czwartek, 9 listopada 2017

JOANNA | Ekspert w dziedzinie pielęgnacji.

Firma JOANNA jest chyba wszystkim nam doskonale znana.
Przyznam, że dla mnie najbardziej kojarzy się z farbami do włosów.
Nie zagłębiałam się nigdy w asortyment  i nie miałam nawet pojęcia jakie wspaniałe produkty posiadają w Swojej sprzedaży.
Jakiś czas temu udało nawiązać mi się wspaniałą współpracę, w ramach której otrzymałam kilka produktów do testów.
Zapraszam kochani na ich recenzję ! 

Joanna OLIUM BABY 


Delikatny balsam do ciała polecany dla skóry atopowej, przesuszonej oraz skłonnej do alergii i podrażnień. Balsam ten zapewnia idealną ochronę, pielęgnację, a także nawilżenie nie pozostawiając niepotrzebnej tłustej otoczki. Jego konsystencja jest żelowa, a barwa przezroczysta.

Balsam jest także bezzapachowy. 
Najważniejsze składniki aktywne:






  • Trójglicerydy kaprylowo-kaprynowe przywracają elastyczność, natłuszczają, zmiękczają i wygładzają naskórek
  • OleoComplexzestaw trzech olejków: migdałowego, makadamia i słonecznikowego, dostarcza kwasów linolowego i oleinowego wzmacniających barierę ochronną oraz protein, soli mineralnych, witamin A, E, D i witamin z grupy B
  • Izostearynian Izostearylunaturalny emolient, który chroni przed utratą wody i zapobiega wnikaniu szkodliwych czynników w głąb skóry

  • Alantoina i Pantenolłagodzą podrażnienia, zaczerwienienia i swędzenie, zapewniają regenerację i odbudowę naskórka
Odkąd otrzymaliśmy ten preparat stosuje go po każdej kąpieli u mojej córki i widzę znaczny efekt poprawienia się stanu jej skóry.
Anastazja ma dużą skłonność do łuszczenia się skóry w niektórych miejscach, co często powodowało u niej pojawianie się ranek przez drapanie.
Ale odkąd mamy
OLIUM BABY nie pojawiały się już takie problemy.
Warto sięgnąć po ten preparat.


Joanna PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ 

Przyznam, że ten płyn zaskoczył mnie najbardziej. Nie spodziewałam się takiego kosmetyku w gammie produktów JOANNA.
Jest w pełni bezzapachowy i niemalże przezroczysty,
Jego konsystencja jest dość płynna i bardzo delikatna.
Płyn ma w swoim przeznaczeniu łagodzenie podrażnień, a także niwelowanie dyskomfortu podczas wysuszeń, uczuć swędzenia czy pieczenia. Formuła kosmetyku została uzupełniona o innowacyjny polisacharydowy kompleks – Hydromanil

Dzięki unikatowej budowie, tworzy on na powierzchni skóry film przyczyniając się do natychmiastowej poprawy nawilżenia, a w konsekwencji zmniejszając uczucie suchości. 
Płyn znajduje się w 200ml plastikowym opakowaniu z wygodną pompką.
Jestem bardzo z niego zadowolona na pewno jeszcze nie raz po niego sięgnę. 











Joanna BALSAM DO CIAŁA SENSUAL

Opakowanie zawiera 200ml pięknie pachnącego balsamu.
Jego konsystencja jest dość zwarta, ale nie wpływa to negatywnie na wydobywanie go z pojemnika.
SENSUAL jest przeznaczony dla skóry suchej i zmęczonej.
Dzięki zawartości OLEJKU ARGANOWEGO balsam ma działanie odżywcze i pielęgnacyjne.
Efekt używania go jest odczuwalny zaledwie po kilku zastosowaniach.

Skóra staje się bardziej gładka, a także wydaje się bardziej nawilżona przez co wygląda na piękniejszą. Jego zapach jest delikatny i za razem wyrazisty.
Aplikacja jest szybka i przyjemna. 
Na pewno nie szybko się z nim pożegnam. 
 i na sam koniec










Joanna KREM DLA MĘŻCZYZN 

Krem zamknięty jest w okrągłym pojemniczku o wadze 100g. 
Krem jest do stosowania ogólnego i skutecznie nawilża każdą posmarowaną część ciała. 
Dopasowany jest do każdego typu cery. 
Szybko przywraca przesuszonej skórze naturalny i piękny wygląd. 
Dzięki niemu cera Pana Taty bardzo się poprawiła i w końcu znikły zaczerwienienia co mnie bardzo cieszy. 




Składniki wiodące
  • hydromanil – naturalny składnik nawilżający, czyli bogaty w polisacharydy trójwymiarowy kompleks pochodzenia roślinnego, który dzięki wyjątkowej budowie akumuluje wodę na powierzchni warstwy rogowej naskórka, ułatwiając przechodzenie cząstek wody w jego głębsze warstwy; jednocześnie ogranicza utratę wody z powierzchni skóry, dając natychmiastowy i długotrwały efekt nawilżenia.
  • olejek makadamia – wspomaga regenerację komórek skóry i chroni ją przed szkodliwym działaniem promieniowania UV; utrzymuje optymalne nawilżenie i elastyczność skóry; odżywia, natłuszcza i zmiękcza;
  • ekstrakt z czarnego pieprzu – dodaje skórze energii.



Lekki, świeży męski zapach, który długo pozostaje na skórze.
Od razu podbił moje serce, a i o dziwo memu partnerowi także przypadł po chwili do gustu.
Jest bardzo wydajny co zapewni nam wspaniałe chwile jeszcze długi czas! 


Zapraszam niebawem na kolejne posty ! 

21 komentarzy:

  1. Firma Joanna jest mi znana , ale nie wiedziałam ma w swojej ofercie emolienty. Ze względu na egzemę syna do pielęgnacji jego skóry używamy tylko i wyłącznie emolientów - na pewno wypróbuję ten balsam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :) Wszystkie produkty są mi bardzo dobrze znane, ponieważ od niedawna je stosuję :) Jestem bardzo zadowolona i z ręką na sercu polecam je każdemu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki Joanny 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mam podobny zestaw 😍 ale balsamu Ci zazdroszcze ❤❤❤ piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znałam tych produktów.
    Fajna współpraca, zawsze można poznać produkty o których wcześniej nie miało się pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne produkty, ja właśnie chciałam przetestować te produkty dla dzieci, ale dla siebie, nie dla dziecka haha :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam się, że jestem zaskoczona faktem, ze maja też asortyment dla mężczyzn. My używamy gumy do włosów od Joanny i jest rewelacja. Bardzo ciekawa jestem jak się sprawdzi u mojego faceta ten krem do twarzy, muszę więc zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam tych specyfików i nie czuję się jaka gorsza. Ale ta recenzja może się niektórym przydać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. do tej pory Joanna kojarzyła mi się tylko z farbami do włosów

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam te produkty, są na prawdę zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za kosmetykami tej marki, ale ten płyn myjący do higieny intymnej wypadł u mnie całkiem dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Płyn do higieny intymnej interesuje mnie chyba najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe cera Pana taty 😁
    Mojemu muszę zaproponować ten krem.
    Zaciekawilas mnie przedewszystkim pierwszym balsamy. Mam bardzo sucha skórę na łokciach i kolanach myślę że mógł by troszkę pomoc
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Firmę Joanna zna chyba każdy ale akurat tych konkretnych produktów nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z panny joanny mam teraz peeling i bardzo fajny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie ten balsam przypadł do gustu, faktycznie świetnie nawilża

    OdpowiedzUsuń
  17. Płyn mam i też bardzo go sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiedziałam że taki firma ma coś innego oprócz farb. Fajnie wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz się zdziwiłam :P Nie myślałam,że Joanna na taką gamę produktów! Żadnego z nich nie znam,ale chętnie sprawdzę balsam i może też zrobię prezent mojemu lubemu w postaci kremu :) Bardzo dokładny wpis!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia