niedziela, 9 kwietnia 2017

ZAFUL ! Big promotion | uniklany kod rabatowy


Witajcie kochani ! 
Nie wiem jak Wam, ale dla mnie marzy się już lato. 
Słońce, plaża, zimne drinki i pełna radość z każdego słonecznego dnia.
Tak, tak właśnie tego mi brakuje od pewnego czasu.
Z głową pełną marzeń natrafiłam na :
Zaful Bikinis Summer 2017 Promotion and Up to 70 % OFF 


I przygotowałam Sobie krótką listę życzeń, którą muszę pokazać Panu Tacie ! 



Wszystkie wybrane przeze mnie bikini są z myślą o moich niedoskonałościach.
Każde z nich chciałabym by zakryło moje zbędne kilogramy w te lato po ciąży.

Czarne w białe kropki : LINK
Czerwono czarne : LINK
Czarne w białe grochy : LINK
Czarne w kwiaty : LINK
Czarne w kwiaty ( wysoki stan ) : LINK
Czarno niebieskie : LINK

Na sam koniec chciałabym dodać, że obecnie posiadam unikalny kod rabatowy, którego nie znajdziecie na stronie sklepu, a jest nim
ZafulVilian
Dzięki niemu przy zakupie dostaniecie naprawdę mega ZNIŻKI !
A, która kobieta nie lubi wielkich okazji ?
Pozdrawiam i całuję ! 

18 komentarzy:

  1. Sezon na stroje widzę, poszedł pełną parą! Ja się wstrzymam do lata, może uda mi się jeszcze zgubić kilka kg! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stroje idealne dla mnie- tuszują brzuszek :)
    Śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne stroje. Miałam podobne jak byłam w ciąży i fajnie się nosiło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moj gust ale ladne maja kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stroje kąpielowe ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kostiumu, nigdy nie nawet nie zastanawiałam nad takimi z wysokim stanem, a z pewnością świetnie będą się nadawać na zakręcie co niektórych rzeczy😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja muszę zaopatrzyć się w kolejny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne stroje kąpielowe mają w Zaful :) sama zamierzam sobie sprawić podobny do tych, które zaprezentowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No kurcze coraz ładniejsze te stroje a co za tym idzie - ochota na lato, a tu jeszcze trzeba czekać. Nie lubie z wysokim stanem. Tzn. hmm - musialabym przymierzyć i zobaczyć jak w tym wyglądam i się czuje 😊 bo są przepiękne 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. super stroje, sam sie zastanawiam jak by na mnie leżały

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne są te stroje! Ja w tym roku już muszę postawić na coś nowego, bo zeszłoroczny do niczego się już nie nadaje. Najbardziej podoba mi się ten z niebieskim stanikiem. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Szukam kostiumu. Chętnie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie mi się bardzo podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj lato, beztroskie chwilę, aj rozmarzylam się.
    Cudne te stroje, w sam raz dla mnie.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie czekam na ten czarny w groszki 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia