wtorek, 4 kwietnia 2017

Haul Zaful.com

Witajcie kochani !
Jak wiece mamy już kalendarzową wiosnę, więc i przyszedł czas na
selekcje garderoby i nie tylko.
Znów przychodzę do Was z żebraczym postem i od razu proszę o KLIK.
Kolejna współpraca z chińskim sklepem internetowym !
ZAFUL.COM

W damskiej kosmetyczce nie może przecież zabraknąć 
" narzędzi " do make up. 
A tym bardziej nigdy nie jest tego za dużo ! 

Tym razem wybór pad na :


20 Pcs Eye Makeup Brushes + Beauty Blender + Brush Egg
w kolorze czarnym.

Pędzelki są delikatne, miękkie i estetycznie wykonane.
Na niektórych są zauważalne odstające włoski, ale to mała jak dla mnie wada. Włosy są syntetyczne, ale bardzo przyjemne w dotyku.
Całość jest solidnie zamocowana do trzonków dzięki czemu nie zaliczymy niemiłej wpadki podczas malowania.

w zestawie znajdował się także 

Beauty Blender
Chyba każda z nas już wie do czego to służy i nie muszę pisać całej instrukcji obsługi.
Jajeczko po wyjęciu z opakowania miało bardzo nieprzyjemny zapach, ale szybko on się ulotnił.
Przyznam, że nakładanie podkładu tym wynalazkiem wcale nie jest jak dla mnie przyjemniejsze.
Jak dla mnie nie sprawdza się on tak jak bym tego chciała.


i ostatnia rzecz z zestawu :

Brush Egg Na nasz język - Sylikonowa tarka do czyszczenia pędzli. Przyznam, że sprawdza się rewelacyjnie. Mycie pędzli z jej pomocą jest bardzo szybkie i dokładne. Obsługa prosta. 
Zapach po otrzymaniu paczki naprawdę był odrzucający. 
Ale dało się z tym szybko uporać. 
Ogólnie jestem zadowolona i polecam ! 


No jak dla mnie torebek w kobiecej garderobie to nigdy za mało.
Dlatego kolejnymi rzeczami z mojego zamówienia są :
Textured Leather Tassels Bead Tote Bag


Przyznam, że ta torebka mnie trochę zawiodła. Jej wygląd wizualny jest zachwycający, ale dużą wadą jest dla mnie to,że nie jest zapinana na zamek tylko na mały zatrzask. A po bokach zostają szczeliny, które bez problemu ułatwiły by złodziejowi wyciąganie fantów z naszej torebki.
Ogólnie jest wykonana solidnie i do wyglądu nie mam więcej zarzutów.









Ta torebka jest nieco mniejsza od poprzedniej, ale posiada już funkcję zapinania na zamek co jak dla mnie jest bardzo istotną rzeczą.
Ich materiał jest skóropodobny, ale bardzo przyjemny w dotyku.
Przyznam, że ta torebka nie ma żadnych znaków rozpoznawczych jak poprzednia ( zawieszka z frędzelkami + drewniana kulka ), ale także jest piękna i uważam, że dzięki Swojej prostocie pasuje do każdej kreacji.
POLECAM !

KLIK



Ostatnią rzeczą jaka znajdowała się w paczce jest szara bluzka z odsłoniętymi ramionami.
Przyznam, że zawiodłam się totalnie.
Materiał jest cieniutki, śliski i jak dla mnie nie przyjemny.
Zamawiałam taki sam rozmiar jak poprzednich ubrań, ale okazał się nie wiedzieć czemu za duży.
Ogólnie rzecz biorąc fason bluzki podoba mi się bardzo.
ściągacze umieszczone na rękawach są idealnie dopasowane do nadgarstka.
Tył bluzki jest dłuższy śmiało zasłaniający pośladki co dla mnie jest dużą zaletą, ale niestety bluzka trafiła w inne posiadanie.
Przyznam się Wam, że mogę w czymś wyglądać najlepiej, ale jeśli się w czymś źle czuje nie ma mowy, że będę w tym chodzić i właśnie w tym przypadku jest to nietrafione dla mnie zamówienie.


Pędzle : KLIK
Torebki : KLIK
Koszulka : KLIK



22 komentarze:

  1. Ja sobie zamówiłam kolorowe pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzle najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy! Moje oczy jak zwykle przyciągnęły gadżety do makijażu haha.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejna torebka... przez te wpisy to ja czuję że też potrzebuję nowej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tym razem ty pomoglas mi z bluzka hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  7. torebjka piekna, a bluzka faktycznie hmm...nie za bardzo

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że bluzka się "nie udała" :( ładnie prezentuje się na zdjęciu. A torba faktycznie, zamek to bezpieczniejsza opcja. Ale wygląda na solidną :) oby służyła Ci dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny nawet ten zestawik z pędzlami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te torebki i koszulka, szkoda tylko że materiał nie fajny;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Brush egg to najlepsze co mogłaś wziąć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzle pędzle pędzle ❤❤❤ zawsze będą mi się podobały. Szkoda, że oni nie mysla myślą o tych zamkach. Ani w torebkach, ani w portfelach nie ma przegrody na zamek na monety. Bo tak byłoby luka. Podoba mi się ten zestaw. Ba! I bluzkę bym wzięła.ze zdjęcia wygląda mega fajnie! ☺☺☺ pięknie ze szczerze opinie dostałaś! Lubie takie recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainteresowały mnie te pędzelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie rzyczy elegancko dobrane:) Mam te pędzle i są całkiem dobre.
    Buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka mi się bardzo podoba, dla mnie to hit, odkryte barki! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dużo blogerek poleca ten sklep.
    Muszę go odwiedzić!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia