niedziela, 19 marca 2017

Sammydress & Gamiss Part 2 SPRING PROMOTION

Witajcie kochani !
Dziś znów przychodzę do was z " żebraczym " postem.
Prosiłabym każdego kto to czyta o wejście w linki.
Dziś mam wam do pokazania coś bardziej dla małych urwisów.
Coś co dla mnie od razu wpadło w oko i nie mogłam się powstrzymać od zamówienia, a także coś co wzięłam dla Siebie ! Jesteście ciekawi? Zapraszam was do czytania !




Przyznam, że odkąd pojawiła się Anastazja na świecie na każdych zakupach najpierw
 rozglądam się za czymś dla niej.
Jest to jednak moja mała kobietka, a każda z nas nie lubi otworzyć szafy i stwierdzić
" Cholera, no nie mam co na siebie założyć "
Dlatego ja nie dopuszczam do takich sytuacji w naszych garderobach.

Single Button Hooded Shearling Coat
Płaszczyk okazał się za duży brałam rozmiar taki jak nosi moja księżniczka, ale okazał się błędny.
Trudno jak to się mówi LEPIEJ WIĘKSZY NIŻ ZA MAŁY.
Płaszczyk jest wykonany z bawełny i poliestru zapinany na sporej wielkości guziczki.
Dla ozdoby na lewej części klatki piersiowej jest solidnie zamocowana broszka ze wstążeczką ułożoną w zajęcze uszka. Całość komponuje się estetycznie i przyznam, że od razu podbił moje serce. Płaszczyk jest ocieplany po całości tak zwanym kożuszkiem.
Na kapturze płaszczyka są dwa uszka co dodaje mu tylko uroku. Jest gruby i ciepły na pewno maluch w nim nie zmarznie.



Kids Cartoon Fox Print Thicken Sweatshirt and Pants
Tak jak w przypadku płaszczyka komplet musi jeszcze troszkę poczekać na założenie.
Przyznam, że po mimo tego, że moja córa jest jeszcze mała nie przepadam za ubrankami wzorzystymi. Dlatego staram się wybierać jej ubrania z ograniczoną grafiką.
W tym przypadku wybór padł na komplet z liskiem.
 Spodobał mi się od razu.
Jest z dobrej jakości materiału, miękki i co najważniejsze ocieplany.
Materiał w dotyku podobny jest do bawełny.
Kolory są wyraźne podobnie jak grafika.
Jestem słowem jestem bardzo zadowolona !





I na sam koniec :
Stylish Zipper and Rivets Design Women's Canvas Shoes

Obawiałam się zamawiać buty przez internet. Jakoś nie jestem w 100% przekonana do takiego kupna, ale jak to się powiada " DO ODWAŻNYCH ŚWIAT NALEŻY ".
Wybrałam sobie sneakersy w kolorze białym.
Przyznam, że są solidnie wykonane.
Materiał przyjemny i po mimo tego, że buty nie są ocieplane są naprawdę mega ciepłe.
W pierwszy dzień po ich założeniu odczuwałam mały dyskomfort, ponieważ buty uciskały mnie trochę w palce, ale po chwili się rozchodziły.
Buty jak widać na zdjęciu mają złote detale, które jak dla mnie dodają im uroku.
Adidasy są wiązane, ale zarówno by je założyć wystarczy rozpiąć zamek i rzep.
W chwilach pośpiechu naprawdę przydatna sprawa !
Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolona z zamówienia i serdecznie polecam !


Dla zainteresowanych linki tu :
#płaszczyk : KLIK
#komplet z liskiem : KLIK
#Sneakers: KLIK
Na dziś to tyle ! Pozdrawiam Was kochani i całuję ! <3




19 komentarzy:

  1. Snekarsy takie bym sobie z chęcią sprawiła.
    A zestawy dla małej słodziaśne!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne ubranka dla dziewczynki ja tam mam 3 urwisów https://olguska2plus3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś. Ten komplet jest naprawdę uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sneakersy są obłędne:) nadal są białe?
    No i rzeczy dla twojej księżniczki też super, do schrupania, hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się komplet z liskiem 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wlasnie sie przymierzam do kupna butów, ale na razie w ciuchy sie zaopatrzam :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplet dla córy bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buciki chętnie bym przygarneła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zeczy sama uwielbiam kupowac cos swoim szkrabom jak ide na zakupy niemoge sie oprzec

    OdpowiedzUsuń
  10. te liski śliczne, szkoda ze nie ma na chłopców takich pieknych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  11. O jej, super rzeczy :)
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. te rzeczy z liskami są przesłodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne dla Anusi ciuszki ❤ lisek kozak. Butów Ci zazdroszczę, moja syra jest za duża na ich proponowane rozmiary shiiiit :/

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda ze moja gwiazda ma 2 miechy dopiero bo sama bym jej ten plaszczyk kupila :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterek i buty są obłędne, ale wszystko jest piękne. Ja bardzo lubię sklep sammydress, drugiego nie znam ale chętnie zerknę :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Butki super, ja boje się kupić takie, mogę w nich śmiesznie wyglądać :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia