wtorek, 11 kwietnia 2017

Rosegal BIG PROMOTION BIKINI PUSH UP !

Witajcie kochani !
U mnie za oknem szaro, buro i ponuro.
A tak jak Wam już wspominałam DLA MNIE MARZY SIĘ JUŻ LATO !
Zaczynam odświeżać lżejszą garderobę i w tym wszystkim potrzebuje nowego stroju kąpielowego.
Przedstawiałam Wam już jedną listę, ale za nic nie mogę się zdecydować.
I tu prośba do Was !
Pomożecie mi coś wybrać ?
Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne !
Zapraszam !
Oto kilka wyborów dokonanych przeze mnie, a teraz wszystko w waszych rękach !
Pomocy !! Nie wiem na co się zdecydować, a kto inny jak nie Wy możecie mi w tym pomóc ?


KLIK/KLIK/KLIK/KLIK/KLIK/KLIK
A może ktoś po za mną szuka jeszcze stroju kąpielowego idealnego na nadchodzące lato ?
A w tym wypadku mam dla Was coś co może umilić Wasze zakupy !
W moje posiadanie trafił KUPON rabatowy, którego nie znajdziecie na żadnej stronie !!
A wszyscy jesteście mi bardzo bliscy i aż szkoda było by się nie podzielić !
Zamawiajcie na ROSEGAL.COM i wpisujcie

RosegalVilian
A Wasze zakupy staną się jeszcze przyjemniejsze !

Nie mogę się doczekać Waszych rad.
Pozdrawiam <3

20 komentarzy:

  1. Wprawdzie czekam na strój i czekam....ale ten czarny z wycięciami jest....zajebisty! ❤ mega stroje ma sklep w ofercie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym wzięła pierwszy z góry - PETARDA <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy bardzo odważny i seksowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się, że ciężko jest Ci się zdecydować, bo wybierasz same najładniejsze :P Jakbym ja miała podjąć taką decyzję, to wzięłabym wszystkie, które pokazałaś w obu postach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze mówiąc nie mam pojęcia, który wybrać, także nie pomogę w wyborze ;) poklikałam w linki, mam nadzieję, że chociaż tak Ci mogę pomóc ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stroje wyglądają obłędnie, może sama wybiorę któryś dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają takie stroje z wycięciami, ale niestety, zawsze się później zastanawiam, przecież jak się opale to to zostanie :p ale zdecydowanie wzięłabym pierwszy strój! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne :) jednak nie na moją figurę niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bralabym niebieski bo w czarnym bedzie sie ciezko opalać:D

    OdpowiedzUsuń
  10. kilka jest fajnych, nie wiem ktory bym sama wziela ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wzięłabym czarny + kolor.
    Poklikane <3
    www.piekielnamama.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak schudnę kupie sobie ten pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy obledny, ale wyglądałabym jak szynka ;)
    Cudowne!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. No, No, No... zapowiada się gorące lato...
    Jestem ciekawa jak będà wyglądały w rzeczywistości😉

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne stroje, ale z moim ciałem nawet bym w takich nie wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście trudny wybór, wszystkie fajne 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się ten ciemno niebieski tak jakby łączony😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stroje.. ja niestety mam taką figurę ze nie mogę przez internet stroju kupić...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio kupiłam właśnie strój, lato tuż tuż :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia