środa, 16 listopada 2016

Sweet Home Decor - idealny na każdą okazję .

                                        SweetHomeDecor Fotoobrazy -
   czyli dekoracja stworzona z pasją i sercem

Długo myślałam nad tym czy przedstawić wam tą recenzję. Od jakiegoś czasu była schowana w notatniku i czekała na mój punkt odwagi.
Dla mnie wygląd wizualny mojego mieszkania jest bardzo ważny, lubię gdy ściany są zapełnione nieprzesadnie zdjęciami, obrazami w sumie wszystkim co doda tym kątom trochę uroku i ociepli atmosferę.
Sweet Home Decor przyznam, że poznałam przypadkiem jak zorganizowali konkurs, który podesłała mi znajoma. Bez wahania wzięłam udział. I traf chciał, że mi się udało.
Przyznam , że dokładnie nie pamiętam już zadania konkursowego, ale w każdym bądź razie było trzeba zebrać najwięcej LIKE 
pod zadaniem konkursowym .. jeśli dobrze mi świta chodziło o " cytat opisujący mój dom "
Po ogłoszeniu wyników, gdy znalazłam się w zwycięskiej 3 sądziłam, że na fotoobrazie umieszczony będzie mój cytat, a tu trafiło się miłe zaskoczenie bo FOTOOBRAZ, który miał trafić w moje posiadanie mogłam zaprojektować osobiście ( tylko format wybierała firma ) !  Na stronie jest wiele ułatwień ( gotowe szablony, przykładowe prace, czytelna strona także ułatwia pracę ) , dzięki którym z łatwością poszło mi tworzenie " mojego arcydzieła ". Sam obraz jest wykonany na płótnie, na drewnianej ramie. Kolory zdjęć są super, idealny dopasowany kontrast, pełna pigmentacja płótna, dobrze przymocowane zdjęcie do drewnianej ramy, której w ogóle nie widać. Plusem dla mnie jest to, że " materiał " jest świetnie przymocowany i naprężony. Z mojej strony wielkie brawa za precyzję i staranność wykonania !









Przyznam trochę , że do tej pory systematycznie odwiedzam ich profil. Pochwalę się także, że po jakimś czasie od pierwszego konkursu znów udało mi się wygrać ich fotoobraz, który jest tak samo wspaniały jak ten pierwszy ! Uwielbiam patrzeć na nie codziennie. Świetnie wykonana praca naprawdę cieszy oko. Ciągle pojawiają się u nich promocje na fotoobrazy do zakupienia naprawdę w rewelacyjnych cenach, łatwe tworzenie wymarzonej dekoracji, precyzyjne odpowiedzi w szybkim czasie w razie jakichkolwiek pytań. Naprawdę zachęcam do zakupu, idealne na każdą okazję. Poleciłam je już niemałemu gronu znajomym, którzy skorzystali z mojej skromnej rady i po zakupie dekoracji są naprawdę zadowoleni. 
( http://www.sweethomedecor.pl/ )

Świetna pamiątka na długie lata !
Do usłyszenia niebawem ! 





5 komentarzy:

  1. Swietny pomysł musze sobie taki koniecznie zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio takie rzeczy są na topie:) Tabliczki z różnymi napisami: przemyśleniami, życzeniami, powiedzeniami i td. Fajnie jest stworzyć coś takiego samemu, a jeżeli jest możliwość dodania zdjęć, to już w ogóle rewelacja:)) Pamiątka rzeczywiście mega:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie marzy antyrama w ksztalcie serca zapelniona naszymi zdjeciami. Fotoobrazem tez bym nie pogardzila. Widzialam u kolezanki tez z plotna. Mega! Moja ciocia rysowala. Stojac i patrzac obok jak powstaje jeszcze bardziej fascynuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł !! Piękny obrazek rodzinny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna pamiątka z takiego fotoobrazu :) Nie znałam ich wcześniej. Chociaż w sumie byłabym w stanie zrobić sobie sama taki kolaż zdjęć w programie graficznym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia