czwartek, 9 listopada 2017

Basilur Tea | Wyjątkowe herbaty idealne dla koneserów


Witajcie kochani ! 
Dziś chciałabym zaprosić Was na aromatyczną podróż w świat cytrusów, a dzięki temu pokazać moją kolejną współpracę z dotychczas nie znaną mi firmą zajmującą się produkcją herbat. 

Producent ekskluzywnych herbat najwyższego gatunku. W istocie, jest to niedoścignionej jakości herbata, której krajem pochodzenia jest Sri Lanka, zwana niegdyś Cejlonem. Firmie Basilur Tea udało się z biegiem lat stworzyć kilka znakomitych kolekcji herbat, które docenili i zaakceptowali koneserzy z całego świata. 
Do testów otrzymałam pięknie zapakowaną czarną herbatę cejlońska, wysokogórską, liściastą, z naturalnym ananasem, cytryną i werbena, kwiatami bławatka i pomarańczy, z naturalnymi aromatami cytryny i limonki, a także herbatę w saszetkach dodawaną jako gratis do każdych zakupów. 
Czarna herbata jest chyba najbardziej popularną pośród smakoszy i fanów herbat. 
Poddana jest długiemu procesowi produkcji. Podstawowe etapy to: więdnięcie, zwijanie, fermentowanie i suszenie. O walorach smakowych decydują takie czynniki jak: kraj pochodzenia herbaty, plantacja, czas zbiorów czy stopień zwiędnięcia.
Czarne herbaty cejlońskie uznawane są za najlepsze na świecie. Starannie dobrane górne liście z krzewów dają napar godny polecenia koneserom.


Sposób parzenia:
Łyżeczkę herbaty zalać gorącą wodą o temp. 95 st. C (tzw. biały wrzątek; gorąca niewrząca), parzymy na dwa sposoby:
- Przy parzeniu krótkim do 3 minut , napar jest orzeźwiający i pobudzający.
- Przy parzeniu dłuższym do 5 minut, daje napar o działaniu relaksującym.
Herbata idealnie nadaje się na mroźne, zimowe wieczory działając rozgrzewająco poprzez dodatek cytryny, a także smakuje idealnie jako mrożona przynosząc orzeźwienie w upalne dni. 


W pięknie pachnącej mieszance od razu możemy zauważyć wysuszone liście, a także cieniutkie
  " płatki " skórki z cytryny i limonki.
Całość tworzy tak niesamowity zapach, że trudno oprzeć się tej herbacie.
Aromat jest na tyle silny, że bez trudu wypełnia całe pomieszczenie i przynosi wiele radości i pobudza wyobraźnie na wiele sposobów.
Po zaparzeniu otrzymujemy niepowtarzalny napar o kolorze bursztynowym, oszałamiającym swoim zapachem.
Warto wspomnieć o tym, że zbyt długie parzenie naparu może spowodować cierpkość smaku tego cuda, a raczej tego byśmy nie chcieli.  Na poniższej fotografii widzimy jak liście herbaty pięknie osiadły na dnie filiżanki zaś wiórki ze skórek cytrusów pięknie unoszą się po wierzchu dając niesamowity efekt, właśnie za to uwielbiam " fusiaste mieszanki ".







Kawałeczki skórek jak dla mnie przypominają piękne płatki kwiatów delikatnie unoszących się na wodzie niczym lilie.

Herbata nadaje się do każdego posiłku.
Nie wyobrażam Sobie teraz żadnego mojego poranka bez filiżanki gorącego naparu od
BASILUR.
Uważam, że takie rozwiązanie smakowe jest naprawdę godne polecenia.
Warto zajrzeć na stronę sklepu i zapoznać się z ich asortymentem.
Znajduje się tam tyle wariantów smakowych, że każdy na pewno znajdzie coś dla Siebie, a może dla jakiegoś smakosza w podarku ?
Decyzja należy do Was, ale ja wiem jedno na pewno .... To nie będzie moja ostatnia taka herbata !
Pozdrawiam kochani !




22 komentarze:

  1. Jestem wielkim smakoszem herbat😊😊😊 uwielbiam każdą herbatę i sporo dodatków, więc to coś zdecydowanie dla mnie! Niestety póki co mam zakaz kupowania herbat, bo mam ich tyle, że w szafce mi się nie mieszczą😊😊
    Ale jak tylko będę miała możliwość z pewnością zakupie😊

    OdpowiedzUsuń
  2. nie skusiłabym się, bo pije tylko czarną :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to jest czarna herbata :) z dodatkami ;)

      Usuń
  3. A ja bym się skusiła 😊 wyglądają bardzo fajnie Ci niekonieczny jest zaparzacz. Czasem warto usiąść, zwolnić tempo i napić się dobrej gatunkowo herbaty. A ta prezentuje się bardzo smakowicie ❤ wywołanym z Tobą litrami wieczorkiem przy pogaduszkach, kiedy jest cisza i spokoj, a dziec i słodko śpia 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też kochana chciałabym się z Tobą napić jakiegokolwiek napoju i móc usiąść razem i pogadać :D <3

      Usuń
  4. Uwielbiam takie aromatyczne herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi smaka narobiłaś. Uwielbiam herbaty każdego rodzaju. A to zdjęcie w filiżance jest rewelacyjne! Od razu mam na nią ochotę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ♡ starałam się pokazać ta herbatę z jak najlepszej jej strony :)

      Usuń
  6. Mmmmmm chyba bym nie kończyła wodę gotować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czasem sobie zaparzyć taką herbatę o ciekawej kombinacji smakowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te herbaty to coś idealnego dla mojej mamy ona uwielbia takie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam herbaty i poznawać ich nowe smaki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie takie nietypowe herbaty. Sama bym z checia posmakowala

    OdpowiedzUsuń
  11. No ta sypana wygląda przepięknie! Firmy nie znam ale widzę, że trzeba się zainteresować 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie wyglada ta herbata, a jeśli smakuje tak samo dobrze to juz ją kocham

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam herbate! Chętnie bym się z Tobą napiła!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznaję ze prezentują się apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusząca, pierwszy raz słyszę o tej firmie ��

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasami lubie obie zaparzyć tak herbatkę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam odkrywać nowe smaki i aromaty herbat, tej również bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Herbaty tego producenta są naprawdę świetne. Polecamy również herbaty zielone, yerba mate oraz guaranę. Cieszymy się niezmiernie, że grono herbatopijów cały czas rośnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzadko piję sypaną herbatę, ale na tą bym się skusila ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia