wtorek, 25 kwietnia 2017

Bispol / Recenzja świec zapachowych.

Witajcie kochani !
Dziś przychodzę do Was z recenzją świec zapachowych, które dzięki uprzejmości otrzymałam od firmy BISPOL w ramach współpracy.
Przyznam, że od razu zaintrygował mnie wyrazisty kolor i jeszcze bez odpalenia świec ich intensywny zapach, który od razu zaczął unosić się po mieszkaniu.
Zapraszam do lektury ! 

Świeca zapachowa w szkle AURELIA 
Świecę Aurelia otrzymujemy w szkle z plastikowym wieczkiem.
Zapach jej jest bardzo intensywny i już przez kilka dziurek w pokrywce można było poczuć ten wspaniały zapach. Jej kolor jest także wyrazisty.
Po odpaleniu świeca wypala się równo, nie kopci się, a także naczynie szklane nie jest osmolone dzięki czemu do samego końca wygląda pięknie i estetycznie. Przez jej intensywny zapach bałam się, że po zapaleniu jej woń stanie się dusząca, ale to była nie trafna sugestia.
Polecam gorąco !

ŚWIECE ZAPACHOWE 18 SZT



 Przyznam, że to mój " drugi " ulubieniec. Każda z osobna z tych świec pachnie znakomicie. Czerwona : wiśnia

Brązowa : gorzka czekolada
Jasna : biała czekolada 

ale odpalone jednocześnie dopiero czuć ten słodki klimat, który przypadł mi bardzo do gustu.
W opakowaniu znajduje się 18 sztuk świec, każdego zapachu jest po 6.
Spalanie jednej świeczki zajmuję 4h.
Jak na takiego malucha to moim zdaniem i tak długo.







Słodka TRUSKAWKA
Ten zapach kojarzy mi się z wakacjami u mojej babci. Lubię odpalić te świece, wziąć kubek ciepłej kawy i oglądać zdjęcia z dzieciństwa.
Świeczki umieszczone są w tekturowym kartoniku po 6 sztuk.
Czas palenia jest identyczny jak w pozostałych, wynosi 4h.




Edycja Golden 
Przyznam, że ciężko skojarzyć mi sobie ten zapach z jakąś pozytywną chwilą, ale od razu świece trafiły w posiadanie mojej mamy.
Ich zapach przyczynił się do mdłości.
Nie wiem czy to ich słodki zapach czy może ciąża, ale w każdym bądź razie nie trafiły w moją pamięć najlepiej.















Warto wspomnieć o tym, że obojętnie w jakiej postaci świece zakupujemy od Bispol na każdym opakowaniu czy to jest folia, szkło czy kartonik znajdziemy informacje jak odpowiednio ich używać.
Najistotniejszą rzeczą przy spalaniu świec jest fakt, że poprzez unoszące się zapachy z palonych świec nie dostałam żadnego bólu głowy.

CYNAMON 

Jak dla mnie ta świeca ma bardzo nieprzyjemny zapach. Już od najmłodszych lat nie lubię ani smaku, ani zapachu cynamonu i w tym przypadku jako świeca także się nie spalił.
Za to mój partner bardzo ją chwali.
Czas spalania tego walca wynosi ( takie informacje znalazłam na stronie producenta ) 38h.
Wygląd wizualny świecy jest przyjemny i łatwo wpasować ją do wielu aranżacji.












A Wy ? Macie ulubione świece zapachowe ?
A może ich producent to właśnie BISPOL ?





17 komentarzy:

  1. Uwielbiam świece zapachowe- fajne dostałaś :D
    Owoce leśne cudnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Truskawka to chyba bylby moj ulubiony zapach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham świece,świeczki,woski ale zawssze bede wierna Yankee Candle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam takich świec, możliwe, że wypróbuje ;)
    Buziaki kochana,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czy cynamon przypadłby mi do gustu, ale cała reszta - cudo ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świece w szkle mało wyczuwalne natomiast te podgrzewacze bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG truskawka i już mam gluty do pasa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie zapachowe świece, mają swój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz, ze ja mam zboczenie na punkcie swiec i kocham w kazdym wydaniu. Piekne zdjecia! 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  10. świece zapachowe nadają świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam świece zapachowe, miałam kiedyś Bispol i mnie nie zadowalały zapachowo, chyba czas iść do sklepu i sprawdzić ponownie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś idealnego dla mnie na pewno zajrzę na stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś ich tealighty i świeczkę - muszę przyznać, że były całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat z Bispol nie miałam, muszę to nadrobić 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam, testuje i również polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świece z Bispolu znam i lubię, nawet kilka mam w domu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam świecie zapachowe. Nadaja klimatu 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia