czwartek, 9 listopada 2017

Interior perfum - DEDRA


Tego jeszcze u mnie nie było ! 
Dziś opowiem Wam o czymś do zmieniło na bardzo długi czas mój dom ...
Coś co jeszcze nie raz u mnie zagości ...
I coś co każdy " zauważał " od razu po wejściu do mieszania !
Zapraszam <3 



Innowacyjne połączenie kilku nut zapachowych, które idealnie się włączą i tworzą oryginalny, wyrazisty zapach.
W nasze posiadanie trafił flakonik z numerem FC8398.
Ten zapach osi nazwę LAGOON i jest połączeniem kilku znanych większości nam dość dobrze zapachów.
GŁOWA : anyż, cynamon, gałka muszkatołowa
SERCE : jaśmin, karmel
PODSTAWA : paczuli, drzewo sandałowe, bób.
Zapach wydobywający się z fiolki jest bardzo świeży, intensywny wręcz z bliskiej odległości ostry, a za razem balsamiczny.
Całość jest zamknięta w szklanym flakoniku o pojemności 100 ml.
W zestawie znajdują się 8 kadzidełek rantowych, które umieszcza się w buteleczce.
Po nasiąknięciu dzięki nim zapach unosi się po całym mieszkaniu. Roztwór umieszczony w buteleczce jest dość tłusty i ma barwę przezroczystą.
Producent zapewnia nas, że buteleczka wystarczy nam na okres 3 miesięcy.
Jeśli lubicie tego typu rozwiązania z czystym sercem polecam.
Cały zestaw prezentuje się bardzo efektownie i łatwo wpasować go w każdą dekorację.
Jego cena to zaledwie 29,90zł.
Na pewno nie będzie to mój ostatni tego typu odświeżacz.
KLIK

A Wy? Co myślicie o tego typu rozwiązaniach ?
Pozdrawiam. 

15 komentarzy:

  1. dla mnie spoko rozwiązanie. prezentuje sie ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam, można dawkować sobie stężenie zapachu. Piekne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelkie zapachy w domu, czy to świece, czy dyfuzory! :) mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie swietne, na tyle elegancko sie prezentuje, ze chetnie bym zakupila 😍❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się wspaniale i jestem bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo fajnie, elegancko ;) Ja szukam tych co intensywnie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie duperelki, a to w dodatku wygląda bardzo ekskluzywnie. Jestem bardzo zaintrygowana !

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tym, ale nie miałam okazji mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mialam cos podobnego i w pierwszy dzień łokciem straciłam i sie zbiło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentuje ten flakonik, Ale nigdy czegoś takiego nie próbowałam! Ja chwilę obecną mam obsesję na punkcie wosków z yankee😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię takie dodatki :) Zapach się pięknie unosi,jest też delikatniejszy od wszystkich zapachów w sprayu lub innych urządzeniach. Ponadto wybór jest większy i nie woń nie jest chemiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetne. Zapach pewnie ladny. Ja też muszę kupić!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia