sobota, 18 marca 2017

Vabun.pl - Zestaw godny każdego mężczyzny

Witajcie kochani !
Dziś przychodzę do Was z recenzją z produktów, które wręcz podbiły moje serce chodź nie ja tym razem byłam testerką, a osobą postronną, która także upajała się pięknymi zapachami.
Na sam początek może warto wspomnieć czym jest VABUN/, a raczej co oznacza :


Takie informacje możemy znaleźć bezpośrednio na stronie producenta.



W nasze posiadanie trafiły trzy produkty. Od razu na wieść, że mamy możliwość przystąpienia do takiego testu powiadomiłam Pana Tatę jednogłośnie, że jego recenzją ma być bardziej obszerna niż " Są spoko ", albo " No co Ty chcesz ? Perfumy jak perfumy ". I tu miałam wiele obaw, ale okazało się, że Pan Tata jest jednak dobrym testerem i o dziwo mówcą.
Co przyznam, że mnie bardzo zaskoczyło. Mamy różne zdania na temat tego zestawu. Pan Tata woli perfumy GOLD, a mi bardziej podoba się wersja SPORT. No, ale tym razem to nie ja jestem tu testerką i zdaje się na opinię mężczyzny. 






Faworytem mojego mężczyzny jest
VABUN GOLD. 

Jest to woda perfumowana zamknięta w 100ml szklanej butelce. Mój mężczyzna określił go jako : NIEBANALNY, a wręcz INTRYGUJĄCY. 
Ta wersja zawdzięcza swój niepowtarzalny zapach dzięki połączeniu piżma, wanilii, tonki, kwiatu pomarańczy, mięty, cynamonu i gałki muszkatołowej. 
Na pierwszy rzut wielu z was może pomyśleć, że połączenie tylu woni zapachowych jest przesadzone, ale ja się z tym nie zgadzam. Wszystko idealnie komponuje się w jedną całość. Delikatny, słodki zapach, ale o wyraźnej woni. Od razu czuć, że nie jest on przeznaczony dla kobiet, ale stworzony z myślą o mężczyznach. Tak jak wspomniałam wcześniej całość jest zamknięta w szklanej butelce. Korek jest metalowy i znajdują się na nim inicjały pomysłodawcy perfum. Całość jak widać prezentuje się bardzo elegancko i uważam, że te perfumy nadały by się jako prezent na wiele okazji. 
Wracając do zapachu. Już nie wielka ilość wydobyta się z buteleczki wypełnia Swoim zapachem całe pomieszczenie, a co cieszy mnie najbardziej są trwałe i nie wietrzeją szybko. Nawet idąc z moim facetem na spacer przy powiewie wietrzyku byłam ciągle w stanie wyczuć ten niesamowity zapach ! Jak dla mnie te perfumy są naprawdę rewelacyjny. Przyznam, że ten zapach kojarzy mi się z mężczyzną wysoko ustawionym, jeżdżącym super furą, ale nie oszukujmy się każdy z naszych facetów jest tak samo wspaniały i zasługuje na to co najlepsze. 

 Dla mnie zaś bardziej spodobała się wersja
 VABUN SPORT.
Te perfumy podobnie jak poprzednia wersja zamknięte są w szklanej 100 ml butelce tylko tym razem korek jest na kształt kulki i jest plastikowy.  Na butelce widnieje jak widać grafika wytatuowanego mężczyzny.
Zapach ten powstał na bazie kardamonu, kolendry, sandałowca, nut piżmowych i nut ambrowych. Wszystkie te zapachy także komponują się razem we wspaniały zapach.
Od razu podbił moje serce. Kojarzy mi się z mężczyzną stanowczym, pewnym siebie i zawziętym, ale muszę przyznać, że ta wersja nadaje się bardziej do codziennego użytku, ale poprzez ten niepowtarzalny zapach ciągle będą wyróżniać się z tłumu. Ta opcja także nadaje się na prezent na każdą okazję. Sądzę, że nie jeden mężczyzna był by zadowolony z takiego prezentu.
I na sam koniec chciałabym wam jeszcze opowiedzieć o żelu pod prysznic
 VABUN SPORT
Zapach jest identyczny jak w przypadku perfumy. Żel jest przezroczysty i o intensywnym zapachu. Nawet po spłukaniu go zapach utrzymuje się dłuższy czas. 
Żel już przy niewielkiej ilości dobrze się pieni. 
Zamknięty jest w plastikowej butelce o pojemności 250 ml.



  • Estetyczne, solidne opakowania perfum
  • Zapachy intensywne i długotrwałe 
  • Żel spełnia Swoje przeznaczenie : czyści, odświeża i co najważniejsze nie wysusza skóry
  • Super wydajność, dzięki której nie szybko rozstaniemy się z zestawem
  • Częste promocje co umili zakupy
Z czystym sumieniem polecamy każdemu te zestawy. Są godne zwrócenia uwagi ! 
A teraz życzę wszystkim miłego weekendu ♡ 

16 komentarzy:

  1. Mój maż uwielbia te produkty a ja uwielbiam ich zapach :) świetny post !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie spodobałby się mojemu mężczyźnie:) super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zapachy, tez zel pod prysznic jest bardzo fajny. Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. "Są spoko" - no ja ta skromna wypowiedź wlasnie usłyszałam hahaha. Super post i piekne zdjecia. To pierwsze z laptopem bardzo pomysłowe! ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tych perfum, ale myślę, że Gold również mnie mógłby przypaść do gustu :) lubię słodkie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis. Ciekawa jestem Vabun tymbardziej, że pojawiły się u nich damskie perfumy 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuszące są te perfumy! Już kilka opinii na ich temat czytałam i wszystkie są bardzo pozytywne! Trzeba będzie zafundować swojemu menu...hmmm, o ile będzie grzeczny i zasłuży;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisałaś sama propozycje współpracy? Chciałabym też testować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) napisałam do nich sama. Kontakt znajdziesz na stronie podanej na początku postu.

      Usuń
  9. Mój narzeczony bardzo je lubi, lecz u Nas zdecydowanie również przeważa Gold :)
    Zapach niesamowicie unosi się wokól niego.
    Polecam wszystkim Równiez z czystym sumieniem.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gold utrzymuje się rzeczywiście bardzo długo i pachnie tak, jakby dopiero co się nimi popsiukał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Slocznie siw prezentuja i napewno super pachnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Poza zapachem gold resztę znamy i lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie bardzo ładny zapach perfum to chyba kiedyś kupię dla swojego faceta takie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia