wtorek, 21 lutego 2017

Perfect Beauty. Ale co to jest ?


W dzisiejszych czasach coraz częściej jesteśmy w stanie trafić na wszelkiego rodzaju udogodnienia. Właśnie jednym z nich jest Perfect Beauty. Aplikacja, która jest niczym katalog stworzona jest na telefony komórkowe całkowicie za darmo.  
Cała aplikacja ma na celu pomoc nam w szybszym odnajdywaniu i zapoznaniu się z wszelkiego rodzaju kosmetykami.
Prezentacja i wygląd ogólny tej aplikacji jest bardzo prosty i czytelny. Osobiście uważam,  że taka wersja jest dużo lepsza niż dotychczas jakie widziałam nadto przesadnie kolorowe,zawalone mnóstwem reklam i zdjęć od początku uruchomienia, a ta jest... skromna,delikatna wręcz czysta.  Jak dla mnie to wielki plus !

Całe ściągnięcie aplikacji na telefon jest bardzo proste, a także nie zajmuje dużo pamięci. Aplikacja posiada kilka różnych metod wyszukiwania kosmetyków jakie nas interesują :
1.  wpisanie poszczególnej nazwy
Te wersja jest nam bardzo dobrze znana. Kiedy usłyszymy o czymś nowym np. z polecenia od razu zasiadamy i wyszukujemy wszelkich nowinek na ten temat, ale większość z nas nawet nie patrzy na skład, a tylko na opinie i tu popełniamy błąd.
2. zeskanowanie kodu kreskowego
Uważam to za bardzo pożyteczną funkcje. Często będąc w drogeriach kosmetycznych przeglądałam tysiące etykiet i połowy składników nie znałam. Ale to nie było dla mnie najważniejsze ... najbardziej obawiałam się czy chociaż w 1% zakupu dany kosmetyk sprawdził się tam jak powinien i moje pieniądze nie pójdą w błoto. Dzięki tej aplikacji wchodząc do sklepu szybko skanuje kod ... od razu wyskakuje mi artykuł, który mnie interesuje i co ? Wystarczy wejść w opinie i już moje pytanie znajduje kres " WARTO CZY NIE WARTO " po za tym jako zalogowany posiadacz aplikacji także możesz złożyć własną, szczerą opinię. .. kto wie? Może właśnie kiedyś na nią trafię i pójdę Twoimi śladami z moim zakupem ?

3. zaznaczenie w filtrach składników kosmetyku
jaki nas interesuje w tej opcji może nam się pojawić ich znacznie więcej, ale dzięki temu możemy znaleźć coś równie złożonego składem do tego czego właśnie mieliśmy na myśli. Uważam, że to także jest pożyteczne bo wiesz czego szukasz, a przypadkiem czytając zawartość buteleczki możesz coś przeoczyć, a niezadowolona pozbyć się z rozmachem zakupu ... więc to marnotrawstwo pieniędzy. 
Po za tyloma możliwościami lupki możesz każdy kosmetyk, o którym przeczytasz bądź znajdziesz, dodać do ulubionych. Dzięki temu na pewno tak szybko nie zapomnisz o tym co chciałaś poznać nowego na własnej skórze.
Ą dla wybrednych i niezdecydowanych twórca stworzył tag KATEGORIE dzięki, którym możesz po prostu oglądać listę kosmetyków przynależących do danych kategorii takich jak :

  • Makijaż 
  • Twarz 
  • Włosy
  • Ciało                                   
  •  Strefa męska
  • Dziecko 

Dla mnie to pomaga zabić  czas kiedy jadę właśnie na zakupy i w końcu mój mężczyzna nie wisi mi nad głową " kochanie już ?  Tym razem to miały być zwykle zakupy, a nie zwiedzanie pałacu ". Naprawdę szczerze wam polecam.
Na sam koniec chciałabym napisać  o bardzo istotnej rzeczy jak dla mnie, o której wspomniałam już wyżej.  Możliwość dodawania własnych opinii, a także ich czytania jest dla mnie ważna.  W dzisiejszych czasach częściej sięgamy po rady innych ludzi niż kierujemy się własną.  Uważam to za coś śmiesznego, ale w takich kwestiach jak dobór ubrań czy właśnie tak jak cały dzisiejszy wątek O KOSMETYKACH. Dzięki temu możemy zaoszczędzić pieniądze nie wydając ich na kupowanie zbędnych artykułów i szukaniu ideału.  Po za tym w wolnej chwili dzięki Perfect Beauty możemy przeczytać liczne artykuły odnośnie nowinek kosmetycznych. Aplikacja zawiera tag Artykuły. 
Zachęcam was do zapoznania się z Perfect Beauty bo naprawdę warto. Podsumowując :
  • czytelna i przejrzysta 
  •  łatwa w obsłudze 
  •  sprecyzowana na wszelkie sytuacje 
  •  ogólnie dostępna 
  •  szybka możliwość podzielenia się informacją o aplikacji dzięki opcji " udostępnij " 


Na sam koniec pragnę zachęcić was do zapoznania się z tą aplikacją :D Warto ją mieć blisko siebie !
Pozdrawiam kochani ! 

16 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że taka aplikacja istnieje. Świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba czytałam kiedyś o tej aplikacji, dla mnie super pomysł !
    Szczególnie zakładka "dziecko" mnie najbardziej interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znalam dotad tej aplikacji, ale z checia sprawdze, lubie tego typu aplikacje, ktore ulatwiaja nam w tej naszej zabieganej codziennosci. Bardzo dobrej tresci recenzja! ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla mnie! Najbardziej zaciekawiła mnie kategoria makijaż i dziecko. Przekonałaś mnie Twoją recenzją.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna jest ta aplikacja, znam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm ciekawa, ale rzadko korzystam z takich aplikacji, bo mój telefon doprowadza mnie do szewskiej pasji ostatnio. Jak zmienię telefon, to spróbuję ją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz o niej słyszę ale wydaje się być bardzo interesująca ;)

    annatajemnicza21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super aplikacja, zainstaluję na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa aplikacja :) choć nie słyszałam o niej wcześniej :) faktycznie pomaga ograniczyć czas spędzany na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa aplikacja, chyba się na nią skuszę 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie potrzebne mi :) Z resztą i tak nie mam dotykowego telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetna aplikacja! Też często mam drogeryjny problem, albo kupie coś złego, albo wyjdę zrezygnowana :(

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam , ale chętnie zobacze z czym to sie je.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej aplikacji ale podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam wcześniej o tej aplikacji. Przyda mi się.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia