czwartek, 11 maja 2017

Woski Yankee Candle - moje pierwsze wrażenie.

Woski Yankee Candle od pewnego czasu robią wielką furorę w sieci.
Coraz częściej widzę opcje ich kupna,sporo recenzji na blogach, a także forach.
Przyznam, że nie rozumiałam co w nich tak wspaniałego, że ludzie prowadzą takie przepychanki słowne o najlepszy zapach, ale nadarzyła mi się możliwość przetestowania ich osobiście. 

Naszą paczkę otrzymaliśmy ze sklepu Candle Online, w której znajdowały się 4 woski zapachowe z nowej serii Viva Havana 2017. Cena za jeden wosk w sklepie wynosi 9zł. Część z Was może powiedzieć, że to dużo, ale ja osobiście uważam, że dzięki intensywności zapachu i jakości tych małych cudeniek są warte właśnie tej ceny. Zapach jest mocny i wyczuwalny od razu po wyjęciu ich z paczki. Kolory wosków są także intensywne i przyciągają od razu wzrok co można było zauważyć po reakcji mojej dwu latki, która poprzez ich smakowity zapach sądziła chyba, że to jakieś smakołyki krzycząc " MAMA DAJ NIAM NIAM ". Spalanie każdego wosku wynosi 8 godzin, a waga ich to 22g netto. Ich wygląd przypomina mi tarte przez co są dla mnie jeszcze bardziej intrygujące. Zacznijmy zatem od wosku, który swoim zapachem od razu podbił moje zmysły. 


Delicious Guava

Wosk o zapachu pysznego owocu Guavy z delikatną domieszką owoców tropikalnych.
Ten zapach bardzo kojarzy mi się z upalnymi dniami lata.
Jego słodki zapach  jest bardzo intensywny lecz nie duszący. Woski są nasączone naturalnymi aromatami dla wzmocnienia efektu. Można je kruszyć i dowolnie mieszać tworząc unikalne kompozycje, ale w tym wydaniu jak dla mnie nie trzeba dodawać nic, ponieważ zapach jak dla mnie jest idealny ! 
Zastanawiam się już nad kupnem dużej takiej świecy !

Cuban Mojito

Ten wosk jest połączeniem mieszanki cukru, mięty, a także limonki. Jego zapach jest bardzo orzeźwiający, który jak dla mnie idealnie sprawdziłby się w letnie wieczory. Szczerze mówiąc ciężko jest mi określić, który produkt wykorzystany do tego wosku jest bardziej wyczuwalny, ale bez wątpienia jest dla mnie piękny.
Zaletą jak dla mnie jest także to, że nie należy do tych " duszących ". 


Viva Havana

Aromat tego wosku powstał z połączenia zapachu przypraw korzennych, drzewa sandałowego, a także wanilii.
Po mimo tego, że zapach wanilii osobiście dla mnie jest dość odrzucający w tym wariancie poprzez swoją delikatność nie przeszkadza mi w ogóle. 
Kolor niebieski uważam, że jest odzwierciedleniem wyjątkowego i kuszącego zapachu, a także jego intensywności. 

Tobacco Flower

 Bardzo oryginalny zapach kwitnących kwiatów tytoniu wydawał się naprawdę piękny i przyjemny, ale niestety po podgrzaniu go kiedy zapach zaczął unosić się w całym pomieszczeniu okazał się dla mnie zgubą. Szybko zaczął mnie doprowadzać do kaszlu i silnych torsji i Pan Tata pędem wynosił " kominek " z domu. 
Zapach jest naprawdę bardzo piękny i niespotykany, ale niestety nie dla mnie. 

Produkty YANKEE CANDLE są dla mnie bardzo oryginalne i ciężkie do powtórzenia. 
Szeroka gamma zapachowa umożliwia bez problemowe znalezienie " ideału " dla każdego z nas. 
Intensywność zapachowa tych produktów daleko przewyższa inne marki co można zauważyć już po samych cenach. Ale nie ma co się zniechęcać. Za znakomitą jakość i długość tej przyjemności warto zapłacić więcej i cieszyć się niepowtarzalnym aromatem nie tylko stojąc dosłownie metr od świecy. 
Dzięki możliwości tego testu zrozumiałam skąd biorą się te przepychanki słowne w sieci i kłótnie o ulubieńców z YANKEE
Każdy wosk wypełnił moje całe mieszkanie niepowtarzalnym zapachem na długi czas. 
Nawet po dokładnym wypaleniu aromat i słodycz wosku unosiła się jeszcze kilka godzin bez potrzeby użycia kolejnego. 
Jestem bardzo zadowolona i na pewno to nie będzie moje ostatnie spotkanie z produktami YANKEE CANDLE


Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do odwiedzenia
candleonline.pl




23 komentarze:

  1. Ja dzisiaj zabieram się za recenzję moich wosków, ale jestem miło zaskoczona intensywnością zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od yankee candle jestem wręcz uzależniona😁😁😁z obecnej kolekcji najpiękniej jak dla mnie pachną Viva Havana i Delicious Guava😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuban Mohito byłby moim ulubionym!

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie pokazałaś zdjec jak je palisz, bo sie zastanawiam w jaki sposob to zrobilas, bo wiem, ze trzeba do nich mieć kominek - czy nie trzeba?
    a kolory faktycznie, przykuwaja uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz mieć odpowiedni świecznik, ktory podgrzewa np. od dołu, wosk się topi, a aromat się wydobywa 😉

      Usuń
    2. Mam kominek spokojnie :) ale nie jest już pierwszej nowości i nie prezentuje się zbyt ładnie, więc po co mi to było? :) po za tym chyba nie każda recenzja ma wyglądać identycznie :) skoro czekasz na swoje woski jestem ciekawa jaki Ty nam efekt pokażesz :)

      Usuń
  5. Opinie sa bardzo dobre. Ciekawa jestem baaaaaardzo. Woskow nigdy nie używałam, a ż Yankee podobna sa piekne. Tak patrzę na te woskibi sama nie wiem, który by mi odpowiadał. Tak zaprezentowałas, ze wszystkie bym wzięła ❤😍 kusicielko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od czasu kiedy pierwszy raz je urzyłam, nie potrafię się znimi rozstać :) Buziaczki :* http://szymkowerobotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja i yankee candle to miłość codzienna. Nie znam zapachów, muszę podejść zobaczyć nowości! Moim ulubionym zapachem jest fluffy towels <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam woski tej firmy. Również czekam na paczkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te woski i palę namiętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuban Mojito mnie bardzo kusi :) Bardzo lubię takie orzeźwiające zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wąchałam jeszcze tej kolekcji ale chyba będę musiała po Twojej recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam i z chęcią bym na zywo powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chciałabym powąchać! Od grudnia nie dają mi spokoju i muszę w końcu kupić sobie kominek i duuuuuzo wosków :-P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze na tym blogu rzetelna recenzja i piekne zdjęcia. Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam, ale chętnie bym przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  16. Również podoba mi się Delicious Guava, także chciałam kupić duże opakowanie aczkolwiek no ta cena nie co skłania do zastanowienia się ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam woski, pale je dla relaksu i jak mam zły humor.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne, też czekam na swoje 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia