środa, 19 kwietnia 2017

Tosave.com | tła do zdjęć i dodatki.


Hej kochani ! 
Dziś pokażę Wam moje zamówienie ze sklepu TOSAVE
Wybór asortymentu mają dość szeroki, ale tym razem postawiłam na wygląd zdjęć na moim blogu i w ramach tego zaopatrzyłam się w tła do zdjęć i kwiaty. 
Zapraszam !

Tło ma wymiary 2,1 * 1,5 m. Ciężko mi określić rodzaj tkaniny z jakiej jest wykonany, ale jest dość solidny.
Grafika jest bardzo wyraźna podobnie jak kolory.
Tło przyszło bardzo pogniecione, ale nie miałam większego problemu z rozprasowaniem materiału.
Wystarczyło kilka minut prasowania i delikatnego zmoczenia.
Tło jest bardzo lekkie co ułatwia jego przenoszenie.
Ogólnie rzecz biorąc jestem bardzo zadowolona.
KLIK





W rzeczywistości jego kolory prezentują się tak.


Drugim wybranym przeze mnie tłem jest adaptacja cegieł.
Jest bardzo jasne, ale także grafika jest wyraźna.
Tło jest znacznie mniejsze od poprzedniego.
Jego wymiary to 1.5 * 1 m.
Niestety przyszło także bardzo pogniecione i potrzebowałam nieco więcej czasu na doprowadzenie go do porządku, ale w końcu się udało.
Patrząc ogólnie na cenę jestem bardzo zadowolona.
KLIK


I na sam koniec kwiaty.
Są wykonane z pianki, a łodygi są z giętkiego z drutu.
W opakowaniu znajdowało się ich 50 sztuk.
Kolory są naprawdę piękne, a kwiaty wyglądają bardzo realistycznie.
Jedyną rzeczą, która mnie zawiodła jest to, że zamówiłam inny kolor niż otrzymałam.
Bardzo polecam je każdemu.
Idealnie nadają się do sesji, a także pięknie prezentują się jako dekoracja w mieszkaniu.
KLIK

A tak prezentuje się tło z adaptacją cegły wraz z kwiatami.
A może ktoś z Was zamawiał tła z podobnych sklepów ?
Albo wiecie gdzie znaleźć piękne, ale niedrogie dekorację ?
Chętnie się dowiem.
Pozdrawiam ! 

17 komentarzy:

  1. Ja coś pomieszałam i zamówiłam malutkie kwiatuszki, będzie do fotek drobnych rzeczy chociaż! Ale tła chętnie bym zamówiła! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. poklikane. super rzeczy. tez szukam jakiś fajnych ozdób do zdjęc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zamawiałam nigdy tła fotograficznego, ale tę mnie bardzo zaciekawiły

    OdpowiedzUsuń
  4. Też by mi się przydały takie tła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne to tło, musze pomyśleć nad swoim nowym

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdzie teł znaleźć nie mogła, cholera, teraz już po ptakach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałoby mi się takie tło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne te tła, chyba też zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa czy tla nadawałyby sie do sesji zdjęciowych

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne tła, zwłaszcza przepiękne to pierwsze z odcieniami nieco postarzałymi:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekne zdjecia! Dobrze, ze udalo Ci sie tlo wyprasowac, to podstawa do robienia zdjec. Kwiaty wygladaja jak zywe!!!!! 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne tła a w kwiatach się zakochałam, muszę je mieć ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. na tło to i ja bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia