niedziela, 13 listopada 2016

Rimmel - Kosmetyki, które uwielbiam !

Ta recenzja nie dotyczy żadnych konkursów i testów lecz mojego osobistego zakupy, którego w ogóle nie żałuje !
Uwielbiam makijaż i dużo czasu zajęło mi znalezienie odpowiednich kosmetyków dla mnie, jestem bardzo wybredna, a moja skóra jeszcze bardziej i nie na każdy " specyfik ", który dla mnie się podobał moja skóra reagowała tak jak bym tego chciała.
Ale się nie poddawałam szukałam dalej, aż skusiłam się na kosmetyki z wyższej półki, Rimmel'a.
Na sam początek cena mnie trochę nie zachęcała bo nie lubię wydawać dużo pieniędzy ( należę raczej do grupy skąpców :D ), ale po dłuższym przemyśleniu wrzuciłam w koszyk kosmetyki i powędrowałam do kasy.
Moje pierwsze wybory nie były trafione, ale zauważyłam, że nie dostałam żadnego uczulenia, więc postanowiłam poświęcić jeszcze parę złotych i zakupić coś innego ( znów z Rimmel ) i tak trafiłam na obecnie mój ulubiony na tusz do rzęs i idealny podkład do twarzy !




Rimmel Match Perfection nr 010 Light Porcelain 30 ml. 


 
Przez wielu jest nazywany : PODKŁADEM DOPASOWUJĄCYM SIĘ DO CERY.
I przyznam, że te określenie jest strzałem w 10 ! 

  Urzekł mnie ten podkład tak naprawdę od pierwszego użycia.

# kremowa konsystencja
# Łatwe rozprowadzanie
# Cudowny, delikatny zapach
# Dokładne krycie wszelkich niedoskonałości bez widocznych śladów podkładu
# Idealne utrzymanie się makijażu nawet cały dzień
# Brak efektu " maski "
# Posiada ochronny filtr SPF18, dzięki któremu cera jest cały czas pod ochroną.
# Wygodna buteleczka z pompką ułatwia jego używanie.



Podkład spełnił WSZYSTKIE moje oczekiwania, jest dla mnie idealny i z pewnością na długo pozostanie w moim posiadaniu.
Po mimo tylu zalet jak dla posiada także duży minus :
#  Opakowanie i wysoko osadzona pompka nie pozwala na całościowe wykorzystanie produktu 

Na brzegach słoiczka i na dnie (gdzie nie dosięga pompka) zostaje prawie 1/5 produktu.  Tak się zdaje, ale to jednak bardzo dużo i chociaż próbowałam wydostać to siłą czyli pukając w dno słoiczka, czy nawet patyczkiem higienicznym zeskrobać to co zostało, nie udało się to. Także odejmuję po jednej gwiazdce od opakowania i wydajności.
Jak dla mnie mocne 9.5 / 10.

 

     Rimmel Tusz do rzęs Day2Night nr 001 Black 9.5 ml


Sam w sobie tusz jest dla mnie rewelacyjny ! Uwielbiam go. Posiada wygodne opakowanie, dwie szczoteczki o ile można to tak nazwać " Maskara z magiczną nakrętką 2 w 1. Odkręć czarną nakrętkę a uzyskasz efekt wyraźnego wydłużenia i rozdzielenia. Odkręć różową nakrętkę a Twoje rzęsy będą wydłużone i pogrubione. " .
Przyznam, że dłuższy czas zastanawiałam się na czym to polega, skoro jest jedna szczoteczka to co to za różnica , którą nakrętkę odkręcisz? Ale poszperałam, poszukałam i … nie znalazłam nic co odpowiadało by na moje nurtujące mnie pytanie. W końcu zauważyłam różnicę odkręcając różową nakrętkę i nie wkładając jej z powrotem do " buteleczki " odkręciłam drugą nakrętkę i tu dostałam olśnienia. Te dwie " szczoteczki " różnią się tylko ilością tuszu na włoskach po odkręceniu. DWIE SZCZOTECZKI w opisach to zwykłe kłamstwo.

 Dobra, przystępując do testów przyznam, że ten tusz jest dla mnie osobiście świetny.
Zalety :
# " dwie " szczoteczki ( szybko widać efekty )
# Dobra koloryzacja
# Zadowalający efekt pogrubienia i wydłużenia
# Długie utrzymanie się na rzęsach i brak osypywania się
# Nie podrażnia oczu
# Łatwe usunięcie ( demakijaż )

Ale nie oszukujmy się , to też nie jest ideał bez skazy. Wielkim minusem dla minusem jest to, że okręcając nakrętkę VOLUME nabiera się na nią tyle tuszu, że miejscami nie widać włosia szczoteczki. To jest okrutnie nieprzyjemne. Trzeba starannie pozbyć się nadmiaru tuszu o szyjkę pojemniczka. Ale i tak jest moim ulubionym po mimo małej niedogodności jestem bardzo z niego zadowolona i oceniam go na mocne 8/10 :)

                            ( Mam nadzieję, że udało mi się uchwycić niepotrzebny nadmiar tuszu na szczoteczce )

                                Dziękuję za uwagę i pozdrawiam !!

                  Zapraszam do komentowania i obserwacji profilu ! 



10 komentarzy:

  1. firmę znam ,bo jest bardzo popularna. ale pierwszy raz miałam styczność jak wygrałam podkład z rimmela, i faktycznie super kosmetyki. ogolnie omijałam, bo drogie . nie widziałam sensu kupowania podkładu za 40 zł, ale kiedy mogłam przetestować wiem, że są warte swojej ceny . :)
    Tusze fajne wyglądają , bede sie musiala rozejrzeć w drogerii za nimi , bo akurat moj sie konczy .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również używam tego tuszu do rzęs i jestem zachwycona. :)
    Zaobserwowałam bloga! Zapraszam do siebie http://ksiazkidobrejakczekolada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rimmel. Używałam latami kiedy to jeszcze byl taki fajny podkład z drobinkami swiecacymi. Potem dwa lata czegoś szukałam. Wszystko mi podraznialo skórę. I teraz kiedy była promocja podkładu z 39 na 25 zl kupiłam i na nowo się w nim zakochałam. WkrotWkrótce recenzja się pojawi na blogu. Ja polecam Rimmel. Fajny skład, delikatnie sie rozprowadza. Dla mnie no. 1.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rimmel. Używałam latami kiedy to jeszcze byl taki fajny podkład z drobinkami swiecacymi. Potem dwa lata czegoś szukałam. Wszystko mi podraznialo skórę. I teraz kiedy była promocja podkładu z 39 na 25 zl kupiłam i na nowo się w nim zakochałam. WkrotWkrótce recenzja się pojawi na blogu. Ja polecam Rimmel. Fajny skład, delikatnie sie rozprowadza. Dla mnie no. 1.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam coś lubego z Rimmel ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie osobiście z Rimmel'a najbardziej do gustu przydał błyszczyk "oh my gloss", który uważam za absolutnie genialny. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Własnie wczoraj kupiłam drugą butelkę tego podkładu i jestem w 100% zadowolona. Zdecydowanie bedzie to jeden z ulubionych podkładów do twarzy. Zapraszam do mnie https://urodawygoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia