piątek, 3 lutego 2017

Haul Zaful and Gamiss part 1 !

Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę z chińskimi sklepami internetowymi.
Wybór rzeczy dla mnie był nie łatwy... nie sądziłam dotąd, że jestem tak wybredna.
Po wielu spędzonych godzinach przed laptopem w końcu wybrałam to co wydawało mi się najbardziej odpowiednie dla mnie... i po mimo tego, że jednak znam siebie i Swój gust bardzo długo się wahałam ...
Chcę wam przedstawić moje zamówienie, które prezentuje sięwedług mnie nieźle. Zapraszam do czytania :D





Przyznam, ze nie spodziewałam się, że rzeczy będą dobrej jakości raczej obstawiałam, że po pierwszym praniu nie będzie co już na siebie założyć, ale jednak okazało się to tylko złudzeniem. Materiał każdego ubrania jest miły i delikatny, nie zauważyłam żadnych odstających nitek, wybrakowań czy jakiś wad fabrycznych są po prostu jak na ubrania zamawiane przez internet można uznać, że " brane w ciemno " okazały się wręcz idealne. Rozmiar ubrań brałam o jeden większy niż noszę normalnie i to była trafiona decyzja.


Jako pierwszy chciałabym wam przedstawić Cardigan z Gamiss. Od razu wpadł mi w oko i to chyba jedyna część garderoby, której nie oglądałam aż tak długo tylko od razu wrzuciłam do koszyka. Materiał z jakiego jest wykonany to poliester i coś " siateczko podobne " ciężko mi samodzielnie określić dokładnie nazwę materiału ponieważ nie do końca się znam na tym. Cardigan  wyglądem nie rożni się od przedstawiających go na stronie jest dosłownie identyczny. Obawiałam się, że po otworzeniu paczki odurzy mnie nieprzyjemny zapach podobny do chemii, ale okazało się, że pachniał delikatnie " nowością " jak większość ubrań. Po kilku godzinach na wieszaku zapach dosłownie się ulotnił i nic z niego nie pozostało. Przód sweterka ma podwójny materiał, który ładnie się razem komponuje. Kolejnym dla mnie plusem jest to, że materiał jest ciężki do zagniecenia i nawet po praniu samoistnie dokładnie się rozprostowuje i nie ma potrzeby sięgać po żelazko ( a tego to jestem szczerze przeciwnikiem ). Przez wykonanie i cały krój narzutki łatwo go dopasować do innych ubrań. Tył sweterka jest znacznie krótszy niż przód, ale ładnie układa się i dopasowuje. Całość jak widać przestawia się bardzo estetycznie i osobiście uważam, że nadaje się do kreacji
eleganckich, a także tak zwanych na " luzie " .
                                                                                        
LINK 



 Kolejnym moim zakupem tym razem z Zaful jest szykowna pudrowa bluzeczka typu " ZIMNE RAMIĘ ". Przyznam , że  na nią czekałam najbardziej i liczyłam na to, że się nie zawiodę i tak oto się stało. Bluzeczka jest bardzo delikatna
wręcz prześwitująca, wycięcia na ramionach dodają jej uroku i moim zdaniem sexapilu. Jedyną jak dla mnie wadą są szerokie rękawy z gumeczką na końcu osobiście uważam, że mogłyby być nieco węższe. Materiał jest także jak w przypadku narzutki czyli poliester, ale jest bardziej delikatny i przewiewny. Nie zauważyłam żadnych wad fabrycznych,
idealnie dokończone szwy i dobrze poukrywane nici, które nie odstają są kolejnym jak dla mnie plusem. W tym przypadku także nie spotkałam się z nieprzyjemnym zapachem, a w ręcz przeciwnie bluzka była niczym " bezzapachowa ".  Przód i tył bluzki są tej samej długości. Podobnie jak w sweterku zdziwiło mnie to, że nie jestem w sanie zauważyć wielu różnic wyglądu ze zdjęć na stronie sklepu. Naprawdę warto sięgnąć po jej zakup.


                               LINK







I ostatnią nowością na dziś jest prosty, ale elegancki biały sweterek. To jedyna rzecz z zamówienia, z którą potrafię zauważyć kilka różnic ze zdjęciami ze sklepu, ale nie są to wady bo ogólnie sweterek bardzo przypadł mi do gustu.  Żeby nie wycięcia koło dekoltu był by tak naprawdę zwykły i nie rzucał by się w oczy, ale poprzez ten detal jest bardziej wyraźny. Z całej paczki ten sweterek miał najbardziej nieprzyjemny zapach, ale szybko udało mi się go pozbyć. Wadą jest to, że producent zaleca by prać go ręcznie. Ale cóż zawsze musi być jakiś haczyk. Ogólnie czuje się w nim dobrze. Podobnie jak w pozostałym asortymencie także jest wykonany z poliestru, ale znacząco się różni. Jest bardzo miękki i ciepły, ale za razem delikatny i nieci przewiewny. Pod wpływem dobrego światła bez problemu prześwituje przez niego bielizna. Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolona.


   LINK




Całe dostarczenie paczki nie trwało wcale tak długo czekałam zaledwie ok 2 tygodni.
Zachęcam do odwiedzin i może kto wie do zakupów :)
Pozdrawiam serdecznie do zobaczenia niebawem !!

26 komentarzy:

  1. Poklikane ;) fajna jest ta różowo- czarna koszula

    proszę o to samo http://annatajemnicza21.blogspot.com/2017/01/gamiss-haul-zakupowy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kardigan i ta różowa bluzeczka, i, i, i....piekna przekonująca prezentacja! Bardzo mi sie podoba, ponieważ wszystko bardzo szczegółowo pisalas! Na 6+

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczy bardzo ładne a Ty śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ja się chyba nie przekonam do chińskich stron. No ale kto wie ? :)Masz bardzo ładny uśmiech kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te sklepy, mają naprawdę duży asortyment. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsza ta różowa bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również mam problem z wyborem ubrań na zaful :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Tobie wszystkie te rzeczy wyglądają świetnie. 😉 Także po takiej prezentacji zamieniłabym wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne rzeczy! :)
    Masz śliczny uśmiech :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Uśmiech śliczny, to fakt. Ja mam zawsze problem z jakością takich ubrań. Niestety nie.jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie rzeczy wyglądają dobrze, aż zadziwiające jak na chińskie strony :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne zamówienie, najbardziej podoba mi się kardigan, jest przepiękny ( i w dodatku w tak niskiej cenie :).

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz <3 :*

    Zapraszam do mnie: www.roxyolsen.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie rzeczy są świetne Kochana! :) poklikane :*
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne ciuszki! Czasem na zagranicznych stronkach można znaleźć prawdziwe skarby! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzeczka z wycieciami bardzo mi sie podoba, i kolorek śliczny!
    No i kardigan...mam ich chyba z 10 w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne rzeczy mi bardzo podoba się ta biała bluzeczka :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog :) zapraszam do mnie http://movieisgoodxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietne rzeczy kochana wybrałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Poklikane. Najbardziej spodobała mi się ta różowa bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne rzeczy wybrałaś, cudownie się prezentują.
    Wyglądasz świetnie na zdjęciach.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  22. poklikane. super ciuszki ! ale jakbym miala taka figure tez bym brala hehe, a tak to sie musze odchudzać ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia