środa, 21 czerwca 2017

DUO KUBKI - Bo o uczuciach można przypominać bez okazji ! | MyGiftDna

Witajcie kochani ! 
Ostatnio nieco Was zaniedbuje,
ale pogoda za oknem coraz częściej zachęca do wycieczek i relaksu,
 a także zaczął się u nas bardzo stresujący okres i każdą wolną chwilę
staram się spędzać z Panem Tatą i Anastazją.
Ale dziś chciałabym pokazać Wam dwa produkty, które nadają się na wiele okazji,
które możemy podarować jako prezent.
Ale nie zapominajmy o tym, że nie tylko w " kalendarzowe okazje "
wypada okazywać uczucia najbliższym.
Wspominałam Wam już kilka razy o wspaniałym sklepie, w którym znajdziemy wiele
pomysłów/produktów z możliwością personalizacji
by nasze podarki stały się jeszcze bardziej wyjątkowe.
Tak jak Wam mówiłam w naszym życiu zaczyna się dużo dziać,
a nasze codzienne szare życie nabiera takiego tempa,
 że nie jesteśmy w stanie za wszystkim nadążyć.
Staramy się spędzać każdą wolną chwilę razem,
ale RAZEM będąc rodzicem nie zawsze oznacza tylko we dwoje.
Część z Was pewnie zna już ten temat od podszewki i wiecie co mam na myśli.
Po mimo wspólnie spędzanego czasu nieco się od Siebie oddaliliśmy,
a drobne gesty, którymi okazywaliśmy Sobie uczucia w każdej chwili gdzieś się ulotniły.
Dlatego postanowiłam zrobić ten krok i pokazać Krystianowi, że po mimo upływającego czasu między nami... ja nadal darzę go równie silnymi uczuciami jak dawniej.
Właśnie dziś także przychodzę do Was z

KUBKAMI DLA PARY 
które idealnie nadają się na każdą okazję. 


Kubki są o pojemności 330ml i wykonane są z białej porcelany.
Nadruki wykonane są trwałą metodą,
podczas której pod wysoką temperaturą nakładany jest wydruk.
  

Charakterystycznym znakiem dla tych kubków są ich uszka
w kształcie połówek serca.
Powiem Wam szczerze, że sądziłam, że właśnie przez ten wygląd
trzymanie kubka będzie nie wygodne, ale bardzo się pomyliłam.


Kubki są dosyć ciężkie, przez co widać, że są dobrej jakości.
Grafika na nich jest także bardzo wyraźna i nawet podczas zmywania
w zmywarce nie uległa na żadnym z nich zniszczeniu.
Pierwsze litery imienia jak i całe imię umieszczone jest
w identyczny sposób na obu stronach kubków,
dzięki czemu ten drobiazg staje się idealny dla osób i prawo i leworęcznych.
Personalizacja kubków podczas zamówienia nie stanowi żadnego problemu.
Podobnie jak w innych produktach.
 MY GIFT DNA  z dokładną starannością
zadbało o to by wypełnienie projektu było łatwe i nie zajęło dużo czasu.

Koło zdjęć przedstawiających produkty znajdują się dwa okienka,
w które wystarczy wpisać wybrane przez Nas imiona i dokonać zamówienia.
A całą resztą zajmuje się już dobrze przeszkolony personel.
Dodatkową opcją, którą daje Nam producent jest możliwość
domówienia opakowania prezentowego za niewielką sumę.
Uważam osobiście, że to fajne rozwiązanie bo dzięki temu naprawdę możemy zrobić
prezent niespodziankę nawet w chwili gdy nie ma nas w domu !
Zamawiając ten drobiazg pomyślałam, że nie musimy czekać
tylko na specjalne okazje by kupić komuś prezent i dzięki temu podarować
uśmiech, ale możemy robić to w każdej chwili.
Teraz dzięki My Gift Dna mamy Swoje ulubione kubki.
I za każdym razem gdy Krystian wraca z pracy, a ja wychodzę mu na przeciw
z tym kubkiem i czarną kawą na jego twarzy pojawia się nieziemski
uśmiech, który kiedyś podbił moje serce i powiem Wam tak między nami,
że dalej ten uśmiech potrafi działać na mnie tak jak kiedyś ...
Oj nie chcielibyście wiedzieć gdzie go czasem " czuje " hahaha.


PODSUMOWUJĄC :

Kubki są naprawdę rewelacyjnej jakości.
Nie zauważyłam na nich jakichkolwiek niedociągnięć. Grafika jest bardzo wyraźna,
a dla mnie osobiście podoba się jeszcze ten fakt, że
ilość naniesionej grafiki jest ograniczona.
Dzięki temu są skromne, a to co powinno być zauważone od razu jest tylko wyszczególnione.
Kolejnym plusem tych kubeczków
jest dla mnie możliwość zmywania w zmywarce.
Urocze uszka przypominające serduszka
idealnie podkreśliły to co chciałam okazać
Ukochanemu.
Jestem z nich bardzo zachwycona
i polecam je gorąco każdemu !

Jeśli postanowicie zamówić taki prezent pamiętajcie, że jest wiele okazji
na które można przeznaczyć ten drobiazg.









  • Walentynki
  • Urodziny
  • Imieniny
  • Święta 
  • Dla niego/niej
  • Dla przyjaciółki/Mamy/Taty/Babci/Dziadka.... 
Mogę wymieniać tak bez końca, ale to od Was zależy
kto dzięki pomysłu od My Gift Dna poczuje się wyjątkowy i doceniony !
Pozdrawiam Was kochani i zapraszam do zapoznania się z
szerokim asortymentem sklepu !

8 komentarzy:

  1. Też jestem tego zdania, że uczucia należy okazywać codziennie a nie tylko od święta. Bardzo fajne te kubki, picie porannej kawy z ukochaną osobą musi być fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ta sama kawa pita wspólnie od kilku lat smakuje dużo lepiej z tych kubeczków <3

      Usuń
  2. Kolekcjonuję kubki :) te są strasznie słodkie, z chęcią je przygarnę- może na dzień chłopaka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł kochana! A kubki są naprawdę godne uwagi !

      Usuń
  3. Takie prezenty doceniam nawet bez okazji ❤ trzeba się doceniać nawzajem. Ja to z każdej rzeczy sie zawsze cieszę. Świetnie ujęła zdjecia 😊 pogoda dopisuje to trzeba spędzać ze sobą czas, na tym polega pielęgnowanie związków ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się kochana. Ale zauważyłam, że po upływie lat jednak mniej nas stać na takie gęsty. Dlatego postanowiłam teraz,że będę okazywać uczucia na każdym kroku. Bo mój facet jest tego wart 😍😍😍

      Usuń
  4. Takie prezenty doceniam nawet bez okazji ❤ trzeba się doceniać nawzajem. Ja to z każdej rzeczy sie zawsze cieszę. Świetnie ujęła zdjecia 😊 pogoda dopisuje to trzeba spędzać ze sobą czas, na tym polega pielęgnowanie związków ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł na prezent :D
    Pozdrawiam
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia