czwartek, 25 maja 2017

Fotobox - idealny prezent na Dzień Mamy od FOTOBUM.PL


Raz w roku świętujemy Dzień Matki, a spora część Nas w ogóle zapomina
 o tym wyjątkowym dniu. 
Wspaniale jest okazywać na co dzień rodzicom swoją miłość,
szacunek i podziękę za wiele lat wzmagań z nami jak i pomoc już w naszym życiu samodzielnym, ale również nie zwalnia nas to z obowiązku obchodzenia wspominanego święta.
Kiedyś ten dzień wydawał się dla mnie zwyczajny i zastanawiałam się nawet
czemu moja mama robi mi takie wielkie halo jak kilka razy zdarzyło mi się zapomnieć, 
ale odkąd sama jestem mamą rozumiem już jak rodzic, a zwłaszcza właśnie MAMA
poświęca nam wiele czasu i jak jej życie wywraca się do góry nogami właśnie przez naszą osobę!
Dlatego chciałabym pokazać Wam skromny, ale wyjątkowy prezent dla Mamy.
Zapraszam !

Właśnie w takim dniu powinniśmy pamiętać podarować naszym Mamom " coś od serca ", coś co będzie praktyczne i za razem piękne.
Nowe perfumy, kwiaty, a może książka ?
Na pewno ucieszy ją wszystko co dostanie właśnie od Ciebie, ale może czas najwyższy dać coś nowego, coś na co ona na pewno nie wpadnie ?
W naszym wykonaniu postanowiliśmy podarować mojej mamie
FOTOBOX zawierający 16 FotoMagnesów pochodzących od

FOTOBUM.PL ! 


POKAŻ JAK BARDZO JĄ KOCHASZ !

Każda matka to absolutnie wyjątkowa osoba.
Pocieszała Cię wiele razy kiedy Ty krzyczałaś, że to najgorszy dzień w Twoim życiu, ocierała łzy gdy pobiłaś kolano, a parę lat później przeżywałaś pierwszy zawód miłosny. Dlatego uważam, że FotoMagnesy to wspaniałe rozwiązanie na drobny upominek !
Dzięki temu możesz podarować Swojej mamie swój uśmiech, nie tylko swój, na który będzie patrzyła codziennie pijąc poranną kawę, robiąc rodzinny obiad czy po prostu w każdej innej chwili gdy tylko będzie się krzątać po kuchni. 



Na naszych FotoMagnesach umieściłam ulubione zdjęcia właśnie mojej mamy.
Magnesy bardzo przypominają wyglądem zdjęcia typu polariod i są bardzo wyraźne.
Pod fotografią znajduje się puste, białe pole umożliwiające dodanie opisu. 
Magnesy są dość cienkie, giętkie, delikatne i tym samym w pełni
bezpieczne dla naszej lodówki.
Ich jakość według mnie jest pierwszorzędna.
Nie mam najmniejszych zastrzeżeń, a wręcz przeciwnie jestem z nich bardzo zadowolona.

Wymiary magnesu wynoszą : 7,5 x 9,5 cm, zaś
zdjęcia : 6.5 x 6.5 cm.
FotoBum jest jedynym takim miejscem w sieci gdzie bez trudu i żadnego wysiłku możesz wydrukować Swoje zdjęcia z telefonu, Facebooka, Instagrama czy dysku w komputerze.
Jeśli Twoje zdjęcia wykonane np. telefonem komórkowym są trochę słabszej jakości nie przejmuj się !


FotoBum charakteryzuje się
profesjonalnością i zmieni Twoje zdjęcia w coś idealnego !
Dzięki wyspecjalizowanym maszynom i materiałom najwyższej jakości Twoje zamówienia stają się czymś wyjątkowym i cieszącym oko przez wiele lat. Szybkość realizacji zamówień jest naprawdę powalająca.
Już w ten sam dzień po zakończeniu projektu dostałam wiadomość mail, że moje zamówienie
jest już gotowe do wysłania, a zaledwie dwa dni później paczka była już u mnie !
Rewelacja ! 



PODSUMOWUJĄC !
Zarówno jakość jak i cena są bardzo zadowalające.
Z tego typu produktami miałam pierwszy raz styczność, ale na pewno nie ostatni.
Produkty FotoBum są naprawdę godne polecenia.
Te drobiazgi jeszcze nie raz zostaną przeze mnie zamówione, a także podarowane
jako prezent. Serdecznie polecam i zachęcam do zapoznania się z asortymentem !
A na razie mam coś dla Was ciekawego !
Dzięki życzliwości FotoBum  otrzymałam link promocyjny do darmowego zakupu dowolnego produktu na fotobum.pl.
Ale jak to się mówi KTO PIERWSZY TEN LEPSZY !
Na promocję może załapać się tylko pierwszych 10 osób, które klikną w link i odbiorą voucher.
Dajcie znać kochani komu się udało !

DARMOWY ZAKUP PRODUKTU ! - LINK

Sklep/Facebook/Instagram


17 komentarzy:

  1. Ale cudowne zdjecia!!!! Anusia wręczała mamie. Wiem, ze mam powinno się doceniać caly czas, jednak ten jeden dzień w roku fajnie jest coś podarować w zamian za trud, który przez lata w nasze wychowanie wkladala ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Fantastyczny prezent :D A jeszcze jak pięknie zapakowane- ja tak nie miałąm :(

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam te magnesy i są cudowną pamiątką!
    u mnie wiszą na lodówce; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Także uważam, że zdjęcia to genialny pomysł na prezent, mamy często się wzruszają gdy dostają coś takiego :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam wiele recenzji na blogach i bardzo mi się podoba taka opcja prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle rzetelna recenzja i piekne zdjęcia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. te fotogmanesy są super. wlasnie skorzystalam z rabatu u Ewy :)
    moje wlasnie przyszly i juz wiszą na lodówce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niunia jaka modelka, a zastanowie się nad tymi fotomagesami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł! Mała jest przesłodka 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są te fotomagnesy na lodówkę, z chęcią bym takie miała na lodówce <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam i cieszą moje oko 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana! Przepiękny prezent dla mamy wybrałaś😊 córa świetnie się sprawdziła w roli modelki😊 pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Magnesy rewelacja, prezent trafiony. Ale Twoja córeczka jest czarująca! 😍😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia