piątek, 20 stycznia 2017

BingoSpa ... poczuj się jak w Spa


Po dłuższej przerwie przychodzę do was z wspaniałościami od BingoSpa.
Tak jak wspominałam już wcześniej na fanpagu, ale nie każdy z was jednak to widział marka powstała w 1988r. i obecnie w sprzedaży ma aż 500 wariantów kosmetycznych. Głównymi składnikami  kosmetyków są ekstrakty roślinne, surowce naturalne i rzadko spotykane warianty zapachowe. Jak dla mnie bomba ! Zainteresowanych zapraszam do dalszej lektury !

#1 Jedwab do dłoni


Jak dla mnie numer 1 ! Jedwab ma bardzo lekką konsystencję i jest przeznaczony do pielęgnacji dłoni i paznokci. 
W skład, którego wchodzą proteiny jedwabiu, masło kakaowe i witamina E.
Cały preparat jest zamknięty w plastikowej, ale solidnej buteleczce o pojemności 280 ml.
By używanie było jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze pojemniczek z jedwabiem posiada pompkę, która naprawdę ułatwia używanie i już jedna doza wystarczy by nanieść odpowiednią ilość na dłonie. Przyznam wam, że nie wiem z czym kojarzy mi się jego zapach, ale jest bardzo przyjemny, delikatny, ale za razem długo odczuwalny.

Producent zapewnia nas, że składniki zawarte w kremie podobno stymulują naturalne procesy odnowy, przywracają jędrność i elastyczność. I z tym stwierdzeniem zgadzam się w 100%. Przed zaczęciem stosowania jedwabiu miałam bardzo suchą i spękaną skórę na dłoniach, a już po 3 dniach stosowania po trzy razy dziennie moje dłonie w końcu się zagoiły, a skóra stała się bardzo miękka i delikatna. Do tego powoli się regeneruje i nabiera blasku i elastyczności.
Z czystym sumieniem mogę polecić wam ten krem. Cała zawartość wystarczy na pewno na długo bo tak jak wspominałam wyżej wystarczy jedna doza by dokładnie pokryć skórę dłoni. Cena też nie jest straszna bo na stronie BingoSpa cena jego wynosi zaledwie 19,00 zł.

#2 Kąpiel czekoladowo brzoskwiniowa

O zapachu chyba nie muszę nikomu wspominać i go opisywać bo jednak nazwa mówi sama za siebie. Płyn do kąpieli ma dość gęstą konsystencję, ale co mnie trochę zawiodło wytwarza mało piany. A dla mnie to jest najważniejsze. Całość jest szczelnie zamknięta w plastikowej butelce co dla mnie w kosmetykach od pewnego czasu jest bardzo ważne. Mój mały odkrywca zawsze znajdzie sposób jak coś po cichu zrzucić. Ogólnie mam skórę podatną na uczulenia, ale BingoSpa mnie na szczęście nie uczuliło. Jeśli ktoś lubi słodkie zapachy zachęcam do zakupu.
Cena 21.00 zł  ( co według mnie za 1000ml nie jest dużo )





#3 Maska do włosów


  Maska BingoSpa z keratyną i spiruliną przeznaczona do pielęgnacji włosów cienkich i łamliwych właśnie takich jak moje. Zapach przyznam, ze kojarzy mi się trochę z mydłem, ale nie jest odrzucający. Pojemność opakowania także jest zadowalająca ( 500 ml ). Cała maska jak widać jest szczelnie zamknięta w plastikowym opakowaniu plus dodatkowym zabezpieczeniem jest dodatkowe znów plastikowe wieczko tuż pod pokrywką. Maski używałam już kilkukrotnie i przyznam, że włosy wypadają mi mniejszymi tak zwanymi garściami.  " Sposób użycia: maskę BingoSpa  dokładnie rozprowadzić na całej długości włosów oraz wmasować w skórę głowy, pozostawić na 5-10 min., a następnie dokładnie spłukać. "
Po zastosowaniu zawsze mam wrażenie, że strasznie zimno mi w skórę głowy, ale nie jest to tak nieprzyjemne, że muszę skracać czas trzymania bo tuż po spłukaniu dziwne uczucie od razu mija. Nie wiem sama może właśnie ma takie działanie? Ważne, że włosy wypadają mi w mniejszej ilości.
Całość oceniam na 9/10.
Cena za opakowanie to zaledwie : 12,90 zł 



#4 Krem na cellulit i rozstępy 


Krem ma w składzie kompleks aktywnych składników zawierający L-kamitynę, kofeinę, imbir i rozpuszczalny kolagen, który jak zapewnia nas producent usprawnia mikrokrążenie. Preparat ma bardzo lekką i delikatną konsystencję, która doskonale się rozprowadza, a także błyskawicznie się wchłania. Zapachem przypomina mi trochę jedwab do dłoni chodź jest bardziej intensywny. Podobnie właśnie do jedwabiu także jest w plastikowej, przezroczystej butelce z dozownikiem co usprawnia stosowanie. Zawartość butelki 500 ml jednak także wystarczy na dłuższy czas. Krem sam w sobie jest dobry poprawił elastyczność mojej skóry, a także podczas dotyku wydaje się przyjemniejsza, ale niestety nie widzę różnicy i poprawy wyglądu mojego cellulitu. Stosowałam go wedle zaleceń producenta kilka razy dziennie, ale efektu brak ... zastanawiam się czy to ja zrobiłam gdzieś błąd ? A może za krótko go stosowałam ? Tego nie wiem i niestety nie mogę odpowiedzieć na to pytanie, ale jestem zdania, że każdy człowiek ma inną skórę i zapotrzebowania i może właśnie dla kogoś z was stał by się produktem idealnym.
Cena : 
27,90 zł


Na sam koniec chciałabym was poinformować, że obecnie podczas zakupów online jest do wykorzystania bon wartościowy. 
Bon upoważnia do zniżki 50zł, przy zakupie za min 109zł.
Numer bonu BINGOSPA559, bon do wykorzystania w sklepie bingospa.eu .
Pozdrawiam serdecznie ! 

24 komentarze:

  1. To jest naprawdę fajna firma o rozsądnych cenach i w miarę naturalnych produktach. Miałam kilka i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z tych produktów używałam tylko maski do włosów. a reszta sie niezle zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawi mnie ten jedwab do dłoni! Muszę wypróbować ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam kosmetyków tej firmy, ale wyglądają bardzo ciekawie. Koniecznie muszę po nie sięgnąć! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze nic z tej firmy :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta czekolada i brzoskwinia do mnie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna firma, ma duzy asortyment kosmetyków. niesttey zapach brzoskwiniowy dla mnie to porażka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę nie pamiętać, ale chyba nigdy nie stosowałam produktów z tej firmy, ale po przeczytaniu Twojej recenzji może się na coś skusze :) Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej zaintrygował mnie jedwab do dłoni! Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kosmetyki BingoSpa <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedwab do dłoni z pewnością się przyda:) Maska do włosów też zapowiada się ciekawie:) Już dawno zwróciłam uwagę na ich kosmetyki, chyba warto skorzystać z promocji;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ten produkt do dłoni bardzo by się przydał zwłaszcza że moje są mega przesuszone ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią bym wszystko wypróbowała. Zwłaszcza jedwab i maskę. Bardzo polubiłam ta firme. Sliczne zdjęcia! ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawe produkty. Szczególnie zainteresowała mnie maska do włosów oraz płyn do kąpieli. Uwielbiam słodkie zapachy, więc na pewno przypadłby mi do gustu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nic z tej firmy, ale trochę o niej słyszałam i bardzo kusi mnie ta maska do włosów :)
    http://all-of-madi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nigdy nie miałam żadnego produktu z Bingo Spa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zdążyło mi się jeszcze nic kupić z tej firmy, ale zaintrygowałaś mnie i chętnie bym wypróbowałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba najwyższy czas przetestować coś z Bingo Spa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta marka jest OK- bardzo fajna. Miałam kilka produktów i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy, ale kusi mnie. Kiedyś chętnie wypróbuję ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. CIEKAWY POST! UWIELBIAM WSZYSTKO CO NIESAMOWICIE PACHNIE! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dawno nie miałam nic z Bingo Spa ;) Ale tak kąpiel brzoskwiniowo czekoladowa mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam jedwab w każdej postaci, a dobrej maski szukałam od dawna! Może spróbuję tej, bo cena bardzo zachęcająca :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia