środa, 1 marca 2017

JustArt czyli wspaniałości do Twojego domu !





Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam dekoracje do mieszkań. Na ich punkcie mam po prostu obsesje i wszędzie zauważam jakieś małe dodatki. Ale od pewnego czasu moją uwagę bardziej przyciągają dekoracje  HAND MADE i właśnie dziś chciałabym wam przedstawić wspaniałą Panią Justynę S., z którą udało mi się nawiązać współpracę. Zapraszam do czytania. 
         SKLEP






Skąd wzięła się u Pani pasja tworzenia ? 

W zasadzie to chyba od zawsze lubiłam robić takie rzeczy. Często, widząc w sklepie lub na zdjęciach coś fajnego, coś co chciałabym mieć u siebie, automatycznie pojawia się u mnie jedna myśl : " Jak to jest zrobione? Może dam sobie z tym radę sama? " No i potem próbuję kombinuję.... czasem się udaje, a czasem nie, ale i tak nigdy się nie poddaje. Czasem zdarza się, że to co wydało mi się proste do zrobienia, zupełnie nie wychodzi,  wygląda fatalnie  I nie tak jak bym chciała....wtedy demontuje wszystko i zaczynam od nowa i tak do skutku;) aż będę zadowolona. 

Czasem zrobienie czegoś ( a w zasadzie "rozpracowanie" ) zajmuje mi mnóstwo czasu. Ale potem,  jak mi się uda czuję się fantastycznie; ) To takie nieopisane uczucie, nie tylko  wywołane tym,  że się udało ale również tym,  że się nie poddałam.

Po jakim czasie zajmowania się wyrobem hand made zainteresowała się Pani jego sprzedażą, a także kiedy pojawili się pierwsi klienci ? 



Z moją stroną na fb ruszyłam całkiem niedawno, 4 miesiące temu. Pierwotnie miała to być strona, na której będę pokazywać to co uda mi się zrobić, nie myślałam o sprzedaży swoich prac, nie liczyłam też na takie zainteresowanie tym co robię; ). Ale pojawiło się kilka osób,które chciały mieć coś ode mnie i tak to się zaczęło.

Myślę, że nie bez znaczenia był też czas w którym zaczynałam, czyli okres przedświąteczny - wiadomo - w tym czasie kupujemy chyba największą ilość ozdób i dekoracji;)



Jak długo zajmuję się Pani już sprzedażą i jak udaje się Pani wiązać prace z domem ?


Nie jestem pewna czy udaje mi się to połączyć... :) 

A tak poważnie, prawda jest taka, że każdy z nas powinien znaleźć chwilę dla siebie, na relaks, swoje pasje, odpoczynek po prostu.

Dla mnie najlepszym odpoczynkiem jest właśnie hand made, próba realizacji czegoś co np mam w głowie od kilku dni;)


Czy myśli Pani o rozszerzeniu Swojej branży po za granicę Facebooka ? 
Póki co, cieszę się tym co mam. Jak mówiłam wcześniej, nie liczyłam na takie zainteresowanie moimi pracami, więc spokojnie działam sobie na fb. A co przyniesie przyszłość - zobaczymy... Najwięcej radości sprawia mi dzielenie się tym co robię każdy like czy komentarz pod postem jest dla mnie niezwykle ważny , dzięki temu wiem, że moje wysiłki mają sens. To bardzo buduje i dodaje mi energii do dalszego tworzenia; )
Przeprowadziłam wiele rozmów z P. Justyną i jest naprawdę przesympatyczną osóbką. A teraz chciałabym przedstawić wam rzeczy, które dostałam w ramach współpracy :)


Wiklinowy wianek ze sztucznymi kwiatami. 



Gdy tylko go zobaczyłam od razu podbił moje serce. Jest wykonany z pięknych sztucznych kwiatów przymocowanych na wiklinowym kole. Miedzy kwiatami znajdują się w 100% drewniane serduszka. Cały wianek posiada zamocowaną z tyłu zawieszkę, obecnie pięknie prezentuje się w moim salonie. Całość jak widać jest jasna i idealnie dopasowana do siebie. Wianek ma średnicę 30 cm,
a cena za tak piękną dekorację to zaledwie 60 zł. 











Drzewko w wersji zimowej        



Jak widać korona drzewka przypomina kulę. Cała kula jest wykonana z łupinek orzechów, lasek cynamonu, anyżu, mini kokardek z koronki, wstążek jutowych, a także koralików. Całe drzewko jest umieszczone w malutkim koszyczku umocowane do pianki. Na górze pianki ozdobnie doklejone są malutkie kamyczki co razem wygląda bardzo estetycznie.
Cena takiego drzewka to zaledwie : 30 zł, a teraz także są dostępne w wersji wiosennej i zdjęcia możecie zobaczyć na Fp P. Justynki




Tabliczka drewnianaPrzyznam, że tabliczka nie jest wielkich rozmiarów bo zaledwie 11cm x 22cm., ale prezentuje się bardzo estetycznie. Cała tabliczka jest wykonana ze sklejki i jest pomalowana farbą akrylową. Napis na niej wykonany jest metodą transferu. By całość miała jeszcze więcej uroku są dodane na rogach małe kokardki ze wstążki. Z tyłu zamocowana jest także delikatna wstążeczka by można było z łatwością ją powiesić w dowolnym miejscu. Cena takiej tabliczki to : 25 zł. 

Na sam koniec chciałabym dodać, że warto zajrzeć na fanpage, kto wie może i Ty znajdziesz coś dla Siebie ? Po za tym jeśli lubisz brać udział w konkursach to tym bardziej polub JustArt bo Pani Justyna często organizuje konkursy gdzie nagrodami są właśnie jej dekoracje :)
Pozdrawiam serdecznie ! 

21 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje! Oczywiście Like dla twórczyni

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dekoracje! Oczywiście Like dla twórczyni

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne dekoracje :) Pani Justyna naprawdę ma talent! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrazeniem osob, ktore wykonuja takie rzeczy. Wymaga to bardzo duzo pracy. Swego czasu sama wiekszosc dekoracji robilam sama i wymaga to ogromnego wysilku i czasu. Ale jezeli robi sie to z pasją, wowczas wykonanie to pestka! Justyna ma mega talent !!! Wszystko jest przepiekne! ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne rzeczy, ja nie mam miejsca w domu na ozdoby :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne <3 Uwielbiam takie pierdołki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Drobiazgi,a tak cieszą.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rzeczy, znalazłam bym z pewnością miejsce u siebie na nie :)
    Zapraszam, super konkurs: www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne, niestety zupełnie nie pasują do mojego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  10. świten rzeczy, najlepsze rzeczy tworza się z pasji i tu dowód.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, uwielbiam handmade. Podziwiam Panią która wykonuje te dekoracje 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie dekoracje i podziwiam osoby, które je tworzą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne te dekoracje !

    OdpowiedzUsuń
  14. Same cuda uwielbiam takie dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam tworzących takie cuda. Ja póki co robię bombki na choinkę z taśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam osoby, które maja taki talent. Mi go brakuje, a w domu lubię mieć, coś, co nie jest chińską tandetą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam osoby, które decydują się na swoją działalność :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne dekoracje, niezwykle estetycznie i bardzo fajnie kompozycyjnie zrobione! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Handmade ma właśnie to do siebie że jest unikatowe. Jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia