wtorek, 7 lutego 2017

EQUILIBRA czyli lider produktów aloesowych

Na sam początek chciałabym wam trochę opowiedzieć co to jest, przyznam, że sama do niedawna nawet nie wiedziałam, że taka firma nawet istnieje. Głównym składnikiem właśnie ich kosmetyków jest aloes, który jak wiemy ma wiele działań pozytywnych, ale tak jak wszystko stosowany za często wprowadza jakieś skutki uboczne. W swojej ofercie oprócz kosmetyków pielęgnacyjnych posiadają również suplementy diety i produkty spożywcze, ale ich niestety jeszcze nie poznałam. A teraz zapraszam do zapoznania się z moją opinią : ) 


 To może najpierw opowiem wam o skromnych mydełkach. Pierwszym z nich jest Aloesowe Mydło 100g. Mydełko jest zapakowane w miękkie papierowe opakowanie, ale już przez nie czuć delikatną woń. No aloesem mi to nie pachnie, ale jest bardzo przyjemne. Pod wpłym wody delikatnie się pieni, ale dobrze oczyszcza skórę, a także zmiękcza ją. Podczas pierwszego użycia miałam wrażenie takiego chłodu na skórze co przyznam, że było nawet przyjemne. Ten preparat posiada wysokie stężenie aloesu ( 10% ), który jak obiecuje producent działa kojąco i przywraca równowagę PH skóry. Co do kojenia skóry mogę się zgodzić moja zawsze podrażniona buzia poczuła sporą ulgę. 


.
Kolejnym tym razem znaczniej mniejszym mydełkiem jest Dermo-Mydło 30g  . Mydeło jest przeznaczone do ciała i twarzy i ma odżywiać i wygładzać skórę. Przyznam, że nie używałam tego mydła ponieważ jego zapach jest dla mnie zbyt intensywny i mnie od razu odrzuca, ale testerem stał się mój narzeczony, któremu zapach spodobał się od samego początku i zachwala je sobie. Mydełko zawiera olejek z Perły Prerii, Arganowy, Migdałowy, z Pestek Winogron, a także witaminę E i C. Więc skład nie jest przerażający. Ogólnie skóra mego faceta, skłonna do niedoskonałości znacznie się zmieniła i w końcu po regularnym używaniu znikły także podrażnienia po goleniu. Więc jak dla mnie BOMBA !



Dermo Oil Multi-Active 100ml

Zaintrygował mnie od razu. Ma delikatny, ale za razem wyrazisty słodki zapach. Szybko się wchłania nie pozostawiając po Sobie śladu. Łatwa aplikacja i widoczne działanie. Preparat jest przeznaczony na : 
# oznaki starzenia
# blizny
# rozstępy 
# suchą skórę 
# przebarwienia 
Większość z tego mnie nie dotyczy, ale jednak zawsze coś się znajdzie. 
Po porodzie pierwszego szkraba została jak dla mnie niemiła pamiątka w formie blizny po cesarskim cięciu. W jednym miejscu przez moją głupotę jeszcze świeża wtedy rana się rozeszła i po ponownym zszyciu powstała mi jeszcze większe znamię, które nie do końca mi się podoba. Do tej pory było bardzo ciemna, ale po zaczęciu aplikacji właśnie tego olejku blizna stała się miękka, bardziej elastyczna, a najważniejsze coraz jaśniejsza. Dla mnie to naprawdę satysfakcjonujące. Podnosi to moją pewność siebie bo jeśli tak dalej pójdzie nie będę miała już czymś się przejmować, naprawdę z czystym sercem polecam jeśli także macie podobne problemy ! 



WZMACNIAJĄCY SZAMPON PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW

Zawiera rzadkie połączenie,a  zarazem specjalne, które odżywia włosy, nawilża, a także odbudowuje trzon włosa. 
ZAWIERA:

 Witaminy A, E, C, H, B5 i B6: odżywiają włosy i skórę głowy oraz wzmacniają cebulki włosów
 Proteiny sojowe: stymulują wzrost cebulki włosów
 Tauryna: wzmacnia cebulkę włosa
 Zielona herbata i czerwone wino: pobudza mikro krążenie skóry głowy
 PHYTOSINERGIA: kompleks roślinny o działaniu regenerującym w jego skład wchodzi: Aloes, Olejek Arganowy, Keratyna. 
A także nie zawiera :
 SZTUCZNYCH BARWNIKÓW

 DETERGENTÓW SLS I SLES

ALERGENÓW

PARABENÓW

LEKKO PERFUMOWANY
Czyli jak dla mnie skład jest bardziej zachęcający niż odpychający, a zapach po umyciu i miękkość włosów bardzo mnie zachwyca :) Polecam kochani !!
   

Delikatne chusteczki oczyszczające 0m+ i Naturalna oliwka pielęgnacyjna 0m+ 200 ml

Jak widać na zdjęciu chusteczki i oliwka były razem połączone tworząc ciekawy dwu pak. Oba artykuły są przystosowane dla dzieci 0+, a także ZAWIERAJĄ 99% składników naturalnego pochodzenia.
Ale NIE ZAWIERAJĄ :
SLES I SLS
PARABENÓW, BARWNIKÓW I WAZELINY
 
► 
NIE ZAWIERA ALERGENÓW
Czyli znów oba wydają się na produkty warte zakupu. A jak jest z tym w praktyce ?
Jeden jak i drugi artykuł na pierwszy rzut wydawały mi się bezzapachowe, ale dopiero po naniesieniu na skórę dziecka wydobywa się delikatna woń. Nie powiem, jest bardzo przyjemna, ale nie potrafię znaleźć skojarzenia zapachu z czymś innym. Musielibyście poczuć to tak naprawdę sami. Moja córa od urodzenia ma bardzo wrażliwą skórę i jest wiele czynników, które ją uczula, a także po chwili doprowadza do zapaleń, więc muszę ostrożnie " majstrować " z nowościami. Ale nie chciałam dać za wygraną i czułam potrzeba sprawdzenia czy produkty sprawdzają się tak jak producent obiecuje. Wiem, wiem jestem wyrodną matka i z dziecka zrobiłam królika doświadczalnego, ale po tym teście mogę przyznać, że te artykuły naprawdę nie uczuliły mojego dziecka. Nie znalazłam ani jednej zmiany skórnej czy jakiegokolwiek odbarwienia. Czyli wychodzi na to, że chyba producent tym razem nas nie okłamał co bardzo mnie cieszy. Te artykuły dziecięce są godne zwrócenia uwagi. 

                   Łagodny szampon do ciała i włosów No Tears 0m+ 250 ml

I na sam koniec znów jak dla mnie nowinka dla mego szkraba. Podobnie jak oliwka i chusteczki ma szampon ma przeznaczenie dla dzieci 0+. Jego konsystencja jest bardziej płynna niż zbita, ale przez to łatwo się rozprowadza. Nie pieni się mocno, więc także spłukiwanie nie jest utrudnione, ale dziecko jest czyste i pachnące. Zwróciłam uwagę, że po kąpieli, skóra jest mocno nawilżona i bardzo miękka. Tu także nie uczuliło mojego malucha. Co do zapachu uważam, że mógłby być bardziej wyrazisty, ale nie mogę powiedzieć, że ogólnie mi się nie podoba.
W tym kosmetyku ZNAJDZIEMY 98% składników naturalnego pochodzenia
► Wyciąg z nagietka: koi
► Gliceryna roślinna: chroni
► Aloes (20%): nawilża i chroni
I tak jak w powyższych przypadkach NIE ZAWIERA :
SLES I SLS 
 PARABENÓW, BARWNIKÓW I WAZELINY 
Czyli jak mnie skład zadowala i także polecam go !
 Na dziś to tyle, do ponownego " przeczytania ! "

20 komentarzy:

  1. Tez pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale chyba się skuszę na jakieś drobne zakupy. Kocham kosmetyki z aloesem, dobrze działają na moją cere, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam i jestem zachwycona ;) aloes jest najlepszy! ;)
    annatajemnicza21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna paczka !! sama mam produkty tej firmy i uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś miałam balsam i miło wspominam, chyba muszę jeszcze raz sięgnąć po tę firmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam od nich produkty są świetne aktualnie stosuję się w pielęgnacji Gabrysia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne ja uwielbiam wszelkiego rodzaju mydełka, reszta produktów jest również bardzo ciekawa!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Firma mi znana ze słyszenia, bardzo dobrze, że się sprawdza! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Firmy nie znam, ale chętnie bym sprawdziła jak sprawują się mydełka.😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Equlibra używałam przy młodszym synu, bardzo nam pomagało

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie słyszałam o tej firmie :) natomiast sam aloes zawsze poleca mi moja siostra jako lekarstwo na wszelkie problemy ze skórą :) podrzucę jej link do Twojego postu, pewnie spodobają się jej te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam to mydło aloesowe i bardzo mi służy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Firmy nie znam. Chyba muszę coś przetestować ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny, szczegolowy opis i super zaprezentowane produkty. Pieknie dobrany komplet. Kolorowo u Ciebie sie zrobilo i to mi sie bardzo podoba! 😘❤

    OdpowiedzUsuń
  14. znam i bardzo lubię, kosmetyki bardzo fajne i bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, idealne jak dla mnie kontrasty. A co do samego postu- firmy nie znam, a aloes bardzo lubię :D Gdybym miała okazję pewnie bym się skusiła na te produkty!
    www.piekielnamama.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam kolezanke ktora ma swoja wlasna plantacje i sklep 100% nauralch produktow aloesowych.Niestety u mnie sie nie sprawdzilo. Strasznie mnie uczulilo.
    Zdjecia przesliczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj szampon by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe produkty, a główny składnik aloes jest bardzo leczniczym źródłem:)już czytałam kilka bardzo pozytywnych recenzji na temat produktów tej firmy!
    Piękne zdjęcia kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam ich szampon i z chęcią przetestowałabym inne produkty do włosów, do ciała zresztą też kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie aloes aloesowi nie równy, warto patrzeć ile ma tego aloesu dany kosmetyk w składzie, a najlepiej to wyhodować swojego w domu :) Firmy nie znam, ale skoro polecasz :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia