czwartek, 9 listopada 2017

Bo chwile szczęścia warto pokazywać - Artepoint.pl

Witam Was ponownie kochani !
Nie wiem czy wiecie, ale uwielbiam wszelkie dekoracje w domu.
Po za tym uwielbiam fotografować każdą ważną dla nas chwilę, więc zdjęć mam tyle, że nie potrafię wybrać ulubionego. W dzisiejszych czasach mamy wiele możliwości zachowywania takich wspomnień, ale ja uważam, że nie ma jak tradycyjne wywołane zdjęcie i umieszczone w pięknej drewnianej ramie.
I właśnie dziś przychodzę do Was by pokazać Wam moim zdaniem proste, ale pełne uroku ramki.
Zapraszam !

artePoint jest firmą o szerokiej gamie produktów do wyboru.
Po za standardowymi ramkami, które cieszą nasze oko od wielu lat w ich ofercie możemy znaleźć także :
* Fototapety
* Obrazy na płótnie
* Naklejki
* Plakaty
Jednym słowem : KAŻDY ZNALAZŁ BY COŚ ODPOWIEDNIEGO DLA SIEBIE !
Firma dysponuje  parkiem maszynowym drukującym metodą eco-solvent. Oznacza to, że żaden z wytwarzanych przez nich produktów nie jest szkodliwy dla środowiska i nie zagraża ludziom ani zwierzętom.
W nasze posiadanie trafiło kilka ramek o różnych wielkościach.
Jedną z nich jest właśnie biała ramka kwadratowa
 ( 15 x 15 ) .
 Ramka wykona jest z poliestyrenu z wysokiej jakości okleiną w tym wypadku jak widać koloru śnieżno białego. Szerokość listwy wynosi 1,5 cm, wysokość 1,3 cm.Tył foto ramy wykonany jest z płyty HDF o grubości 2,5 mm.
Ramka z tyłu ma umieszczoną zawieszkę w celu powieszenia jej na ścianie, a także solidnie zamocowaną podpórkę.




Kolejną ramka jak widać także jest kwadratowa, ale troszkę większa
( 20 x 20 ).
Ramka jak widać jest srebrna i z delikatnymi żłobieniami przypominającymi drewno.
Ramka tak jak poprzednia jest także wykonana z  poliestyrenu z wysokiej jakości okleiną, a także grubość obramowań jest identyczna. W tej wersji znajdziemy tylko " oczko " do zawieszenia ramki na ścianie.


Trzecim rodzajem jest ramka wykonana w stylu " stare drewno ". 
Jej kolor i wygląd wizualny rzeczywiście przypomina nieco przyniszczony kawałek drewna, ale przyznam, że ten model przypadł mi najbardziej do gustu. 

Ramka jest o wymiarach 13 x 18.
Z tyłu ramki podobnie jak w pierwszej znajduje się i zawieszka w celu zamocowania stabilnie na ścianie jak i podpórka w celu postawienia jej na meblu.
I na sam koniec RAMKA 3D.
Ta ramka podobnie jak poprzednia także jest wykonana w stylu starego drewna.
Jej wymiary to 10 x 15, a materiał jest identyczny jak w pozostałych.
Grubość profilu ramki wynosi 15mm.
Multirama 3D wyposażona jest w dwie zawieszki, które umożliwiają stabilne powieszenie jej na ścianie
pionowa, a także poziomo.
Dodatkowo z tyłu ramki zamocowana jest także podpórka pozwalająca także postawić tą ramkę w dowolnym miejscu.
Całość jest solidnie zrobiona, a jej kolor podobnie jak poprzedniej podbił moje serce.





Bardzo istotną rzeczą, o której Wam jeszcze nie wspomniałam jest to, że przy zakupie ramki mamy wybór zaznaczenia z czego ma zostać wykonana Nasza " szybka W naszym przypadku jest to pleksa. 
Przyznam, że nie spodziewałam się, że będzie tak doskonale zabezpieczona. 
Dotychczas kupując ramki w sklepie stacjonarnym szybka była zawsze zabezpieczona folią z jednej strony, a w przypadku ramek od ArtePoint folia ochronna znajduje z obu stron.
Zamówiona paczka przychodzi naprawdę błyskawicznie, a ramki po za folią ochronną są solidnie zapakowane i zabezpieczone.
Przyznam, że trochę zajęło mi odkopanie wszystkich ramek, ale dla mnie to duży plus dla firmy za staranność zabezpieczenia towaru dla klienta.



Po za tym chciałabym wszystkim wspomnieć, że artePoint ma możliwość dokupienia za niewielkie pieniążki dodatkowej opcji do każdej ramki.
Tą opcją jest tabliczka z grawerem.
Uważam, że jest to wspaniałe rozwiązanie na prezent.

 Na dziś to tyle kochani !
Zapraszam serdecznie do zapoznania się z asortymentem sklepu
ARTEPOINT
Jestem pewna, że każdy z Was znajdzie coś dla Siebie !
Pozdrawiam !! 

16 komentarzy:

  1. Świetne te ramki! Ja szukam takiej wielkiej na kilka zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł z tymi tabliczkami :) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystko,co jest w starym stylu;) Ta rameczka w 3D przypadła mi do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ramki, muszę zajrzeć do sklepu 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Te cudeńka coraz częściej chwalą chyba ja też muszę je zakupić :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko ja to mam zboczenie osobiste na punkcie dekoracji 😍😍😍 im więcej tym lepiej tym bardziej, ze mam miejsce. Piekne zdjecia. I w sumie fajnie, że jest opcja zamówienia pleksy, bo wygląda tak samo, a jest bezpieczniejsza w transporcie. I ceny mega fajne w porównaniu do stacjonarnych, gdzie za ramkę 10x15 z drewna dawałam kilka miesięcy temu 11,99.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta srebrna jest po prostu przepiękna.
    Super wykonanie, zachęciłaś mnie do kupna- tylko gdzie ja je wcisnę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem w trakcie szukania wielkiej ramki takiej min na pół ściany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne są te rameczki, piękne zdjecia i świetny wpis :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ja planuje zrobic sobie małą pamiątkową półeczkę ze zdjeciami, wiec przydadzą mi sie takie ramki :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ramki, zdjęcia w domu dają dużo ciepłą! A grawer to świetna opcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest to świetna pamiątka, jak i upamiętnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ramki. Naprawdę dobry wybór. Zwłaszcza ten grawer. Byłby to świetny prezent dla bliskich ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ramki wyglądają świetnie. Akurat się za jakimiś rozglądam :) Zajrzę na ich stronę, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia