poniedziałek, 13 marca 2017

Manicure hybrydowy | Sammydress and Gamiss part #1 spring promotion

Witajcie kochani !
Przychodzę do Was po raz pierwszy z takim postem dlatego bardzo proszę o wyrozumiałość.
W dzisiejszych czasach coraz częściej do manicure są wykorzystywane lakiery hybrydowe.
Jedni z nas wolą pójść do zaufanej kosmetyczki, a inni wolą kupić co potrzeba i uczyć się sami.
Właśnie ja należę do tej drugiej grupy. Jakiś czas temu kupiłam potrzebne mi przyrządy kilka lakierów i tak zaczęła się moja przygoda. Obecnie na rynku możemy znaleźć szeroki wybór lakierów i jego kolorów. Większość kosmetyczek chwali sobie pracę z tymi najdroższymi. A co jak taka amatorka jak ja chciałaby nauczyć się wykonywania takich arcydzieł jak inni np. na YT, ale nie stać nas na kupno masy lakierów po 30-40 zł ? A jeden kolor przecież nie wystarcza.
I tu pojawia się rozwiązanie jak dla mnie w chińskich sklepach internetowych.
Zapraszam serdecznie ! I proszę o wejścia w link :)




Na sam początek pokaże wam moje zamówienie z Sammydress.


Bloczek polerski z pełnym opisem. Jak dla mnie rewelacja.

1. File Nail Edge | Pilnik do krawędzi paznokci.




2. Remowe Ridges | Usuwanie grzbietów.






3. Smooth Nail | Wygładzanie płytki paznokcia




4. Shine Nail | Połysk 




Wymiary produktu : ( Dł x szer x wys ) 

9,00 x 2,80 x 3,50 cm / 3,54 x 1,30 x 1,38 cali

Bloczek możecie znaleźć za 1,79 $ w sklepie

Sammydress





Lakier hybrydowy, magnetyczny CAT EYE C23 :

Lakier znajduje się w szklanej buteleczce o pojemności 7ml. Jest gęsty, ale z łatwością się go rozprowadza. Pędzelek jest dość krótki, ale szeroki i przyjemnie się z nim pracuje. Ma bardzo dobrą pigmentację, wystarczy już jedna warstwa by dokładnie pomalować paznokieć bez prześwitów.  Wybrałam odcień C23 zdjęcie nie odzwierciedla w 100% jego koloru.
Na zdjęciu odcień wydaje się fioletowy, ale w rzeczywistości jest znacznie ciemniejszy.
Przyznam, że bardzo mi się spodobał i na pewno nie będzie to jedyny taki lakier w mojej kosmetyczce.

Cena 3,59 $
Możecie znaleźć go tu : KLIK

Kolejnym sklepem, w którym wybrałam narzędzia i lakiery do paznokci jest GamissW tym sklepie miałam znacznie szerszy wybór, który przyciągnął moją uwagę.
Na sam początek chciała bym wam pokazać :

Zestaw do modelowania paznokci ( 5 sztuk ) 




Jak widać na zdjęciu zestaw zawiera
1. szczoteczkę
2. Dwa pilniczki
3. 2 bloczki polerskie.

Pilniczki prostokątne
:
Ciężko określić mi ziarnistość pilniczków by odpowiednio nadać im numer zazwyczaj umieszczony, mający na celu łatwy i szybki wybór, a także by bez problemu poznać jego przeznaczenie. W tym przypadku mogę powiedzieć tylko, że pilniczek czarny jest znacznie delikatniejszy  zaś różowy ma od razu wyczuwalne zgrubienia i jest bardzo szorstki. Musicie mi wybaczyć mało precyzyjny opis tych pilniczków, ale naprawdę jako amatorka nie jestem w stanie określić samodzielnie grubości i ziarnistości danego pilniczka. Obiecuję, że następnym razem się poprawię ;)


Bloczek polerski ( biały ) :

Przyznam, że nie różni się niczym od tego, który miałam jako pierwszy zakupiony w zestawie.
Każdy z jego boków posiada widoczną, identyczną ziarnistość. Jest bardzo miękki i wygody w użyciu. Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń, mam tylko cichą nadzieję, że nie zacznie się kruszyć tak szybko jak ten zestawowy.

Bloczek polerski ( w kwiaty ) :



Już na pierwszy rzut oka widać, że dany bloczek jest identycznego przeznaczenia jak ten z Sammydress. Nie jest tak precyzyjnie opisany, ale każdy z jego boczków znacznie różni się od siebie ziarnistością, która jest także wyczuwalna podczas dotyku. Wizualnie podoba mi się bardziej. Jest dość twardy, ale to wcale nie utrudnia jego używania.
Przyznam, że jestem mile zaskoczona.

Szczoteczka do paznokci :

Każdy chyba wie do czego ona służy i nie muszę robić obszernego opisu.
Jej włosie jest bardzo miękkie, a rączka solidna i sztywna.

Cały zestaw można kupić za 2,30 $ ,a ten zestaw znajdziecie tu : KLIK


Klipsy do usuwania hybryd :


Każda z nas co zdejmowała kiedyś hybrydy sama, że powszechną metodą domową jest namoczenie wacika w acetonie i zawinięcie palców częściowo folią aluminiową.
Ale od pewnego czasu coraz częściej spotykaną metodą są właśnie klipsy.
Na rynku możemy znaleźć ich szeroki wybór i różną kolorystykę, ale przyznam, że ceny tych lepszych marek są dość wysokie. Dlatego ja postanowiłam kupić chiński zamiennik.
Wybrałam kolor fioletowy bo najbardziej przypadł mi do gustu. Klipsy trzymają się mocno i stabilnie, ale podczas trzymania ich na paznokciach nie odczuwałam żadnego dyskomfortu.
Mogę śmiało je polecić.

Cena za 10 sztuk wynosi 2,37 $
A dla chętnych możecie znaleźć je tu : KLIK


Pędzelki do zdobień ( 3 sztuki ) :



Każdy z trzech pędzelków ma inną długość włosia. Są dość sztywne, ale dla mnie przez to są wygodniejsze.
Każdy z pędzelków na trzonku ma swój oznacznik
#0
#00
#000
Dzięki temu szybko możemy wybrać ten, który w danej chwili potrzebujemy.
Są wygodne w trzymaniu, ale ich zapach po otworzeniu paczki był bardzo odrzucający.
Ale to najmniejsza wada.
Uważam, że cena także jest zachęcająca do zakupu bo wynosi tylko 1,92 $
Dla zainteresowanych LINK
No i pora na lakiery.
Przyznam, że ich byłam najbardziej ciekawa.

Top Coat, Matt :


Matowy top znajduję się w szklanej buteleczce o pojemności 10ml.
Zapach jego jest naprawdę nieprzyjemny, ale na szczęście szybko wietrzeje.
Pędzelek jest miękki i długi.
Maluję się nim naprawdę przyjemnie wykluczając zapach unoszący się podczas jego używania.
Osobiście posiadam lampę UV i stanowczo wystarcza utwardzanie go przez wyznaczony czas w danym modelu lampy.
W pierwszej chwili przyznam, że obawiałam się, że efekt nie będzie zadowalający, ale byłam w błędzie.
Polecam kochani. Cena za 10 ml to : 3,93 $
A znaleźć możecie go tu : KLIK

Lakier hybrydowy Elite99 6003 :

Producent zapewnia nas, że podczas używania tego lakieru nie ma potrzeby nakładania wcześniej bazy, a na zakończenie topu.
Ale moja ciekawość wzięła górę i postanowiłam sprawdzić jego efekt Z BAZĄ i BEZ NIEJ.
Przyznam, że malowanie nim paznokci na bazę okazało się bardzo trudne. Lakier strasznie spływał i kurczył się w lampie. Przyznam, że pochłonęło to wiele moich nerwów.
Następnie chciałam sprawdzić go wedle zaleceń producenta i ....
Jego dotychczasowe " zachowanie " ustąpiło. Lakier dokładnie rozprowadzał się na płytce paznokcia nie pozostawiając smug, nie ściekając i co najważniejsze nie kurcząc się. Jestem mile zaskoczona.
Jest niemalże bez zapachu. Pędzelek ma jak dla mnie odrobinę za szeroki, ale to chyba tylko kwestia przyzwyczajenia. Lakier znajduje się w szklanej butelce o pojemności 10 ml.
Osobiście wybrałam kolor biały. Ma dość słabą pigmentację i by w pełni pokryć paznokieć nie widząc jakichkolwiek prześwitów potrzebowałam aż pięciu warstw. Przyznam, że jak dla mnie to o wiele za dużo. Ale plusem dla mnie jest to, że paznokcie już po pierwszych 2 warstwach po mimo tego, że mają prześwity stają się bardzo twarde. W moim przypadku jest to dla mnie bardzo istotną rzeczą bo płytka moich paznokci jest bardzo słaba i często pęka.
Cena jego to : 4,98 $
A znajdziecie go tu : KLIK
 Podsumowując, ogólnie jestem zadowolona bo nie spodziewałam się takiej jakości produktów tego pochodzenia. Z czystym sumieniem jestem w stanie polecić każdy wspomniany wyżej produkt.
A na sam koniec chciałabym pokazać Wam, NASZE ( moje i mojej przyjaciółki ) amatorskie stylizacje paznokci.
Jeszcze wiele pracy przed nami.





Produkty wykorzystane :
Elite99 ( biały), Elite99 Top Matt, I'm Gel Polish C23, Baza&Top Gel Polish


Elite99 6003 , Baza&Top Gel Polish, Silacre Color It czerwony ( nie jestem w stanie podać nr - brak naklejki ) , Gel Polish 079, pędzelek #000

A także chciałabym wam pokazać efekt Gel Polish C23 i Top Coat Matt na wzorniku


Pozdrawiam Was kochani gorąco !



21 komentarzy:

  1. Jakie ładne paznokcie! Ja to jestem jakaś głupia i nie potrafie tak pięknie malować paznokci.. :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no naprawdę ładnie wyszło :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super efekt końcowy:) zwłaszcza tzw. Kocie oko:)
    A jeżeli chodzi o zarnistosc policzków( gradacje) kochana, to im bardziej są ziarniste tym mniejsza gradacja, czyli 80/80 najbardziej ziarnista, Np.180/240 najmniej ziarnista:) pracowałam ponad rok w tej branży, także coś tam jeszcze pamiętam:) hehe
    Super post kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym się chciała za to zabrać, ale jakoś do końca nie jestem przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rany Julek ale sie napracowalas nad wpisem. Bardzo tego duzo 😁
    Ciekawie wszystko opisane, ja jako amator niestety nie posiadam wiedzy na temat hybryd ale tego typu wpisy coraz bardziej zaczynaja mnie interesowac. Kto wie, moze sie przelamie i za to takze zabiore ❤😘

    Piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko! pięć warstw lakieru... chyba doprowadziłoby mnie to na skraj psychicznego wyczerpania :p bardzo ładne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow! Bardzo fajne rzeczy wybrałaś i wyczarowałaś piękne mani. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie zrobilaś pazurki.
    A ten matowy odcień bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw! Kolorki bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, bardzo ładne lakiery! <3
    Ja mam Blingi i kocham je, ostatnio patrzałam na te dwie marki i chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałabym co mam z tym wszystkim zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie ten blok polerski to szajs. jakis efektow super nie widzialam
    a reszta super. milych testow, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba efekt brawo kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie sobie zrobiłaś paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy tylko ja nie jestem przekonana do hybryd?
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie dzisiaj zamówiłam te same pędzelki do zdobień na aliexpres za niecałego dolara ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super,że się sprawdziły te lakiery, byłam ich ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też bym chciała sama spróbować, ale co ja się zabiorę to zaraz mnie coś rozprasza.
    Teraz też zamówiłam lakier, zobaczymy jak się sprawdzi i czy znajdę chwilę :P

    OdpowiedzUsuń
  19. paznokcie wygladają pieknie, ładne kolory, a te klipsy, supper

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia