wtorek, 7 marca 2017

Perfumeria internetowa E-Happiness.pl


Jak każda chyba kobieta uwielbiam ładnie pachnieć. Osobiście preferuje perfumy delikatne, ale za razem intensywne i utrzymujące się przez długi czas. Niedawno natrafiłam na internetową perfumerię
E-Happiness, która oferuje damskie i męskie zapachy perfumetek, które są inspirowane światowymi markami oryginalnych perfum. 
Zachęcam do zapoznania się z moją opinią :)















W paczce znalazłam dwie perfumetki o pojemności 20 ml. Są w identycznych buteleczkach, ale są to dwie różne perfumy.
Perfuma o kolorze żółtym jest oznakowana numerem 13 zaś przezroczysta numerem 02.
W paczce była zawarta także rozpiska perfum, która skrywała dokładnie nazwy dopisane właśnie do rożnych numerków. 


Dzięki temu dowiedziałam się jakie perfumy trafiły w moje ręce.

 






02. Coco Chanel Mademoiselle


W rzeczywistości właśnie tak wygląda opakowanie danych perfum. Zapach tej perfumetki jest według mnie bardzo odważny, ale za razem elegancki. Co zdziwiło mnie najbardziej zapach utrzymuje się długo i nawet na świeżym powietrzu nie wietrzeje po kilku godzinach. Moim zdaniem właśnie trwałość jest najważniejsza. Dzięki temu, że dostałam buteleczki o pojemności 20ml śmiało mogę zabrać ją wszędzie ze sobą i nie odczuwam zbędnego balastu w torebce. Jak dla mnie zapach 02 to naprawdę rewelacja i polecam !! 




13. Giorgio Armani Acqua Di Gio Woman


Przyznam, że ten zapach nie podbił mojego serca. Najbardziej wyczuwalną nutą z tej perfumy jest zapach jaśminu, za którym osobiście nie za bardzo przepadam. Perfuma jest bardzo intensywna i podobnie jak 02 utrzymuje się długi czas co jest jej zaletą. Także jak jej poprzedniczka zapach zamknięty jest w fiolce o pojemności 20 ml. Nie wiem dlaczego, ale ten zapach kojarzy mi się z morzem, a dokładnie z zapachem świeżego powietrza, z morską bryzą. Sam w sobie zapach jest ciekawy i inny niż dotychczas posiadałam, ale jak dla mnie zbyt intensywny i nie jestem w stanie używać go na co
dzień. Ale jeśli lubisz właśnie takie zapachy to jest idealny dla Ciebie ! 




Tak jak wspominałam wcześniej perfumeria posiada w swoim asortymencie zarówno perfumetki dla kobiet jak i dla mężczyzn. Dlatego warto odwiedzić SKLEP i zapoznać się z ich asortymentem. Kto wie... Może znajdziesz coś dla Siebie bądź kogoś bliskiego?
Ceny także nie są wygórowane, a i wysyłka przebiega bardzo szybko !
Pozdrawiam 

20 komentarzy:

  1. Rzadko kiedy sięgam po zamienniki oryginalnych perfum, ale nie jestem na nie :D Ciekawią mnie te zapachy, bo ich nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kupuję już zamienników.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za zamiennikami. Dostałam jeden w prezencie to zabieram go na wyjazdy , ale jakościowo odbiegają jednak od oryginałów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby zamienniki to tandeta, jednak jak ktoś chce poznać zapach to czemu nie. Sama zamawiam coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią powąchałabym Giorgio Armani Acqua Di Gio Woman, bo z pewnością przypadł by mi do gustu. Uwielbiam zapach jaśminu, wiec myślę, ze dla mnie byłby idealny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam takie zamienniki, ponieważ są o wiele wiele tańsze i pasują świetnie do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Straaaaasznie mnie takie zamienniki kuszą, szukam zamiennika mojego ukochanego Versace Crystal :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale zazdroszczę. uwielbiam perfumy, chyba jak każda kobieta :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Acqua di Gio to jedne z najpiękniejszych zapachów, jakie stworzono! Szkoda, że Giorgio Armani je wycofał i są tylko dla facetów teraz :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Po co targac perfumy, jak mozna takie malutkie flakoniki wszedzie zmiescic 😍 wygodne, poręczne.
    Piękne zdjęcia. Dobrze ze kolory inne przynajmniej jestes w stanie odroznic jedno od drugiego. A i ceny maja przystepne! 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. ogólnie jestem zwolennikiem kupowania oryginalnych perfum, a nie ich zamienników :) chociaż nie jestem zupełnie na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie miniaturki nosić w torebce :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio sama testowałam takie zamienniki, i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Często sięgam po perfumetki. Tej perfumerii nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zapachy, zdecydowanie uwielbiam je testować! Muszę zajrzeć na ich stronę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja osobiście lubię perfumerii :)
    Kuszą mnie zapachy :)
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa trwałości tych zapachów. Zapowoadają siè ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na perfumetkę inspirowaną Chanel... skusiłabym się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia