sobota, 4 lutego 2017

Haul Zaful & Gamiss part 2 !

Znów przychodzę do was z szałem zakupowym z GAMISS i ZAFUL.
Każdy zakup staram się przemyśleć dokładnie, ale przyznam, że w tym przypadku poszłam na pełen spontan ! Zapraszam do czytania ! :)
Różnie się trochę od innych kobiet bo nie mam parcia na masę butów, torebek itd, ale tym razem postanowiłam postawić na coś bardziej kobiecego dlatego przy zamówieniu bez zastanowienia wrzuciłam do koszyka torebkę ... nie jest duża bo zaledwie 20-30cm, ale na moje graty, które noszę na co dzień stanowczo wystarczy. Materiał z jakiego jest wykonana jest skóro podobny, a wnętrze jest wykonane ze śliskiego materiału. Torebka składa się z jednej komory, ale ma małe kieszonki na bokach. Całość jest bardzo estetycznie zszyta i nie ma jakichkolwiek wybrakowań. Torebka ma odczepiany długi pasek na stylowych zapięciach koloru złotego. z przodu torebki jest także zawieszka, drewniana kulka z frędzlami także skóro podobnymi. Przyznam, że nie spodziewałam się, że aż tak mi się spodoba. Środek torebki trochę miał nieprzyjemny zapach, ale dało się go znieść. W sumie oceniam ją na mocne 9.5/10 ! 






Niestety ogłoszenie dobiegło już końca, ale zapraszam was do obejrzenia ich torebek w katalogu online . To wie, może ktoś z was znajdzie coś dla siebie ? :)
 Kolejnym moim wyborem są pędzle. Jak dla mnie ( amatorka makijażu ) jest ich znacznie dużo bo aż 22 sztuki. Całość prezentuje się estetycznie. Na nielicznych pędzlach zauważyłam tylko pojedyncze odstające włoski, ale to mały defekt. Wszystkie były zapakowane pojedynczo w dopasowane opakowania foliowe, a na koniec cały zestaw owinięty czymś w rodzaju plastiku. Nie odurzył mnie żaden zapach były wręcz pozbawione niego. Kilka z nich przed zastosowaniem musiałam umyć bo były dość sztywne. Każdy z nich jest sztywno zamocowany do trzonka i nie ma mowy o tym, że odpadnie podczas tworzenia perfekcyjnego makijażu. Pędzle ogólnie moim zdaniem jak na chińskie prezentują się dość ciekawie nawet pod względem tylko wizualnym , ale nie oszukujmy się daleko im do tych " prawdziwych " i w mojej kosmetyczce zajeżdża teraz trochę bazarkiem. Ogólnie rzecz biorąc jako amatorka jestem z nich bardzo zadowolona. Makijaż nimi także jest przyjemny i nie wychodzi aż tak strasznie co było widać na prezentacji odzieży z tych sklepów właśnie tu : LINK .
Oceniam je na mocne 8/10 :)


Po za tym jak to mówi moja mama " jaka cena taki towar ! "

LINK
I ostatnią moim nabytkiem jest pleciona bransoletka,  z której jestem najmniej zadowolona. Cała bransoletka jak widać jest połączeniem paska zamszowego, paska z eko skóry i plecionych sznureczków. Całość połączona razem + zawieszki prezentuje się bardzo łanie, ale jest za to niewygodna. Co chwilę się przekręca... a do tego pod wpływem nawet ucisku rękawa dochodzi do tego, że się rozpina. Ogólnie jest bardzo przyjemna w dotyku i jako dodatek wygląda ciekawie, ale jednak chyba trafi w inne ręce ja jestem zbyt wybredna :D
Moja ocena 6/10 :)

Jak to się mówi " są gusta i guściki "i kto wie, może właśnie dla Ciebie przypadła by ona do gustu? Warto się przekonać, a na razie zapraszam do obejrzenia asortymentu.
LINK
A teraz z wielkim bólem muszę się na dziś z wami pożegnać, ale to nie ostatni post o tych sklepach! Do zobaczenia niebawem ! 

16 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy, torebeczka bardzo urokliwa, sama by taką nie pogardziła :) Kto wie może się skusze na zamówienie, czekam na kolejne posty ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna torebka :)! Czarna do wszystkiego będzie idealnie pasować :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy! A co do torebki to jest naprawdę śliczna :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuferko torebka wpadła w moje gusta <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat do torebek jestem bardzo wybredna i rzadko mi coś wpadnie w oko ale pędzle mogła bym wykupić wszystkie :D
    Oczywiście wszystko poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się wszystko podoba! Nawet bransoletka. Torebka i pędzle piekne! 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne rzeczy ;) pozdrawiam
    PS Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same super rzeczy :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to się mówi, pędzli nigdy za wiele.
    Torebka mnie zauroczyla.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy wybrałaś :) torebka bardzo ładna- niedużą ale wygląda na pojemną :) na takie pędzelki chyba sama się skuszę składając kolejne zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletka mnie tylko zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne rzeczy :) Torebka jak dobrze wygląda jakościowo, wow!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia