środa, 14 grudnia 2016

Blogosfera - Canpol






Z produktami Canpol miałam już styczność po narodzinach mojej wspaniałej córeczki Anastazji i przyznam, że sprostały moim wymaganiom.
Dlatego jak tylko zauważyłam akcje " BLOGUJESZ? TESTUJESZ ! " od razu postanowiłam się zgłosić. Przyznam, że tym razem nie moja Anastazja była by testerką, ale nasz nowy członek rodziny, który lada chwila się pojawi w naszym domku. Pomyślałam Sobie, że nie mogę być samolubem i brać udział w akcjach tylko dla Siebie. Anastazja spisała się jako testerka rewelacyjnie ! Więc może kolejny Skarb pójdzie w ślady mamy i spiszę się tak jak trzeba? No, ale żeby to ocenić trzeba jednak najpierw dostać się do testu.


                                    Mata Edukacyjna CANPOL BABIES


Uważam, że takie artykuły dzieciom są bardzo potrzebne. Przyznam, że z Anastazją nie miałam jeszcze o tym pojęcia i uważałam, że to " wywalanie pieniędzy w błoto "... i tu byłam w wielkim błędzie.
Gdzy Anastazja zaczęła interesować się wszystkim co do okoła i wedle przesądów Babci " DZIECKO NIE MOŻE ZAGLĄDAĆ DO GÓRY BO BĘDZIE MIAŁO ZEZA " na każdych zakupach latałam jak opentana szukając czegoś co może przykłóć uwagę malucha nie wyrządzając mu krzywdy. Bo oczywiście o macie niedoświadczona matka ( dla sprostowania nie obrażam tu nikogo lecz wspominam własną głupotę ) nie mogła pomyśleć.
I dlatego postanowiłam, że tym razem nie popełnie tego błędu. Dlatego do testu przyłożylibyśmy się z pełną parą. Mam manie fotografowania i filmowania rozwoju " mojego szczęścia " i właśnie dzięki mojej obsesji posiadałabym wiele materiałów umożliwiających pełną ocenę maty dla innych użytkowników i widzów mojego bloga, a także sama wielokrotnie mogła bym powracać do chwil radości mojego szkraba by nie zbyt pochopnie wyciągnać wady i zalety przedmiotu. Po za tym dzięki utrwalonym materiałom była bym w stanie wykonać " pełno wartościową " recenzję tej zabawki. 


Dlatego z wielką przyjemnością całą rodziną zgłaszamy się do testu, a kto wie ... może szczęście nam dopiszę ;)
I zachęcam każdą mamę z maluszkiem do zgłoszenia się do akcji :)
Żeby nie było : nie jestem skąpą mamą !! :D
Pozdrawiam was serdecznie i proszę o trzymanie kciuków !!

( załączam link dla chętnych do akcji )


                                                        KLIK - Blogosfeta Canpol

16 komentarzy:

  1. Powodzenia! Moje są za duże ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bede trzymac kciuki Ewelinko 😚 warte swieczki. My mielismy matę rainforest fisher price. Piekna kolorowa, śmiechu dziecka co nie miara, nauczył sie sięgać po zabawki i chętniej przewracał sie na brzuszek i boki. Tak jak bujaczek rainforest przyjaciele lasu tropikalnego - genialny wynalazek do 9 kg. Mega. Pozniej kupilam tez z serii rainforest do 18 kg. Moj mlody w nim kielbaske z grilla latem wcinał pod parasolką pod domem ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie brałam nigdy udziału w czymś takim, ale życzę powodzenia i mam nadzieję, że się uda. :))

    Obserwuję!
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. My również zapisani :)
    Powodzenia słoneczka Wam życzę ;*
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. widze,ze i ty sie zaczynasz bawić w CB :D powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia :) Mój niestety już za duży ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia i na pewno sie uda. Zapraszam do mnie
    http://malgosianablogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia! Nam już mata niepotrzebna ale swoją wspominam bardzo mile :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia