wtorek, 10 stycznia 2017

Zaful Valentine's Day Big Promotion

Drugim sklepem, z którym udało nawiązać mi się współpracę jest Zaful ( LINK ) . Podobnie jak Gamiss mają wspaniały asortyment i ciężko zdecydować się na cokolwiek jak dla mnie było to nie lada wyzwaniem.
Więc korzystając z tego, że za oknem zima, ale marzy mi się gorące lato szukałam właśnie produktów na teraz i oczywiście na słoneczne dni.
Dlatego chciałabym wam przedstawić moją listę i zachęcić do odwiedzania sklepu bo naprawdę każdy może znaleźć tam coś dla Siebie.


A oto moja :

ZAFUL WISHLIST







#1   Zipped Oversized Choker Neck Sweater

LINK

#2  
Cutout One-Piece Bandage Swimsuit

LINK

#3 Silver Frame Sunglasses


LINK

Naprawdę zachęcam wam do odwiedzania i oczywiście zakupów !
Pozdrawiam serdecznie . 

12 komentarzy:

  1. poklikane. super sweterek. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten strój super, ale wyglądałabym w nim jak wieloryb w sieci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie przepiękne rzeczy :D a ten strój jest mega *o*

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobne odczucia względem tego sklepu- trudno zdecydować się na cokolwiek, przy tak dużym asortymencie :)
    ładne rzeczy wybrałaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter bierem, okulary tez - dziekuje bo mi sie polamaly, a jak mi cycki pozyczysz to i stroj wezme bo jest ZAJEBISTYYYYYY !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Strój odważny - na dzien dzisiejszy wyglądałabym w nim jak szatnia babuni 😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia