wtorek, 14 marca 2017

W Hamaku odpoczywa się najlepiej !


Witajcie kochani ! Dziś chciałabym opowiedzieć wam o naszych planach zmiany ogrodu. 
Coraz częściej do naszego domu witają ciepłe promienie słoneczne przez okna, a temperatura na zewnątrz zachęca nas do coraz dłuższych spacerów. Dlatego wraz z Panem Tatą postanowiliśmy w tym roku urozmaicić nasz ogród o nową formę wypoczynku. Wiadomo prac porządkowych po zimie jest mnóstwo, ale czego się jednak nie robi by z przyjemnością wyjść na zewnątrz i wypić poranną kawę? Bądź zasiąść na świeżym powietrzu w ciepłych promieniach słońca i zjeść rodzinny obiad ? No właśnie ... Od pewnego czasu nic innego nie siedzi w głowie jak tylko taki widok. Zwłaszcza, że są zauważalne już tak zwane pierwsze oznaki WIOSNY 




Po długich debatach i wielu sporach doszliśmy do porozumienia, że czas najwyższy by w naszym ogrodzie pojawił się HAMAK ! Dokładnie mały drobiazg, a jak cieszy. Przyznam wam, że za dziecka zazdrościłam każdemu u kogo widziałam na podwórku taki " sprzęt " ... Sama mieszkałam z rodzicami w kamienicy bez podwórza i nawet zabawa na świeżym powietrzu musiała odbywać się w miejscu ogólnodostępnym. Dlatego tylko jak znaleźliśmy wraz z Panem Tatą dom do wynajęcia z wielkim ogrodem powoli snułam plany zakupu takiego dodatku. Przeszukując masę sklepów internetowych  natrafiłam na stronę wHamaku.pl gdzie znaleźliśmy idealny hamak dla naszej rodziny. 
A o to nasz wybór : dwuosobowy hamak bawełniany 



Przyznam wam, że wybór nie był łatwy. W Hamaku ma bardzo szeroki wybór asortymentu i wszystko jest tak pięknie przedstawione, że wybór staje się nie lada wyzwaniem.
Cała strona sklepu jest bardzo czyta i przejrzysta co bardzo usprawnia szukanie właśnie tego czego potrzebujemy.


Po za tym zamiast biegać i szukać po różnych sklepów pomysłu na zamontowanie danego hamaka możemy od razu na tej samej stronie zamówić dowolny stojak, na którym hamaki prezentują się bardzo pięknie.
Do każdego hamaka oddzielnie trzeba zakupić akcesoria montażowe, które są w bardzo przystępnych cenach. Uważam, że nie są wygórowane, a przy okazji można dostać cały komplet od razu bez zbędnego czekania i szukania. 

Kolejnym dla mnie atutem jest zakładka AKCESORIA gdzie możemy znaleźć różne dodatki do wszelkich hamaków dostępnych na stronie. Przyznam, że kilka z nich od razu wpadła mi w oko, a są nimi dodatki typu : Moskitiera do hamaków, daszek, parasol ... a nawet znalazłam dodatek dla posiadaczy foteli hamakowych, a jest nim podstawka na stopy ! No dla mnie to dodatek już dla bardzo wymagających !

Po za takimi dodatkami możemy znaleźć w kategoriach tag PODUSZKI.
Dzięki zaznaczeniu wszystkich wytycznych, które nas interesują szybko i bez większego problemu możemy znaleźć takie, które sprostają naszym wymaganiom, a także znacznie umilą nasz wypoczynek na świeżym powietrzu.


Przyznam, że takie komponowanie całego jak dla nas idealnego zestawu może potrwać wiele czasu. W moim przypadku nie wiem czy skończyło by się na tygodniu gdyby nie pomoc Pana Taty.
Ale w Hamaku ułatwiło nam zadanie. Także w kategoriach możemy znaleźć ZESTAWY już gotowe. Często na stronie pojawiają się różne promocje i wyprzedaże.




Nie mogę się doczekać kiedy zawita już w naszych rękach i kiedy będę mogła go przetestować !
A Wy jakie macie pomysły na zmianę formy wypoczynku na ciepły sezon 2017 ?

A na razie zapraszam was serdecznie na
stronę sklepu W HAMAKU, a także do odwiedzenia bloga NaHamaku
Przyznam wam, że po rozmowie z konsultantem dowiedziałam się, że najlepsze BRANIE mają hamaki z serii KOALA HAMMOCK kto wie, może i właśnie Ciebie coś zainteresuje ? :)
Pozdrawiam kochani !

15 komentarzy:

  1. Oj jeszcze nie miałam hamak, ale widocznie najwyższą pora to zmienić.
    Idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam hamaki. Szczególnie latem kiedy jest gorąco, położyć się na nim w cieniu i po prostu odpocząć... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna strona! Szczeroki wybor, wszystko mozna razem kupic ☺

    Podwojny ten co wybraliscie jest super. Bedzie fajny wypoczynek jak sie tylko cieplutko zrobi ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy zobaczyła na liście czytelniczej ten tytuł pomyślałam że to wpis z jakiegoś szczurzego bloga :P Zazdroszczę hamaka - chiałabym się kiedyś poczuć jak moje ogonki :D
    pozytywnie-szczurnieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się hamak marzy w salonie mieć, przy wielkim oknie w widokiem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy zobaczyłam ten hamak od razu przeniosłam się w inne miejsce. Ja chce wakacji.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hamak to jedno z moich marzeń! Póki co niestety nie mam jak je zrealizować, bo nie mam ani domu ani ogrodu...ale kiedy już się dorobię z pewnością to marzenie spełnię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa moc odpoczywać w takim hamaku. U mnie niestety nie mam miejsca

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja marzę i wiem, że to się spełni, by mieć na podeście hamak w formie fotela wiszącego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam hamaki, wszystko w nich odpoczywa! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale mi sie wakacji zachcialo jak spojrzalam na te hamaki ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki hamak to świetna sprawa ale u mnie nie byłoby go gdzie powiesić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hamak to fajna rzecz, niestety ja nie mogę się bujać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia