środa, 12 kwietnia 2017

ANSWEAR.com - Zakupy bez ograniczeń !

Witajcie kochani !
Chciałabym pokazać Wam sklep online, na który niedawno trafiłam.
Chyba każdy z nas lubi nosić markowe ubrania i obuwie...
A jeszcze bardziej lubimy kupować je na promocji.
Dlatego właśnie ten sklep jest dla NAS stworzony.

http://answear.com














Na sam początek może warto wspomnieć jaki asortyment posiada ten sklep.

W naszej ofercie znajdziesz ubrania, obuwie oraz dodatki ponad 200 najmodniejszych światowych marek. Wśród nich są zarówno znane i lubiane marki popularne (Mango, Vero Moda), marki sportowe (Adidas, Nike, New Balance), kultowe marki dżinsowe, (Levi’s, Lee, Wrangler), jak i marki z wyższej półki (Diesel, Guess Jeans, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY). "
Nie wiem jak do Was, ale dla mnie taka zachęta wystarczy.

Pierwszą rzeczą jaką wybraliśmy była koszulka dla naszej małej księżniczki.

NAME IT- 

TOP DZIECIĘCY
Przyznam, że zamawiając go był w niższej cenie niż jest teraz bo w tamtej chwili kosztował 19,90zł teraz jego cena nieco wzrosła.
Koszulka jest z dobrej jakości materiału w 95 % składa się z bawełny.






Jej krój jest prosty, a dekolt lekko zaokrąglony.
Cała koszulka jest bardzo lekka i przewiewna co w upały sprawdzi się znakomicie. . Nie zauważyliśmy nigdzie odstających nitek czy nieprzyjemnego zapachu po otworzeniu paczki. 

Koszulka jest blado różowa co mnie cieszy jeszcze bardziej. 
Koszulkę braliśmy 110 cm i jeszcze jest trochę za duża na Anaska, ale do wakacji jeszcze trochę czasu. Top z obu stron ma czarną grafikę, która wygląda na bardzo solidną. 

Jednym słowem JESTEŚMY BARDZO ZADOWOLENI ! 



Drugą rzeczą jaką wybraliśmy są to buty dla Pana Taty. 
Zazwyczaj to ja narzucam mu twardo Swoją wolę co powinniśmy kupić, a on nie ma za bardzo nawet prawa protestować, ale tym razem postanowiłam dać mu wolną rękę i wybór padł na : 

Adidas Performance 
 

Przyznam, że buty prezentują się bardzo estetycznie. 
Materiał jest bardzo przyjemny w dotyku, a buty po mimo tego, że są bardzo solidne nie są ciężkie. 
Cały but jest osadzony na białej, piankowej podeszwie. 
W tych butach został zastosowany
pod piętą system CLOUDFOAM® , która pochłania siłę uderzenia pięty w podłożę. 



" Miękka, piankowa wkładka Ortholite® zapewnia odprowadzenie wilgoci i zapobiega poceniu się stóp. Posiada właściwości antybakteryjne i antygrzybiczne. Chroni przed przykrymi zapachami i zapewnia dobrą amortyzację. 
Lepiej jak ujęła to firma nie można opisać zastosowania tej wkładki.

 Podeszwa włącznie z wkładką jest idealnie dopasowana do stopy. 
Zewnętrzna część obuwia na pięcie jest usztywniona, a także na podeszwie zastosowano 
technologię ADIWEAR , która ma na celu zabezpieczenie podeszwy najbardziej podatnej na ścieranie. 
Skład:
Cholewka: Materiał syntetyczny, Materiał tekstylny
Wnętrze: Materiał syntetyczny, Materiał tekstylny
Podeszwa: Materiał syntetyczny

Osobiście widzę od razu, że Pan Tata jest bardzo zadowolony z zakupu.
Ogólnie rzecz biorąc polecamy te buty każdemu mężczyźnie, który ma problem z poceniem się stóp.
Buty są na tyle przewiewne, że nie ma mowy o wilgotnych stopach.
Cały wygląd jak dla mnie jest także zadowalający, a cena uważam, że także jest wygórowana.
LINK

Podsumowując.
Nasze zakupy nie były duże i nie zawierały wiele produktów, ale z czystym sercem jesteśmy w stanie polecić każdemu ten sklep.
Obsługa jest miła i kontakt z nimi przebiega w bardzo kulturalny sposób.
Przesyłka jest błyskawiczna i dobrze zabezpieczona.
Po za tym każdy z nas lubi szukać promocji i kupować przecenione rzeczy, zgodzicie się ze mną ?
A właśnie na ANSWEAR możemy znaleźć różne przyciągające wzrok promocje!
Polecam kochani z całego serca.


32 komentarze:

  1. Świetny sklep, też robiłam tam zakupy i jestem pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten sklep pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Buty są godne polecenia, a i ich cena nie jest odstraszająca :)

      Usuń
  4. Tam zakupów jeszcze nie robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ma na co czekać bo naprawdę warto :) a i promocje są mega ♡

      Usuń
  5. Nie słyszałam o tym sklepie, ale wydaje sie być bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do odwiedzenia :D przy tak szerokim asortymencie naprawdę każdy może znaleźć coś dla siebie !

      Usuń
  6. Bardzo fajne rzeczy, koszulka ma śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. koszulka jest śliczna - chyba kupię taka dla córci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy! Koszulka wygląda uroczo ^^ Bardzo nam się ten wpis podoba :) buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post, podobają mi się zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne te zakupy :) Muszę pokazać mojemu mężowi te buty. Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie robilam tam zakupów choc sklep znam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię i chętnie tam zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy wpis, chyba podeśle moje dziewczynie ten post by mogła przetestować ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę godny zwrócenia uwagi, polecam ! ♡

      Usuń
  14. Ja nigdy nie kupuje ciuchów przez internet bo nigdy nie trafiam z rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że też już zaliczyłam kilka takich przypadków, ale co do butów mam większą pewność :D

      Usuń
  15. Sklep super, dobre obuwie i ciuchy maja swoją cenę, ja byle czego nie kupuje. Świetne zdjęcia, idę rozglądać się na stronie i zazdroszczę tak cudownej recenzji 😙😙😙❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu masz rację :D za rzeczy lepszej jakości warto dopłacić więcej, ale mieć pewność, że po miesiącu nasze pieniądze " nie pójdą w błoto " ♡

      Usuń
  16. Nie wiedziałam, że na ANSWEAR mają takie fajne ciuchy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nie spodziewałam się, że ta bluzeczka będzie tak dobrej jakości :D
      Nawet po praniu wygląda idealnie, a jej kolor wcale się nie zmienił, a co najważniejsze ... grafika została nienaruszona !
      Naprawdę warto, a i ceny są świetne <3

      Usuń
  17. Słyszałam o tym sklepie i po twojej recenzji chyba czas coś zakupić😊 super rzeczy, ciekawa jestem jak się będą nosić buty😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie posiadaczem obuwia z tego sklepu jest u nas tylko Pan Tata, ale bardzo sobie zachwala :) więc może warto spróbować patrząc nawet na ceny i zniżki :D
      <3

      Usuń
  18. Świetny sklep kilka razy tam wchodziłam jak szukałam czegos i naprawdę mają mnóstwo rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeejciu, T-shirt dla dziewczynki przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszulka jest świetna 💗 Może i małe zakupy,ale za to dobre :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia