poniedziałek, 9 stycznia 2017

Moja pierwsza Wishlista Gamiss

Na wiadomość czekałam kilka dni i w ten jakże ciężki dla wielu nas PONIEDZIAŁKOWY dzień dostałam miłego maila. Tym razem postanowiłam, że nie będę myślała ciągle o Sobie i do koszka trafią też nie tylko artykuły dla kobiet. Przyznam, że nie spodziewałam się, że tworzenie takiej listy jest takie czasochłonne, ale na Gamiss jest tyle wspaniałych artykułów, że naprawdę jest w czym wybierać. Bo długim przemyśleniu i wielu konsultacjach przedstawiam wam moją listę :
Moda Zipper Projekt Zagesccie kapturem z długim rękawem Odchudzanie Cotton Mieszanka Płaszcz dla mężczyzn




KLIK


22 szt Nylon oko warga makijaż pędzle

KLIK

I na sam koniec spodnie, które od razu wpadły mi w oko i mój " model " zgodził mi się później nawet sfotografować !

Zip zdobione PU Włóż ściągacze Jogger Spodnie


KLIK
Zapraszam na stronę : 
link



13 komentarzy:

  1. Pędzelki polecam te za 5,90 świetne są:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo chyba każda z nas przechodzi przez fazę pedzli. moje dzisiaj przyszły hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluza też mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pedzle muaaaaaaa ❤❤❤❤ fajny styl. Znajac mojego mowilby nieeeeee - bo on to taki realista namacalnie musi sie niczym tap modl ubrac i po przebiegu przejsc 😜

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te spodnie.. Może kiedyś mi się uda mojego namówić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw pędzelków świetny :) pozostałe rzeczy również super :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi sie wszystko. A pedzle to bym Ci ukradla 😜 zycze powodzenia i trzymam mocno kciuki 😊😊😊😚

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko bym zaklinała, podoba mi się 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy wybrałaś. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmm pędzelki i ta męska bluza !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia