środa, 11 stycznia 2017

Galeria Gracja ciąg dalszy.



Kolejnym jak dla mnie hitem w paczce był długi (znów) sweterek. Spisał się świetnie w ostatnie nie małe u nas mrozy. Dzięki temu, że jest naprawdę gruby i długi dokładnie zakrywał uda, w które najczęściej marznę.

Jak dla mnie jest strzałem w 10 ! Solidnie wykonany, ciepły i jak dla mnie najważniejsze DŁUGI.
Osobiście czuje się w nim bardzo dobrze i nie żałuje, że trafił w moje posiadanie. Sweterek jest dziełem firmy Cotton Club. Narzuta jest wykonana z wiskozy z dodatkiem wełny i małą zawartością bawełny. Dla mnie osobiście przypomina trochę moherowy, ale daleko mu do sweterków mojej babci.
Sądzę, że świetnie się sprawdzi także w inne pory roku. Niestety już nie osiągalny online w butiku, ale uważam, że są tam równie ciekawe artykuły.

Dla mnie nie ma nic lepszego od ciepłego swetra w zimne wieczory, a ten przekracza moje dotychczasowe wyobrażenia.
Jest przyjemny niczym ulubiony koc, grzeje niczym termofor , a do tego świetnie się prezentuje z różnymi dodatkami i wygląda rewelacyjnie w wielu stylizacjach !
Naprawdę zachęcam i polecam Butik Galeria Gracja
Dla Tych co nie mają możliwości zakupu osobiście mogą zdać się na świetną obsługę także online. Wszelkich informacji można zaczerpnąć poprzez kontakt telefoniczny ( 505-409-353 ) ,
a odzież, która jest właśnie na stanie można obejrzeć na : Fanpage
Ogólnie sklep stacjonuje w Piasecznie przy ulicy Puławska 2
Naprawdę zachęcam do zaglądania, a także do zakupów. Produkty są świetnej jakości.
Do zobaczenia ! 

23 komentarze:

  1. Uwielbiam takie sweterki mi przypominaja
    jak uwielbialam chodzic w sweterkach mojej babci :)
    Przepięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i sweterek ^^ mam podobny tylko czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mój styl, ale Tobie mega pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio polubiłam takie długie sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie, sweterek na te mrozy wydaje się być idealny. :) uwielbiam takie, sama mam też podobny. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten sweterek, sama zawsze najbardziej marznę w uda. A o dziwo nie mam takiego w szafie! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bedac w sobote w szpitalu podobny dlugi miala pewna Pani. Nie powiem - zawiesilam oko bo ..... bo mi sie kurcze spodobal. Widze siebie w nim siedzaca na parapecie w oknie z kubkiem herbaty w reku, kalendarzem, telefonem i ksiazka! Mega! Pasuje Ci bardzo. Szacun za sesje 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Lubię takie swetry- mam bardzo podobny-rowniez szary. Służy mi juz kolejny sezon. Bardzo fajne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo mam bardzo podobny sweterek tylko w beżowym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny cieplutki i długi sweterek, w sam raz na zimę

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię takie sweterki :) są moim absolutnym must have na jesień i zimę :) bardzo ładnie wyglądasz :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kardigany, sweterki, cóż ty ze mną kochana robisz...
    Trafiłaś w tymi dwoma rzeczami w 10 jeżeli chodzi o mój gust:) Wszystko co jest mięciutkie, długie i ciepłe....tak, tak, tak!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. taki długi sweterek jak najbardziej na plus :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz Kochana .
    Sweterek cudowny !
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasowałby do mojej czapki i szala... :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz :)


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie ciepłe swetry !

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wykonane pazurki <3
    https://marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny sweter :) Uwielbiam takie grubasy, które są rzeczywiście ciepłe i idealne podczas zimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dluzszego czasu poluje na sweterek z pieknym dekoltem na plecach. Mam o nim pewne wyobrazenie i od ponad pol roku nie znalazlam nic takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. NAJLEPSZE SĄ TE SWETERKI OVERSIZE'OWE <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny sweterek :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia