czwartek, 9 listopada 2017

Dołącz do świata Glantier!

Witajcie kochani ! 
Jak część z Was wie, jakiś czas temu nawiązałam nową pięknie pachnącą współpracę z GLANTIER.

Po długim namyśle wybrałam perfumy dla Pana Taty, które już kiedyś miał w swoim posiadaniu. 
Glantier oferuje nam perfumy, nie wody perfumowane znanych nam marek w dość niskich cenach. 

Jak każdy z nas wie.. nie tylko my kobiety lubimy wyróżniać się z tłumu, ale nasi Panowie także.
Zapraszam do czytania ! 


Perfumy, które wybraliśmy są IDENTYCZNYM odpowiednikiem


Paco Rabanne 1 Million. 
Oryginalne opakowanie już samym wyglądem przyciąga ludzkie ( a bynajmniej moje ) oko, ale wiemy chyba doskonale, że nie jest tak ważne opakowanie perfum lecz zapach i trwałość. 

Perfumy mają dość intensywny zapach. 
Dzięki dokładnemu opisowi na stronie sklepu możemy wyróżnić kilka głównych zapachów składników z jakich one powstają : 

  • Nuty głowy: grejpfrut, mięta, czerwona mandarynka.
  • Nuty serca: róża, cynamon, nuty przyprawowe.
  • Nuty bazy: skóra, nuty drzewne, ambra, indyjskia paczula




Na pierwszy rzut te połączenie wydaje się dość śmieszne, a zapach odpychający, ale muszę powiedzieć głośne NIE ! Zapach jest dość słodki, ale typowo specyficzny, dzięki czemu bez problemu można poczuć, że perfumy mają przeznaczenie męskie. 

Już niewielka ich ilość wystarczy by wypełnić całe pomieszczenie pięknym zapachem. 
Na ubraniach jak i na ciele utrzymują się bardzo długo i nawet pod wpływem silnego wiatru nie tracą swojej intensywności. 

Kupując je na stronie sklepu GLANTIER otrzymujemy perfumy w szklanej, przezroczystej buteleczce i pojemności 50ml. 
Ten zapach możemy znaleźć pod numerem 759 na stronie sklepu. 
Uważam osobiście, że są idealne i naprawdę wyróżnią każdego mężczyznę z tłumu. 
Bez wahania zakupię je po raz kolejny. 
Część z nas może zadać sobie pytanie
" O CO CHODZI Z TYMI NUTAMI SERCA, GŁOWY, BAZY ? "
Dlatego chciałabym móc to Wam wyjaśnić : 

  • Nuta głowy to nuty zapachowe, które wyraźnie wyczuwamy jako pierwsze, a które odparowują najszybciej.
  • Nuta serca to sam środek zapachu perfum, to ta nuta najlepiej określa całość kompozycji i nadaje perfumom charakteru. 
  • Nuta bazy to tło zapachu, nazywana jest też nutą podstawową - zawiera najcięższe składniki, które są uwalniane najwolniej, świadczy o głębokości i trwałości zapachu.
Perfumy są intensywne, ale nie duszące, a ich zapach pozostaje długo odczuwalny na ciele i ubraniach. 

Nie sądziłam, że będziemy tak zadowoleni z zamiennika oryginału. 


W paczce znalazł się też mały kartonik z próbkami innych perfum. 
6 próbek perfum damskich i 4 męskich. 
Przyznam, że dzięki próbkom znalazłam zapach, który chciałabym mieć w Swoim posiadaniu.
Wszelkie perfumy możemy nabyć na stronie sklepu za niewielkie pieniądze ( 49zł ).

Otrzymałam także 3 kupony rabatowe, dzięki którym mogę kupić wybrane perfumy taniej, ale dwa pozostałe kupony chciałabym przekazać właśnie dla Was.
Jeśli ktoś z Was byłby zainteresowany zachęcam do kontaktu !
Wszystkim życzę miłego dnia i pozdrawiam, a także zachęcam do odwiedzania sklepu i zaobserwowania fanpage Glantier !


20 komentarzy:

  1. A ja wybrałam Chanel ;-) też jestem zadowolona z nich!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze ich nie wąchałam a same superlatywy słyszałam na temat tych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kompozycja zapachowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię perfumy tej firmy- na prawdę długo się trzymają. Jest to dobre rozwiązanie dla osób których zwyczajnie nie stać na oryginalne perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne perfumy i wcale nie aż takie drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tych perfum, fajnie, że są trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również lubię kiedy mogę wypróbować zapachy w próbkach, wtedy wiem, że dokonam właściwego wyboru😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne zdjecia! Cieszę się, ze sa zamienniki w atrakcyjnych cenach. Ladny zapach wybrałaś 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam zapach ale nie moja bajka, ani wersja damska ani męska...

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te perfumy, przepięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie zamienniki to bardzo fajna sprawa . Za przystępną cenę możemy mieć swój ulubiony zapach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszzce nie miaam dotyczenia z tą firmą. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Coraz głośniej o Glantier! Bardzo podoba mi się to,że można u nich zdobyć odpowiedniki drożdżach perfum, bo nawet jeśli nie jest się zdecydowanym,to można sprawdzic na stronie jakim jest zamiennikiem i przejść się do najbliższej drogerii,żeby je powąchać. Myślę,że te wybrane przez Ciebie przypadłyby mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też miałam okzję tetsować i nadal jestem pod wrażeniem tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Testowałam i zapachy są super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już tak dużo czytałam pozytywnych opinii na temat tej marki że jesteśmy zmuszona wypróbować jakiś zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszą pięknie pachnieć, chyba kupie sobie któreś 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia