wtorek, 28 marca 2017

Sammydress part 3 SPRING PROMOTION !

Witajcie ponownie !
Zaczynam pisać coraz częściej !
Powoli udaje mi się powiązać bloga z życiem rodzinnym by nikt nie czuł się pokrzywdzony.
Dziś chciałabym pokazać wam komplet torebek jaki udało mi się zdobyć na Sammydress.

Zapraszam !

Od pewnego czasu zakochałam się w torebkach. 
Nie mam już miejsca gdzie je upychać, ale co chwila i tak kupuję nową. 
Tym razem znów się tak stało. 
Udało mi się upolować nie mały komplet  w niskiej cenie, ale link niestety już wygasł.
Zaczniemy może od najmniejszych !

Mała sakiewka na klucze.
Do tej pory nie spotkałam się z czymś podobny. W pierwszej chwili pomyślałam, że na co mi to potrzebne. Ale cóż by to była ze mnie za testerka jeśli nie sprawdzałabym otrzymanych produktów. Upięłam swoje klucze i wyruszyłam na zakupy.
Przyznam, że wyszukanie takiej sakiewki w torbie jest znacznie szybsze niż szukanie kluczy. Po za tym jest możliwość upięcia sakiewki we wnętrzu torebki co jeszcze bardziej usprawnia i skraca nam czas szukania kluczy. Jak dla mnie rewelacja i gorąco polecam. We wnętrzu są uchwyty na klucze dzięki temu każdy może być zaczepiony osobno. Całość jest zapinana na bardzo silne zatrzaski, które na pewno się same nie rozepną.


Portfel. Tego było mi chyba potrzeba najbardziej po napadzie niczym rabunkowym przez moją córcię.
Mój poprzedni portfel rozpadł się dosłownie na kawałki.
Najbardziej istotną rzeczą dla mnie w portfelach jest oddzielna, najlepiej zapinana kieszonka na monety. Nie lubię jak walają się po całym portfelu bo łatwo je gubię. Obawiałam się, że akurat ten nie będzie posiadał takiej kieszonki, a nie miałam możliwości zobaczenia tego niestety na stronie sklepu.
Okazało się jednak inaczej, na moje szczęście.
Portfel w całości jest zapinany na zamek i zewnętrzny jego materiał jest czarny, skóro podobny i pikowany. Wewnątrz jest beżowy także skóro podobny. Posiada właśnie oddzielną kieszonkę zapinaną na zamek i mnóstwo kieszonek na np. karty bankowe czy dowód osobisty.
Od razu przypadł mi do gustu.


Mała torebka z paseczkiem na nadgarstek. Jest wielkości dosłownie portfela i ma identyczny materiał i wzór na zewnątrz jak portfel.
W środku jest tylko jedna komora z materiałem podobnym w dotyku do zamszu.
Zapinana jest także na zamek, który wydaje się dość solidny. Przyznam, że ta torebka wygląda i moim zdaniem bardziej nadaje się jako kosmetyczka na jakieś wyjazdy czy dłuższe wyjścia.




Przyznam, że trochę zasmuciło mnie to, że nie ma możliwości doczepienia do tej torebki długiego paska na ramię. Osobiście nie przepadam na noszeniem torebki niczym na łokciu, ale na sporadyczne wyjścia uważam, że się nadaje.
Jej wnętrze jest wykonane z delikatnego materiału.
Na ściankach wewnątrz możemy ujrzeć malutkie kieszonki w tym jedną za zamek.








Kolejna torebka jest prawie największą z całego zestawu.
Uważam, że jest zapinana w dość nietypowy sposób. Najpierw zapinamy ją standardowo na zamek, a następnie zapinamy końcówkę zamka w klamerkę.
Podoba mi się te rozwiązanie, ale zastanawiam się za razem czy póki rozepnę wszystkie te zabezpieczenia zdążę np. odebrać dzwoniący akurat telefon ? Wnętrze torebki po za pojemnością nie różni się od pozostałej dosłownie niczym . Ale w tej torebce pojawia się już opcja doczepienia długiego paska na razie !
Wybaczcie mi zdjęcie małej rączki, ale mój pomocnik nie opuszcza mnie ani na chwilkę, a torebkę pożyczyła moja mama, więc nie mam możliwości odświeżenia zdjęcia !


I na koniec mój faworyt.
Torebka jest o największej pojemności. Podobnie jak pozostałe ma delikatny materiał w środku i jest jednokomorowa.
Ma dwa dość długie paski, które z łatwością można założyć na ramię, ale także w tym wszystkim ma możliwość przypięcia paska długiego.
Z łatwością mieści np. teczkę wielkości A4 i pozostaje jeszcze trochę luzu.
Dla mnie rewelacja !




Ale pod tym linkiem macie od razu wszystkie dostępne torebki na stronie Sammydress.com 
Kochani warto zajrzeć! Co chwila są mega promocje i rabaty ! 
Nie ma czasu do stracenia. Pozdrawiam ! 

19 komentarzy:

  1. Super komplet, najbardziej podoba mi się portfel i torebka ta największa. Co do portfela to wielki plus za mnóstwo kieszonek, bp w moim jest mało, a kart w tym płatniczych, rabatowych i td. mnóstwo... w moim w sumie to na kasę nie ma miejsca, haha)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny komplet stworzyłaś! Sakiewka na klucze wygląda mega.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam torebki i już też zamawiam sobie z myślą o wiośnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam torebki, ale muszę zacząć je uzupełniać, większość już stara :P
    Fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka raczej nie w moim stylu ;)
    Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta torebaczka na klucze skradła moje serce. poklikane

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne rzeczy :) również wolę torebki na długim pasku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham te ich zestawy! <3 Ten Twój tez piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiscie slonce MALY KOMPLET! 😍 zboczenie masz takie jak ja widze! Ale wszystko bym przygarnela brz zadnego "ale", ba mala czarna zawsze sie przyda! Boskie ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw prezentuje się wspaniale Kochana. Jak to się mówi torebek nigdy za wiele jak i butów :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. do takich torebek to jak nic potrzebujesz kupic nowe buty hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny portfel z wierzchu, szkoda że ma tak mało przegród.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny wybór. Trafiłaś 😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia