wtorek, 29 listopada 2016

Rozmawiajmy otwarcie o kobiecych sprawach !

Do kampanii O.B dostałam się przez nominację, bo na pierwszy etap niestety się nie załapałam.
Na paczkę w sumie nie oczekiwałam długo, ale zastanawiała mnie zawartość. przyznam, że osobiście uważałam, że " druga tura " kampanii nie otrzyma tak " pełnych " paczek do testów i tu moje miłe zaskoczenie. Najbardziej zaskoczyła mnie ilość " próbek " do rozdania. 

Najzabawniejsze jest to, że bardziej zaintrygowany wyglądu i zawartości paczki okazał się mój narzeczony od razu zabrał się za oglądanie zestawu burcząc coś pod nosem " Baby to jednak dziwne toż w takich zatyczkach to pewnie nie wygodnie ". Ja siedząc obok tylko się uśmiechałam. 





Ale patrząc na spostrzeżenia mojego narzeczonego uważam, że jest w wielkim błędzie.
Wiem, że dla niektórych z nas ten temat jest krępujący i raczej zaliczany do tabu, ale ja osobiście uważam, że jednak wszystko idzie do przodu, świat się zmienia i nie ma co się wstydzić bo taka nasza kolej rzeczy.
Przyznam, że pierwszej miesiączki dostałam bardzo wcześnie jeśli moja mama dobrze pamięta byłam między klasą 4 podstawową , a 5. Dla mnie to był jeden wielki szok, pamiętam jak dziś. Mama nie wpadła na to by tak wcześnie ze mną o tym rozmawiać bo uważała mnie jednak za małą dziewczynkę i w chwili pierwszego krwawienia przybiegłam z płaczem do mamy, żeby dzwoniła na pogotowie bo się boję. Najśmieszniejsze z tego jest to, że mama rozpłakała się razem ze mną krzycząc " moja córcia staje się kobietą ", a tata burczał pod nosem " i weź tu zrozum kobiety " ...  Nie o tym miałam pisać tak naprawdę, ale miło mi się to wspomina. Od pierwszej miesiączki używam właśnie tamponów miałam mały problem na początku ze zrozumieniem całej aplikacji , ale okazało się to banalne. Mama, która nie jest zwolenniczką " zatyczek " namawiała mnie to podpasek, ale przyznam że po mimo ciągłej zmiany na czystą moja skóra w tych miejscach się odparza. Dlatego ufam tylko tamponom.
Tampony z OB sa dość drogie, ale mają bardzo dobrą jakość! Posiadają unikalną jedwabiście gładką otoczkę SilkTouch, która ułatwi wprowadzenie tamponu. I Trzeba przyznać, że producent nie kłamał, ponieważ wprowadza się go naprawdę łatwiej i płynniej. 
Co do sznureczka jest bardzo solidny i nie urywa się nawet przy bardzo mocnym pociągnięciu, więc nie musimy się martwić, że się urwie.
  • * powłoczka silk tauch
  • * mocny sznureczek
  • * łatwe w użyciu
  • * APLIKACJA -łatwa i szybka
  • * działanie - świetnie chronią i są "pojemne"
        * dobrze chłoną














W niektórych tamponach zdarzyło mi się , że wierzchnia warstwa tak jak by się skosmaciła.
Przyznam jednak, że cena nie jest zachęcająca do kupna. Wracając na chwilę do ceny, można znaleźć równie dobry odpowiednik sporo tańszy,ale mam 100% zaufanie jednak do O.B i kupuję zazwyczaj tylko tę markę. A gdy widzę promocję i cena zbliża się do tańszych odpowiedników zawszę kupuję więcej opakowań by później nie przepłacać. Ogólnie jestem z nich bardzo zadowolona i polecam je każdej kobiecie. Po aplikacji są nie odczuwalne, czuje się bardzo komfortowo, nie przeciekają, mają bardzo solidne niby kartonowe pudełeczka, ale są " sztywne ". I przyznam, że jestem zdania, że O.B jest wspaniałe jak dla dziewcząt początkujących jak i dla kobiet dojrzałych :)






Przyznam, że nie krępują mnie takie tematy, ale po mimo tego, że znam działanie danego produktu doskonale bo towarzyszy mi już wiele lat jednak ciężko jest napisać coś solidnie i by ładnie się prezentowało, więc jeśli jakieś zdanie nie ma sensu PROSZĘ O WYBACZENIE.
Pozdrawiam !!

10 komentarzy:

  1. faktycznie super zawartość ! ja się nie zgłaszałam, bo nie uzywam tamponów. jakos sie boje. a okres zaczelam miec w 5 klasie wlasnie hehe ;) .
    miłych testów :D ja zostane przy podpaskach

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stosuję tylko tampony z O.B. do nich mam zaufanie i nie szukam zamienników. Również tak jak Ty, na promocjach robię zapas :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to najlepsze tampony.
    Świetna paczka.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosuje na zmiane to i to. Kiedys ktos w tv powiedzial, ze tampony sa niehigieniczne. Ja jednak jesrem zdania, ze to dobry wubor, wygodny. Niestety podpaski odparzaja. Czuje sie niekomfortowo z mysla, ze mi cos "bokiem" przecieknie. Z tamponami nigdy nie mialam z tym problemu. Mimo, ze cena wysoka w porownaniu z innymi markami to jednak stawiam na O.B. dla mnie sa najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosuje na zmiane to i to. Kiedys ktos w tv powiedzial, ze tampony sa niehigieniczne. Ja jednak jesrem zdania, ze to dobry wubor, wygodny. Niestety podpaski odparzaja. Czuje sie niekomfortowo z mysla, ze mi cos "bokiem" przecieknie. Z tamponami nigdy nie mialam z tym problemu. Mimo, ze cena wysoka w porownaniu z innymi markami to jednak stawiam na O.B. dla mnie sa najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. No paczka faktycznie jest na bogato, najbardziej śmieszy mnie opcja 'do rozdania' :D
    W sumie nie dziwię się Twojej paniki, w tym wieku mało kto spodziewa się okresu w tym wieku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna paczka az ci zazdroszcze.
    Super wpis taki jak zreszta zawsze kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja to przegapiłam i nie poprosiłam nikogo o polecenie :< smutek trochę, bo w sumie może dostałabym i miałabym świetną paczkę,tak jak Ty :)
    Obserwuję już dawno!
    Pozdrawiam!
    www.emigrantkatestuje.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę paczki! :)
    Ciekawy wpis :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post, super paczka i bardzo ważny dla kobiet temat. Masz świetnego bloga, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia