poniedziałek, 15 maja 2017

Spersonalizowane prezenty niepowtarzalnej jakości | mygiftdna.pl

Witajcie kochani !
Nie wiem czy już Wam wspominałam, ale jestem wielką fanką szkła.
Moje szafki kuchenne, podobnie jak półki pękają w szwach od nadmiaru zastaw szklanych jak i porcelanowych. Dziś chciałabym pokazać Wam zestaw, który otrzymałam w ramach współpracy od My Gift Dna, ale o tym za chwilę !



MYGIFTDNA.PL - KIM ONI SĄ ?
Jest to sklep internetowy z szeroką gammą produktów spersonalizowanych, 
wyjątkowych na prezenty z różnych okoliczności. 

Osobiście uważam, że takie prezenty są najlepszym podarkiem. ponieważ tworzymy je z myślą o danej osobie, a nie kupujemy drobiazgi w ciemno zastanawiając się
" CZY NA PEWNO MU SIĘ TO SPODOBA ? " 







Świetnym rozwiązaniem, które oferuje nam MGD jest możliwość umieszczenia dowolnego grawera na szkło, materiały skórzane, a także drewno. Dzięki tej opcji nasz prezent staje się jeszcze bardziej unikalny i nie do podrobienia.



I właśnie teraz nadarzyła mi się okazja sprawdzenia tej radości z spersonalizowanego prezentu wręczając go solenizantowi.

W Naszej rodzinie 12 maja obchodzimy podwójną uroczystość.
Los chciał, że tego dnia Swoje urodziny świętuje mój teść wraz ze Swoją najmłodszą córką. 
Z faktu, że Ola jest jeszcze za mała na szklane podarki, postanowiłam podarować taki prezent mojemu teściu.
Bez wahania wybrałam mu zestaw :
KARAFKA + 2 SZKLANKI Z GRAWEREM.



Upominek składa się ze stylowej, dość ciężkiej karafki o pojemności 1l, a także eleganckich i solidnych 2 szklanek do whisky o pojemności 250ml. 
Wysokość karafki łącznie z zatyczką 25,5 cm, zaś szklanki mierzą 9,8 cm. 
Cały, pięknie prezentujący się zestaw został wyprodukowany w Polsce. 

Grawer widniejący na szklankach to :
" PAN I WŁADCA WSZECHŚWIATA - ANDRZEJ " , 





zaś na karafce jest nieco inny :
" NAJLEPSZE WHISKY WSZECHŚWIATA WŁASNOŚĆ ANDRZEJA "
















Dość często mam właśnie problem z doborem prezentów na różne okazje, 
ale dzięki przejrzystości strony sklepu
 bez trudu znalazłam jeszcze kilka innych drobiazgów, które 
zakupie innym solenizantom na ich święta. 
Personalizacja grawera jest także bardzo prosta i nie trzeba wkładać w to mnóstwa wysiłku.
Wystarczy wypełnić wymagane pola obok wybranego przedmiotu napisami, które chcielibyśmy zobaczyć na prezencie i dodać do koszyka.
Całą resztą zajmują się wyspecjalizowani graficy !
Czy to nie jest proste ? 
Prezent, który wybrałam dla mojego teścia jest idealnym podarkiem
dla koneserów trunków.
Po za tym poprzez swój piękny i elegancji wygląd pięknie prezentuje się jako ozdoba. 
Cena za tak oryginalny zestaw jest także dość niska. 
Warto jest wspomnieć także o tym, że czas realizacji jest naprawdę ekspresowy.
Wasze zamówienie jest wykonywane już w ten sam dzień lub ewentualnie następnego dnia roboczego.
Dzięki temu nie ma obaw, że spóźnimy się z prezentem.
Całość przychodzi dokładnie zapakowana tak, że nie ma możliwości, że coś ulegnie zniszczeniu! 
Z czystym sumieniem polecam mygiftdna.pl każdemu kto szuka idealnego i niepowtarzalnego prezentu.
Osobiście jestem bardzo zadowolona, a mój teść także !



20 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie spersonalizowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny prezent dla każdego mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się nad nią zastanawiałam :)
    Ślicznie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekny prezent wart swojej ceny. A grawer dodaje mega efekt końcowy 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Super na prezent dla kogoś! Ładnie się ten zestaw prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo świetnie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  7. wow. cudowny prezent. chociaz u nas by sie nie sprawdził, bo my nie pijemy, ale mysle nad wazonem z grawerem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No calkiem przyjemny prezent 😊 Sperzonalizowane prezenty zawsze są wyjątkowe 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. No no kochana, pewnie masz dużego plusa u teścia, bo prezent jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  10. Och tak ! Właśnie spersonaizowane dostaliśmy kryształy w prezencie ślubnym, cudo :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak najbardziej praktyczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne. Mój mąż by się ucieszył.

    OdpowiedzUsuń
  13. OOoooooooo to jest genialne ! Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł genialny! Każdy facet ucieszyłby się z takiej niespodzianki 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post i pomysł ! Uwielbiam spersonalizowane prezenty :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj jak pięknie się prezentuje, mój Pan Tata byłby zachwycony! 😁

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny prezent, coraz bardziej zaczynam lubic MyGiftDna 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia