poniedziałek, 20 marca 2017

Wishlist Rosegal

Dziś znów przychodzę do was z postem nazywanym inaczej
listą życzeń.
Mamy już początek wiosny, więc bliżej nam już do lata niż dalej, 
dlatego zaczynam kompletować już garderobę letnią.
A właśnie w te lato marzą mi się takie kreacje !
Zapraszam na post :)


Scoop Neck Floral Print Lace-Up Asymmetrical Dress - White



LINK DO SUKIENKI


Bowknot Stiletto Heel Zipper Sandals - Black

Jak dla mnie piękne, stylowe sandałki są idealne na letnie spacery. 






i na sam koniec 

Metal Full Rims Cat Eye Sunglasses - Black

Co to za lato bez oślepiających promieni słonecznych? No w takie dni wyjścia z domu nie mogą się obejść bez stylowych okularów słonecznych. Powiem Wam tak skrycie, że to moja Pięta achillesowa . Mam już chyba z 15 par, ale nadal jest mi ich mało <3 



I na dziś to tyle. Szybko zwięźle i na temat.
Marzy mi się ciepły słoneczny dzień, a najlepiej gorący.
Pełno promieni słonecznych i ten zapał i chęć na wszytko !
A Wy, tęsknicie już trochę do lata ?





Oczywiście jak zwykle w tego typu postach bardzo proszę was o kliki i serdecznie pozdrawiam !

Sukienka : KLIK
Sandały : KLIK
Okulary : KLIK



15 komentarzy:

  1. Mmmmmm boskie pomarzyć mogę tylko 😑

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka będzie mi się śniła po nocach! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Maykoicorko trzymajcie mnie co za kiecka i buty mrrrrrrrrrr ❤❤❤ boska lista!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownosci. Mamy podobny gust.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna sukienka :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty mi się bardzo podobaja wow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka przepiękna ma bardzo oryginalny tył! Bo to okularów, to jakoś nigdy nie umiałam do nich sie przekonać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna sukienka tylko figury mi brak do niej :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj cudowne rzeczy. Kusisz Kochana Kusisz! 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Sandałki skradły moje serce, chyba się dowiedziała, że muszę je mieć! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia