poniedziałek, 29 maja 2017

POLIMAX | Z miłości do pięknych zdjęć i Twoich wspomnień !


Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam przeglądać zdjęcia ... te za czasów mojego dzieciństwa, dorastania, a teraz z pierwszych lat życia mojego dziecka i związku z moim partnerem. 
Należę do ludzi bardzo sentymentalnych i staram się uchwycić każdą szczęśliwą jak i tą gorszą chwilę naszego życia. Przeglądając nie raz zdjęcia zrzucone z aparatu na laptop sama z siebie śmieje się, że chyba mam jakąś obsesję... Ale nie o tym chciałabym jednak Wam dziś opowiedzieć. 


Jakiś czas temu natrafiłam na stronę internetową drukarni POLIMAX.
Od razu mnie zaintrygowała swoją szeroką opcją wyboru produktów, a także dość okazyjnymi cenami.



Przedsiębiorstwo Wielobranżowe stale rozwijające się w branży poligraficznej.
Specjalizującą się w dostarczeniu swoim klientom nowoczesnych, szybkich jak i tanich rozwiązań graficznych. 
Firma istnieje od 2004r. i funkcjonuje pod dwoma adresami internetowymi.

POLIMAX.PL -  Drukarnia posiadająca w swojej ofercie bardzo szeroką ofertę produktów poligraficznych: ulotki, plakaty, wizytówki itp. Wśród produktów sprzedawanych klientom indywidualnym znajdują się Fotoksiążki, fotoobrazy itp. Mnie zainteresowała Fotoksiążka o wymiarach 30zx30 cm.

FOTOBOSS.PL - jest to kolejna strona, marka Drukarnia Polimax dedykowana produktom fotograficznym tj. Fotoksiążki, fotoobrazy. Ze względu na mnogość produktów na stronie firmowej dedykowany serwis jest świetnym pomysłem ułatwiającym dotarcie do poszukiwanego produktu
FOTOKSIĄŻKI

Na jednej jak i drugiej stronie możemy znaleźć coś idealnego dla nas.

Dziś chciałbym pokazać Wam pomysł na pamiątkę, a może prezent, którą stworzyłam w ramach współpracy z POLIMAX.

Album stworzony przeze mnie jest o wymiarach 30x30, a także posiada 80 stron.
Strony, na których znajdują się zdjęcia jest to papier kredowy dość sztywny co sprawia, że książka jest naprawdę dobrej jakości.

Całe projektowanie fotoksiążki przebiegło dla mnie szybko i sprawnie.
Każdy krok jaki mamy wykonać jest dokładnie opisany co tylko przyśpiesza naszą pracę. 



Twarda tekturowa foto oprawa dodaje oryginalności i pięknego wyglądu naszej fotoksiążce.
Dodając fotografię do albumu mamy dwie opcje wyboru :
" Automatycznie umieść zdjęcia w projekcie : 
Nie umieszczaj zdjęć w projekcie, zrobię to sam " 

Opcja należy tylko na naszego wyboru.
Dodatkowym ułatwieniem są przygotowane gotowe szablony, ale nie musimy korzystać z tej opcji, możemy album " deska po desce " przygotować samodzielnie. 


W trakcie tworzenia projektu i dodawania zdjęć mamy możliwość wyboru kolorów tła, które możemy wybrać z już przygotowanych bądź stworzyć je samodzielnie.
W projektorze możemy znaleźć także rożnego rodzaju kliparty, przez które nasz album stanie się jeszcze bardziej oryginalny.



Kolejnym jak dla mnie atutem jest możliwość dodania tekstu z dowolną czcionką.
Osobiście lubię podpisywać zdjęcia cytatami z różnych piosenek i książek. 

Czcionka jest także bardzo wyraźna.






Nie wszystkie zdjęcia, które chciałam umieścić w fotoksiążce były wykonywane aparatem cyfrowym bądź lustrzanką, ale telefonem. Przez to miały słabszą jakość i obawiałam się trochę, że wyjdą tzw. pikselówki, ale okazało się inaczej. 
Zdjęcia zarówno z aparatów jak i z telefonu są idealne.
Nie widać żadnych niedociągnięć, a kolory na zdjęciach są " żywe ".

Wracając jeszcze na chwilę do okładki ... grafika, która zapowiada całą fotoksiążkę jest także bardzo wyraźna i piękna kolorystycznie. 
Niestety poprzez materiał, który jest dość śliski nie byłam w stanie pokazać Wam idealnych kolorów, ponieważ ciągle odbijało się w niej światło.
Chciałbym Was za to bardzo przeprosić ! 



A jaka jest moja opinia ? 
Przyznam, że nie jest to pierwsza fotoksiążka z jaką miałam styczność, 
ale jest pierwszą, która tak urzekła mnie od pierwszej chwili! 
Jej kolory są naprawdę fantastyczne, a jakość zdjęć chyba nie do pobicia ! 
" Fotoksiążki drukowane są cyfrowo na urządzeniu firmy Xerox. Okładka robiona ręcznie, laminowany wydruk kaszerowany na tekturze o grubości 2  mm. Blok książki klejony i montowany za pomocą wyklejek na podwieszarce firmy Schmedt prelag. "
Właśnie dzięki tym technikom w moim domu pojawiła się pamiątka, wspólne wspomnienia...
które pozostaną z nami na wiele, wiele lat.


Zachęcam do odwiedzin strony internetowej drukarni Polimax jak i Fotoboss.
Dzięki niej możecie nabyć za bardzo małe pieniądze coś co uszczęśliwi Was na długi czas ciesząc nie tylko Wasze oko.

POLIMAX.PL/FACEBOOK

FOTOBOSS.PL/FACEBOOK

POZDRAWIAM !

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam fotoksiążki. Jest to cudowna pamiątka na długie lata, która może przejść z pokolenia na pokolenie. Sama mam kilka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pamiątka! :) A co do druku, ja również pracuję na maszynach Xeroxa, najlepsza jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam już kilka Fotoksiazek i naprwno na tym sie nie skończy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na swoją foto książkę i się doczekać nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz przepiękne zdjecia! Uwielbiam takie pamiątki ❤❤❤😍

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba sporo masz tych fotoksiazek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta fotoksiążka <3 Wspomnienia w jednym miejscu <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie mam fotoksiążki w swojej kolekcji, ale zbieram się żeby w koncu zamowic

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam robić zdjęcia, a zachowane w takiej formie są przepięknie przechowane!

    OdpowiedzUsuń
  10. fotoksiązki to piekne pamiatki, piekne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio coraz popularniejsze są fotoksiazki,a wasza jest piękna 😍 Dbajcie o te wspomnienia :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zakochana w tych fotoksiazkach! Świetna jakość wykonania, prezentuje się wspaniale.
    Piękne zdjęcia.
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia