piątek, 10 lutego 2017

Wishlist Romwe.com

 Kiedyś kupowałam i zakładałam na siebie to co pierwsze rzuciło mi się w oko bez głębszego przemyślenia, ale od pewnego czasu coraz bardziej zwracam uwagę na to co ląduje w moim koszyku.
I tu nadarza się kolejna okazja nawiązania współpracy tym razem z ROMWE.COM
Nie wiem czy to tylko dla mnie, a może i komuś z was marzy się już gorące lato?
Coraz częściej patrząc na biały puch za moim oknem brakuje mi marudzenia " Jejku jak gorąco ! "
I z myślą właśnie o tych pięknych, pełnych słońca dniach postanowiłam stworzyć właśnie listę życzeń na lato !
Zapraszam do oglądania !


White Off The Shoulder whit lace Playsuit


W pierwszej kolejności wybrałam kombinezon krótki. Uwielbiam takie ubrania. Są idealne na letnie gorące dni, a do tego ładnie się prezentują ! Dla mnie Bomba <3 


KLIK



Black Suede Peep Toe Ankle Strap Stiletto Sandals

Drugim moim wyborem są delikatne czarne sandałki na obcasie. Może nie będą się nadawać na każdy wypad letni, ale wyjście nawet na zakupy może stać się " ładniejsze "




5pcs Faux Textured Leather Bag Set

I trzecim moim wyborem jest komplet torebek. Może nie wyróżniają się za bardzo niczym, ale jest ich dużo i są pojemne idealne by pomieścić wszystkie graty mojej rodziny ! 

To na razie tyle z mojej listy :D Kto wie? Może jak mi pomożecie i poklikacie ona się spełni ;)
A teraz życzę wam miłego dnia ! I zachęcam do komentowania i klikania ! 

19 komentarzy:

  1. wow ! super wishlista !
    bardzo mi się podoba ten kombinezon. na lato będzie cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow piekny zestaw! jedynie buty musiałabym zmienić, inaczej będę o futryny haczyć głową hahaha :) Cudowne, zyczę powodzenia, bede trzymac kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja karłowatość pozwala mi na obcasy ahhaah <3
      Dziękuję kochana <3

      Usuń
    2. I tego Ci zazdroszcze myszko 😘

      Usuń
    3. I tego Ci zazdroszcze myszko 😘

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Swietne rzeczy mi sie sandałki podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te torebki - mówi to torebko maniaczka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne rzeczy :) uwielbiam zakupy w tym sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy ! Ten zestaw torebek sztos i to za tak małą cenę, tak samo jak kombinezon ;) ale nie jestety kombinezon to cos nie dla mnie ;/


    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje, oczywiście poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się ten kombinezon! bardzo ładne są te wycięcia na ramionach :) zestaw torebek również jest super i chętnie bym taki przygarnęła <3 poklikane kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten kombinezon i super wishlista *O*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebki są piękne!!! Sandałki i kombinezon także:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy pokazałaś! większość mi się podoba :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne buciki :* poklikalam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten zestaw torebek prezentuje się naprawdę nieźle :) Linki poklikane, powodzenia w dalszej współpracy :) Jeśli możesz kliknij u mnie w nowym wpisie, staram się właśnie o przedłużenie współpracy m.in. z romwe, to jeden z moich ulubionych sklepów zagranicznych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia