moja córcia chwilowo urządziła sobie drzemkę, więc mama ma chwilę na wypicie ciepłej kawy i postanowiłam coś napisać.
Od rana świeci słońce, nie wieje zimny, przeszywający wiatr tak jak przez ostatnie dni , więc cierpliwie czekam aż Anastazja wstanie i lecimy na spacer. To jest pierwsza zima kiedy Anastazja na własnych nóżkach poznaje świat pokryty białym puchem.
Ale plusem jest to, że ma wspaniałą towarzyszkę zabaw na śniegu bo nasza Hercia także ma z nią styczność po raz pierwszy !
Kiedy po raz pierwszy wyszłam z Anaskiem i Herką na podwórek za nic nie mogłam przyprowadzić z powrotem do domu.
Suczka uciekała ode mnie jak najęta, a Anastazja tupała nogami i krzyczała do mnie " NIEIDEM ".
Cudowna chwila z takiej radości !

Post nie miał być tym razem recenzją , ale jednak ją zamieszczę.
Odnoście : Tym razem dotyczy on kombinezonu zimowego, który Anuśka ma na sobie.
Jest bardzo ciepły, materiał nie przemaka, łatwo schodzą z niego plamy ( wystarczy przetrzeć mokrą chusteczką ).
Kurteczka i spodnie są oddzielnie.
Spodnie są na grubych szelkach zapinane na klatce piersiowej dziecka na guziczki ( ma po dwa guziczki na jednej szelce jest możliwość tak jakby regulacji co bardzo ułatwia ).
Przyznam, że cena też była ciekawa bo uważam, że nie przepłaciłam.
Za kombinezon zapłaciłam 90 zł w sieci sklepów Pepco.
Atutem dla mnie jest to, że cały kombinezon jest tak naprawdę " rozłączny " ? Nie wiem dokładnie jak to ująć, ale w każdym bądź razie kurteczkę można po prostu założyć oddzielnie do innych spodni.
Jest wykonany z w miarę śliskiego materiału, który nie wygląda jakoś źle, a środek ma z polaru.
Naprawdę polecam go w 100% !
I po mimo tego, że jest gruby nie ogranicza ruchów malucha !
( Kombinezon jest w rzeczywistości różowy, taki jak na zdjęciach z Anastazją , ale światło pokojowe nieco zmieniło ten odcień )
Naprawdę szczerze polecam !!











8 komentarzy:

  1. Wspaniały post, cudowna córcia ! <3 Życzymy dużo udanych zabaw na śniegu i wiele zdrówka ! ( też mam synka, ale ma 3 latka) Pozdrawiamy! ;-)
    MAARIBELLA

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Pepco. nie długo tez bede jechala, wiec popatrzę co tam mają :) u mnie sniegu nadal brak, a jeśli juz pada to z deszczem.
    a malutka super jest :d moja tez ciezko z dworu sciagnac hehe, ale na razie ma szlaban na dwór, bo chora i przez 3 dni nie moze w ogole na dwor wychodzic, wiec siedzimy w domu :( . a w poniedzialek pewnie do lekarza pojdziemy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka mała modelka <3 Cudne!

    booksureourworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W Pepco sa bardzo fajne i tanie rzeczy,uwielbiam tam kupować dekoracje do domu :) super post,śliczna córcia 😘 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Często kupuję w Pepco akcesoria do domu,ale i rzeczy dla dzieci.
    Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna córcia :)

    Kochana powiększ zdjęcia będzie lepiej to wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez Twój post jakimś cudem nawet przez chwilę mi się zimy zachciało 😜 śliczna masz córeczkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Przez Twój post jakimś cudem nawet przez chwilę mi się zimy zachciało 😜 śliczna masz córeczkę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia