poniedziałek, 8 maja 2017

All4silver.com - hurtownia biżuterii srebrnej.


Witam Was ponownie.
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam wszystko co się świeci niczym sroka.
I tu w oko wpadła mi hurtownia biżuterii srebrnej, z którą udało mi się nawiązać współpracę.

All4Silver jest sprzedawcą biżuterii srebrnej 925, a także ze stali chirurgicznej.
W swoim asortymencie posiadają także biżuterie z kryształami pochodzącymi z Czech, a także dobrze nam znanymi Swarovskiego.
Jesteście ciekawi co wybrałam w ramach współpracy ?
Zapraszam !
 W moje posiadanie trafił pierścionek wysadzany kryształkami.
Jest dość spory gabarytowo przez co jest ciągle odczuwalny na palcu.
Miałam problem z doborem numeracji i niestety okazał się nieco za duży na palec serdeczny, ale za to idealnie pasuje na mój palec środkowy. 








Kryształki umieszczone są po całej długości obwodu pierścionka stanowiąc jednolitą linię. Trzymają się solidnie i po mimo tego, że nawet podczas wykonywania prac domowych nie zakładam ani rękawiczek, ani nie zdejmuje owego pierścionka nie zgubiłam jeszcze ani jednego oczka.


Jedyną jak dla mnie jego wadą jest to, że jest dość szeroki i gruby.
Przyznam, że oglądając go na stronie sądziłam, że będzie znacznie mniejszy.
Przez jego grubość i szerokość noszenie innych pierścionków na pobliskich palcach jest nieco niewygodne, ale można uznać to za małą jego wadę.



Ogólnie rzecz biorąc jestem z niego bardzo zachwycona.
Jego cena wynosiła zaledwie coś ok 50 zł.
Niestety nie jestem w stanie podać Wam linku podglądowego bo niestety brak towaru na stanie !
Moja ocena to 9/10 !

LINK


 Tak jak wspominałam wyżej All4Silver jest hurtownią internetową.
Wybierając wypatrzoną Sobie biżuterię możemy zamówić minimalnie od 400 zł.
Ale nie ma co się martwić. Przy tak okazjonalnych i niskich cenach i przy szerokim asortymencie będziemy w stanie szybko uzbierać taką kwotę, a patrząc na jakość i wygląd biżuterii naprawdę warto.
Zachęcam do odwiedzania sklepu i oczywiście zamówień !
ALL4SILVER
Pozdrawiam ! 

19 komentarzy:

  1. śliczny jest.
    też skusiłam się na paczkę od nich i czekam na swoje kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie noszę pierścionków,ale śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny pierścionek <3 Ja uwielbiam takie szerokie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny pierścionek i świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, właśnie czekam na paczuszkę od nich 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny pierscionek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, chociaż ja się zawsze boje ze te kryształki mi wylecą :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo gruby, jak dla mnie psuje to cały efekt. A szkoda bo ma taki niepowtarzalny design

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny i bardzo w moim stylu 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest piekny. A ceny faktycznie bardzo kuszace. Cudowne Ci te zdjecia wyszly. 😍❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna zdjęcia. A pierscionek jest wspaniały. Uwielbiam srebro.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem oczarowana po tym jak przejrzalam asortyment.
    Piękne zdjęcia jak i pierścionek! 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny pierścionek bardzo zachwyca !

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny pierścionek, lubię taką okazałą biżuterię😁

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest wspaniały! Uwielbiam takie pierścionki i chyba wkrótce w taki większy zainwestuje. Świetną biżuteria, która odmieni każdą kobieca rękę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia