czwartek, 9 listopada 2017

Pufy Casablanca prosto od producenta - interiomobili.pl

Witajcie !
Jakiś czas temu szukając dodatków do mieszkania natrafiłam na ciekawy sklep

Pierwszy asortyment sklepu nie ukrywam, że zauważyłam na znanym nam portalu sprzedażowym
 ( allegro ) jak się później okazało ich producentem jest Pan Roman Orlik.
Postanowiłam spróbować Swoich sił i w ten sposób udało mi się nawiązać wspaniałą współpracę dzięki, której stałam się posiadaczką 2 puf z serii CASABLANCA wykonaną w bardzo funkcjonalnej technologii - Cleanaboo .

PUFA OKRĄGŁA CASABLANCA KOLOR
CIEMNOSZARY 15

Pufa Casablanca tzw. walec jest bardzo lekka i wygodna. Jej wysokość wynosi 42 cm, a średnica 40cm. Została wykonana z przyjemnego i miękkiego materiału w dotyku bardzo przypominający plusz. Co więcej ten materiał wygląda na bardzo solidny i wytrzymały dzięki czemu posłuży nam długi czas. Pufa została osadzona na plastikowych 4 nóżkach o wysokości 1,5 cm, dzięki którym jest bardzo stabilna i nie ma mowy o nagłym wywróceniu się.
Warto także wspomnieć o tym, że cała pufa jest bardzo łatwa w czyszczeniu co dla mnie przy 2latce jest jednak bardzo istotne.


Ciemno szary walec idealnie pasuje do mojej toaletki. Subtelnie i elegancko wypełniła moją pustkę przed lustrem, z którą wzmagałam się dłuższy czas paradując z krzesłem z miejsca w miejsce. które było znacznie za wysokie, a wykonanie makijażu nie było wcale zbyt wygodne.
Jestem bardzo zachwycona jakością i wykonaniem tego prostego, ale pełnego piękna mebla. 
Pufy okrągłe, tzw. walce są dostępne TUTAJ













PUFA KOSTKA KOLOR BORDO 09



Kolejna pufa jest kwadratowa o wymiarach 40x40.
Materiał pokrywający całą konstrukcję to tkanina Suedine – inaczej Mikrofaza, Alova. Materiał ten tak samo jak tkanina Casablanca jest bardzo przyjemny w dotyku i przypomina delikatny plusz.
Pufka podobnie jak poprzednie nie posiada pojemnika i jest osadzona na 4 ślizgaczach o wysokości 1,5 cm. Kolor jest bardzo intensywny i nie sposób jej nie zauważyć.
Podobnie jak w przypadku walca jej czyszczenie jest bardzo szybkie i sprawne.
Dzięki jej małym gabarytom i niskiej wadze przenoszenie jej z miejsca na miejsce nie jest czymś niemożliwym.





Siedzisko jest bardzo wygodne. Nie jest za miękka, ani też za twarda. Na stronie dowiedziałam się, że to zasługa pianki poliuretanowej, z której zrobione jest siedzisko.Pufa poprzez Swój prosty kształt z łatwością dopasowuje się do wszelkiego rodzaju pomieszczeń nie zajmując przy tym zbyt wiele miejsca.
Jak dla mnie to strzał w 10 ! 

Pufy kwadratowe, tzw. kostki znajdziecie
TUTAJ


Przesyłka pojawiła się u mnie w tempie błyskawicznym.
Całość była solidnie zabezpieczona, a kontakt był szybki i sprawny.
Warto wspomnieć też o tym, że pufy od Pana Romana są niemalże najniższe cenowo, a świetnej jakości. Są warte zakupu, a tym bardziej zwrócenia uwagi.
Przypadkiem dowiedziałam się także, że pufy Casablanca są 
wykonane w innowacyjnej technologii Cleanaboo nie bez przyczyny. Dzięki niej pufy nie chłoną intensywnie rozlanych na nią płynów np.:soki, kawa, środki czystości, dzięki czemu zmniejsza się ryzyko powstania plam nie do usunięcia co dla większości z nam nazywa się " trwałym zniszczeniem ".
Przyznam, że nie chciałam testować tego stwierdzenia, ale moja córcia mnie znacznie wyprzedziła. Plamy usunęły się błyskawicznie i nie pozostał po nich ślad !


Jeśli szukacie taniego, eleganckiego dodatku do Swojego domu, naprawdę warto odwiedzić sklep interiomobili.pl . Warto zaznaczyć, że są to meble produkowane w Polsce. Produkty P. Romana znajdziecie również na aukcjach allegro oraz w drugim sklepie Tapicer-opole.pl, zapraszam :)






16 komentarzy:

  1. Ooo przydały by się w domu takie pufy, przy dwojce dzieci ciagle sie cos rozlewa i trzeba prac tapicerkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydała by mi się taka pufa. Wiecznie problem z posadzeniem kogoś w moim domu :) wyglądają na solidne!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie będę oryginalna - też chciałabym tą pufkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pufki bardzo fajne, szkoda jednak że nie posiadają pojemnika, bo u mnie z racji małego mieszkania wszędzie szukam miejsca do skrycia czegoś i taki pojemniczek w pufie to obowiązek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie widziałam też pufy otwierane ze schowkiem.

      Usuń
  5. ładne. mi również przydałaby się takie pufy w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne sa te pufy, sama z chęcią bym takie przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pufy to bardzo przydatna rzecz, zwłaszcza schowek ukryty w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie się rozglądam za jakaś pufą do kanapy😊 dzięki za info i polecenie, z pewnością zajrzę na stronę😊

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne pufy, sama nie wiem która bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam identyczne i świetnie się sprawują nawet gdy dzieci są w domu. Są bardzo stabilne i wcale nie ciężkie. Wykonane z precyzja ;)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pufy 😊 bardzo fajny pomysł aby dać do toaletki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne wyjscie udekorowac w przystepnej cenie kącik w domu 😍
    toaletki Ci zazdroszcze ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pufy! Od dawna jestem za tym, żeby łączyć ze sobą meble w różnych kolorach, ponieważ to ożywia mieszkanie. Bardzo, bardzo, bardzo, podoba mi się Twoja toaletka. Coś wspaniałego <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te pufy. Naprawdę fajnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia