środa, 7 czerwca 2017

Canpol Babies | Blogujesz ? Testujesz ? A może konkurs organizujesz ?

Witajcie kochani !
Jak znaczna część Was już wie, że dosłownie lada dzień może pojawić się
z nami nowy członek rodziny.
Powiem Wam szczerze, że boje się tej chwili strasznie.
Nie byłam tak przerażona nawet przed porodem z Anastazją.
Ale obiecałam Sobie jedno, że za wszelką cenę zorganizuje czas tak
by moje dzieci były zadowolone, a ja także będę mogła kontynuować blogowanie.

Wraz z początkiem nowego miesiąca pojawiła się także kolejna możliwość
testowania na blogosferze Canpola.
I jak w każdym miesiącu fundator nie szczędzi na nagrodach, a wręcz
zachęca nimi do udziału.
Jak zauważyliście uwielbiam poznawać nowości i brać udziały w różnych zabawach.
Uwielbiam o tym pisać, mówić, walczyć o te wspaniałości, ale od pewnego czasu
ciągle myślę o tym by zacząć się tym dzielić z Wami.
Dlatego w edycji czerwcowej CANPOL postanowiłam zgłosić się jako
ORGANIZATOR KONKURSU !
Chciałabym zorganizować dla Was konkurs, w którym
pojawi się możliwość pokazania/opisania przez Was
w najbardziej kreatywny sposób jaki potraficie
" czym jest dla Was macierzyństwo i jak odmieniło ono wasze życie ".
Forma zgłoszonych prac konkursowych będzie zależała od Was.
Zestaw, który trafi w ręce zwycięzcy to :


Kubek niekapek
Kubek „Anywayup” z kolekcji Haberman dla Canpol babies został wyposażony w unikalny zaworek niekapek, by umożliwiać dziecku samodzielne picie bez rozlewania:
  1. ustnik niekapek ułatwia dziecku samodzielne picie i chroni przed rozlewaniem;
  2. specjalna higieniczna osłonka, co gwarantuje utrzymanie niezbędnej czystości;
  3. wygodne uchwyty ułatwiają chwytanie i trzymanie kubka w małych rączkach;
  4. prosta konstrukcja (składa się z 2 elementów: pojemnika i pokrywki) ułatwia utrzymanie kubka w czystości;


Butelka szerokootworowa antykolkowa x2
Jest trwała i bezpieczna -
 spełnia najwyższe normy jakości.
1.Zawór antykolkowy.

Umożliwia bezproblemowe odpowietrzanie smoczka, zmniejszając ryzyko wystąpienia kolki


2. Kształt smoczka zbliżony do piersi mamy. 
Ułatwia łączenie karmienia piersią i butelką


3. Szeroki otwór i trwała, precyzyjna skala. 
Pozwalają na łatwe przygotowanie mleka 


4. Nowa, najwyższa jakość surowca (PP). 
Zapewnia przejrzystość, trwałość i bezpieczeństwo (BPA 0%) butelki

Termoopakowanie miękkie

  • Specjalna folia termoizolacyjna wewnątrz termoopakowania spowalnia proces stygnięcia/nagrzewania się pokarmu.
  • W zależności od temp. wyjściowej pokarmu oraz warunków atmosferycznych utrzymuje temperaturę nawet do 3 godz. 
  • Termoopakowanie wyposażone jest w praktyczny odpinany pasek ułatwiający przenoszenie oraz mocowanie np. do rączki wózka.
  • Nietoksyczny materiał zewnętrzny jest wyjątkowo trwały i łatwy do utrzymania w czystości.

  • Pasuje do wszystkich rodzajów butelek na pokarm (szerokie i wąskie).

  • Smoczek silikonowy anatomiczny

Nowy smoczek do uspokajania z kolekcji Toys. Smoczki charakteryzują się unikalnym, autorskim wzornictwem oraz wykonaniem z bezpiecznych materiałów. Wyposażone są w silikonową gumkę o anatomicznym kształcie.

Wszystkie produkty Canpol posiadają wszelkie testy i zapewniają naszym maluchom bezpieczeństwo.
Osobiście miałam sporo styczności z produktami tej firmy i nigdy mnie jeszcze nie zawiodły dlatego z wielką przyjemnością zorganizowałabym dla Was ten konkurs. Mam nadzieję, że szczęście mi dopiszę i dostanę ten zaszczyt, a na pewno dam wtedy z Siebie wszystko by ZWYCIĘZCA jak i firma były zadowolone !
Jak na razie to tyle w tym temacie, proszę tylko Was o trzymanie mocno kciuków i zapoznania się z produktami ;)
 

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam produkty Canpola, są dobrej jakości i goszczą w moim domu od 9 lat :)
    Jeśli chodzi o strach przed porodem to normalne- ja drugiego też się bałam mocniej- bo wiedziałam już co to za ból :P Pierwszy to nie wiesz co Cię czeka a drugi inaczej. Trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana <3
      A 2 porodu się boję bo najprawdopodobniej czeka mnie siłami natury, a pierwszą miałam CC i chyba wolałabym obstać przy tej opcji :D <3

      Usuń
    2. Nie taki diabeł straszny jak go malują! Szybciej dojdziesz do siebie po naturalnym!

      Usuń
  2. miałam ten kubek niekapek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nagrody ;) U nas mały już kawaler ;) Te termoopakowanie to fajny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nagrody ❤ moi chlopcy niestety sa juz za duzi na butle. Daje innym szanse.
    A Ty sie nie martw, co ma byc to bedzie, skup sie na dzieciach. Poczatkowo moze byc ciezko, ale uwazam, ze dobra kwestia organizacji i da rady cos napisac 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  5. miałyśmy ten kubek jak tylko Julka zaczęła swoja przygodę z kubkami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dasz radę z dwójką łatwiejsza organizacja :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki, że Ci się uda! Ja wezmę udział dla mojego chrześniaka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno dasz radę, im więcej człowiek ma obowiązków tym lepiej potrafi się zorganizować. A konkurs super! Oby więcej takich akcji.

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia. Jestes idealną kandydatką na zorganizowanie konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezenty czekają na zwycięzce! trzymam za Wszystkich kciuki;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne nagrody 😊 powodzenia. ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję,że się uda dobrnąć do celu! Tego Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki! Napewno się uda.
    Ja bardzo lubię produkty tej marki cechują się bardzo dobrą jakością i niska cena :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia