niedziela, 8 stycznia 2017

Galeria Gracja i zimowe ciepło.







Niedawno poznałam przesympatyczną Panią Marzenkę, która prowadzi wspaniały butik o nazwie Galeria Gracja. W swojej ofercie ma ubrania moim zdaniem dla każdego. Co chwila nowe artykuły, które przyciągają ludzkie oko. Nadarzyła mi się świetna okazja możliwości poznania niektórych ubrań poprzez współpracę. Przyznam, że ta współpraca jest dla mnie nie lada wyzwaniem i świetną okazją do poznania własnych możliwości.
Jeśli jesteście zainteresowani moją opinią zapraszam do dalszego czytania.


Nie wiem czy już kiedyś wspominałam, ale jestem miłośniczką sweterków. Uwielbiam każdy i każdym odcieniu, a w nich czuje się najbardziej swobodnie. Dlatego możliwość otrzymania kolejnego ucieszyła mnie niezmiernie. Sweterek  jest bardzo przyjemny w dotyku i delikatnie oplata ciało. W całej okazałości wygląda na mało ciepły i przyznam, że obawiałam się, że nie sprosta niskim temperaturom zimowym i szybko w nim zmarznę, ale tu jednak było miłe zaskoczenie. Dzisiejsza moja sesja odbywała się w temperaturze -8 i wcale tak mocno nie zmarzłam .



( Makijaż wykonany przez moją wspaniałą przyjaciółkę Katarzynę K. )

Sweterek jest wykonywany przez Panią Dorotę Szumińską tylko na zamówienie i uważam, że jest wart swojej ceny. Osobiści uważam, że przez swoją skromność i delikatność nadaje się na każdą okazję. Pierwszy raz pokazałam się w nim Swoim bliskim na Święta i wszyscy byli pod wrażeniem. Dla mnie wielką jego zaletą jest to, że jest ciężki do zaciągnięcia.  Delikatne wycięcia na ramionach dodają mu uroku, a kapturek sprawia, że nie jest nadto elegancji i nada się niemalże do każdej kreacji . Powiem wam, że podbił moje serce i zachęcam wszystkich do zakupienia tego sweterka. Na pewno nie będziecie zawiedzeni.








Ten sweterek możecie zamówić także przez internet bądź zakupić stacjonarnie, a wszystkich informacji możecie zaczerpnąć od wspaniałej Pani Marzenki w linku poniżej.
Do zobaczenia !

Galeria Gracja

24 komentarze:

  1. Świetnie zapraszam do siebie :)
    http://fitfrejk.blogspot.com/2017/01/motywacja-na-juz-czyli-5-najbardziej.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny sweterek. Ale ja bym do zdjęć się tak nie poświęcała, bo chyba bym zmarzła. Ale sweter pięknie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny sweterek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi zimno od patrzenia :). Sweterek.bardzo.ladny, subtelny i kobiecy. Już odwiedziłam stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny sweterek i makijaż. Muszę zajrzeć na stronę 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek i makijaż. Muszę zajrzeć na stronę 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweterek. Fajny styl, no i biel...
    Też bym go kupiła ;)
    http://przystanekszczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądasz , super post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie za cieniutki, ale bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny sweterek, i podobają mi się Twoje włosy. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny sweterek, tylko jak dla mnie za bardzo prześwituje, ale to dlatego że ja wstydzioch jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski! Uwielbiam biel. Wyciecia na rekawkach bardzo oryginalne. Zmarzlabym ale nie pogardzilabym ! Pieknie wygladasz 😚

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mój fason, ani styl, ale na Tobie wyglada swietnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wycięcia na ramionach *-* po prostu KOCHAM! Super post ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie wycięcia w sweterkach:) kolor też bardzo ładny:) i widzę u Ciebie śnieg:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wszelkiego rodzaju sweterki, a ten jest śliczny i bardzo ładnie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny sweterek i te wycięcia....mmmm, już od dawna na taki się czaje:)
    Pięknie wyglądasz, pasuje ci:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz ^^ pasuje ci taki sweterek

    OdpowiedzUsuń
  19. To zaczęłaś nową pezygodę 😉. Bardzo dobrze zaprezentowany sweter. Lubię długie i luźne swetry. Rozgrzej się po wymagającej sesji

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny sweter ;) luźny, ale nadaje się do eleganckich stylizacji :)
    pięknie w nim wyglądasz :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tego typu sweterki. Świetnie się w nim prezentujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zmarzłabym w nim chyba hehe :D . nie dość, że prześwituje to jeszcze wyciecia na rękawach :D . ale ogolnie prezentuje sie super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny jest :)
    Gratulacje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia