czwartek, 9 listopada 2017

Od strony kuchni | Haul Rosegal.


Witajcie ! 
Dziś przychodzę do Was znów z artykułami z internetowego sklepu Rosegal. 
Tym razem postawiłam bardziej na narzędzia kuchenne, które starałam się kupić od jakiegoś czasu. 
Zapraszam serdecznie !

W pierwszej kolejności do mojego " koszyka " trafił : 
RĘCZNY MŁYNEK DO KAWY 

Właśnie tego brakowało w naszym domu. Jestem miłośniczką kawy. Mogłabym pić ją litrami chyba w każdej możliwej postaci. Najczęściej pijam kawę rozpuszczalną, ale nie oszukujmy się nie ma nic lepszego jak świeżo mielona kawa. no tego smaku i zapachu nic nie jest mi w stanie zastąpić. Młynek jest nie duży ( 5,5cm  20cm ) co ułatwia jego przechowywanie.
Rozkłada się na części pierwsze co jest kolejnym plusem podczas dbania o jego czystość. Nie zauważyłam żadnego problemu podczas mielenia, więc ogólnie rzecz biorąc jak na zakup w ciemno jestem bardzo zadowolona !
KLIK


TERMOS

Może wyda się to dla Was śmieszne, ale moje wszystkie zakupione termosy po prostu dostawały nóg i po wyjściu z domu już do niego nie wracały.
Nie, nie to nie ja jestem taka roztrzepana, ale Pan Tata. Tym razem było tak samo. Więc przeglądając Rosegal postanowiłam poszukać nowego pomocnika.
Termos wizualnie prezentuje się moim zdaniem bardzo dobrze. Jego zewnętrza powierzchnia jest nieco chropowata co pozwala na łatwiejsze trzymanie i odkręcanie. Przy zakrętce znajduje się gumowany sznureczek szczerze do końca nie wiem po co. Termos jest o pojemności 420ml.
Na spodzie termosu znajduje się także podkładka antypoślizgowa.
Jedyną jego wadą jak dla mnie jest to, że nie posiada kubeczka.
Uważam, że takie udogodnienie powinno znajdować się w każdym termosie.
KLIK


MASZYNKA DO CIĘCIA ZIEMNIAKÓW

Ten wynalazek zauważył Pan Tata i uparł się by to zamówić.
Nie stawiałam za dużo sprzeciwu tylko wrzuciłam w koszyk.
Maszynka/Nożyk/Krajalnica nie wiem nawet jak prawidłowo ująć to w słowa jest wykonana ze sztywnego plastiku. Krateczka znajdująca się w środku z jednej strony jest jak by zaostrzona, ale przyznam, że przygotowywanie frytek za jej pomocą idzie szybko i sprawnie.
Polecam. Kosztuje śmieszne pieniądze, ale jest dobra.
KLIK


BIAŁE SERCE - LED 

Te serduszko nie jest dużych rozmiarów. Ma zaledwie 16 cm x 16 cm x 3 cm i posiada 6 ledowych żarówek.
Jego waga jest także bardzo mała co umożliwia zawieszenie go wszędzie.
Serce jest wykonane z twardego plastiku.
Lampa jest na baterie.
Ogólnie dla mnie bardzo przypadła do gustu.
KLIK

Lampka : LINK
Młynek :LINK
Maszynka do frytek : LINK
Termos : LINK

Niedługo więcej takich nowości ! <3

17 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe zamówienie :) świetna odskocznią od Mody i urody :)
    Wszystko mi się podoba :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie gadżety :)
    Do ziemniaków przyrząd fajny- lubie frytki hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam przydąd do frytek, ale jeszcze nie używałam i nie wiem czy tak fajnie tną ziemniaki jak na zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że zależy od ziemniaków ale nie ma co narzekać :)

      Usuń
  4. Bardzo fajna lampka, przyda się tobie do recenzji kochana😊 reszta rzeczy przyda się z pewnością też:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny termos i ten młynek. A serduszko przyda się do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze praktyczne gadzety w kuchni. Ciekawe, jak ta maszynka do frytek sie sprawdzi. Musisz dac mi znac, to tez zamowie sobie.
    Serduszko skradlo moje serce ❤ bralabym wszystko. Super zdjecia 😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest źle :D zależy od twardości ziemniaka :D polecam.

      Usuń
    2. Nie jest źle :D zależy od twardości ziemniaka :D polecam.

      Usuń
  7. Ale super są te rzeczy! Serduszko idealnie do zdjęć instagramowych *.*!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też muszę zaopatrzyć się w tą krajalnicę do ziemniaków :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czaje sie na takie gadżety z lampkami. Fajnie to wygląda?

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej spodobało mi się te serce - świetne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia