wtorek, 13 czerwca 2017

MYGIFTDNA.PL | CO dać Tacie na Dzień Ojca ?

Witajcie kochani !
Przyznać się, kto z Was zaczął już atakować " Wujka Google " frazami „prezent dla taty” „prezent na dzień taty” „pomysły na prezent na dzień ojca”, „co kupić tacie” itp.?
Wybór prezentu dla kogokolwiek stwarza nie lada wyzwanie...
Ale dobrać idealny prezent dla faceta, który nie ma jednego zainteresowania to jest dopiero wyzwanie ! 
Każdy ojciec w ten dzień powinien poczuć się doceniony,
dlatego bez wahania postanowiłam wybrać w imieniu Anastazji prezent dla K., który to właśnie ona wręczy mu 23 czerwca.

Długo zastanawiałam się jaki prezent podarowany po raz pierwszy na Dzień Ojca zadowolił by Pana Tatę. Anastazja jest jeszcze za mała na przygotowanie własnoręcznie laurki czy podsunięciu pomysłu dlatego ...
W niełatwym wyborze pomógł mi sklep mygiftdna.pl

Ten prezent wydał mi się najbardziej trafiony.

K. jest duszą towarzystwa. W sezonie często spędzamy czas na świeżym powietrzu, 
a razem z nami nasi przyjaciele i rodzina. 
Na sezon grillowy K. czeka z niecierpliwością.
Zawsze " pracuje " jako kucharz i wszyscy uwielbiamy jego grillowe przysmaki i wymyślne kombinacje smakowe. 
Nie przypominam Sobie takiej " imprezy " kiedy na jego twarzy nie widniał uśmiech.
Dlatego wybranym prezentem przez " NAS " jest
Bo jednak, który mistrz grilla nie chciał by posiadać przyborów z grawerem wykonanym z myślą tylko o nim? 
Zestaw składa się z 5 elementów na których grawer umieszczony jest na 4 elementach produktu


Elementy wchodzące w skład zestawu:
  • Szczypce
  • Łopatka z otwieraczem
  • Pędzelek
  • Duży nóż do mięsa
  • Widelec do mięsa


Wszystko to zamknięte jest w walizce o wymiarach: 480 x 150 x 80 mm.
Cały zestaw prezentuje się bardzo efektownie,
a walizka dodaje mu tylko tajemniczości i uroku.
Osobiście uważam, że zbędny jest tu papier prezentowy czy jakieś torebeczki wystarczy kawałek wstążki i cały prezent jest znakomicie zapakowany.



Dzięki walizce wszystkie przybory będą znajdować się cały czas w jednym miejscu i nie ma już mowy, że coś zostanie zgubione. 
Grawer na rączkach sztućcy wykonany jest z użyciem najnowszych technologii laserowych.
Ta technologia sprawia, że napisy są bardzo wyraźne.


Rączki są bardzo wygodne i solidne, a części metalowe idealnie dopasowane do rękojeści.

Napis, który wybrałam : 

" NAJLEPSZY TATA od ... " 
Nie jest bez znaczenia.
K. jest wspaniałym ojcem.
Daje Anastazji wiele radości,
nie jest obojętny i stara się być ciągle blisko niej by nie przegapić żadnej ważnej sytuacji z jej życia.
Dla części z Was to może zwyczaje zachowanie,
ale ja go za to podziwiam.
Ostatnio miała miejsce u nas wymiana zdań na temat " nauki " Anastazji.
I słowa K. utkwiły mi głęboko w pamięci i na pewno szybko o nich nie zapomnę :
E. : " Nie wiem po co uczysz jej jak nazywają się Twoje narzędzia! Nie zapominaj, że to dziewczynka! "
K. : " Nie ma tu znaczenia dla mnie płeć. Będę uczył ją wszystkiego co sam potrafię, a nawet więcej bo nie pozwolę na to by kiedyś ktoś powiedział do Małej CO TY BYŚ BEZE MNIE ZROBIŁA to będzie silna, samodzielna kobieta ! "

Jeszcze nigdy dotąd nie spotkałam się z tak solidnie wykonanym zestawem przyborów grillowych.
Dzięki wysokiej jakości materiałom ten zestaw będzie towarzyszył nam długie lata, a napis, który widnieje na nich będzie cieszył K. oko za każdym razem kiedy tylko na niego spojrzy.

Jeśli nie macie jeszcze prezentu na Dzień Ojca, a mój wariant nie jest dla Was trafiony
zachęcam do odwiedzenia strony sklepu gdzie znajdziecie wiele innych pomysłów na obdarowanie solenizantów !
W kategorii :


znajdziecie aż 494 artykuły przygotowane z myślą o Ojcach.
Każdy z Was może wybrać drobiazg, który jest najbardziej odpowiedni dla Waszych mężczyzn, 

a ich ceny adekwatne do Waszych funduszy.

Pamiętajcie, że nie tylko MAMA jest ważną częścią życia każdego dziecka,
ale także TATA stanowi jego ważną część.
Nie zapominajmy o nich !



15 komentarzy:

  1. Tatusiowi kupiłem wode po goleniu ... sam chciał ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! Tata pewnie zadowolony!

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW ! Taki zestaw grillowy, byłby idealny dla mojego teścia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw ma tak przepiekny kuferek, ze naprawde nie trzeba sie wysilac, aby czymkolwiek go zdobic. Na pierwszy rzut oka bym powiedziala, ze to jakies kosmetyki :)))) Boski jest. Akurat sezon grilla dookola jest organizowany. Jak znalazł dla TATY !!! Pikne zdjecia zrobilas. Bardzo wyrazne z wyszczegolnionymi detalami :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. To kiedy mogę wpasc na barbecue?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki zestaw tylko bez graweru. Służy bez zarzutu od kilku lat.

    OdpowiedzUsuń
  7. O coś dla mojego taty, też ludzi bardzo grillować !

    OdpowiedzUsuń
  8. O, to jest dobry zestaw dla mojego ojca! Nie wiem tylko czy przez granicę by to przeszło hmmm... Mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. prezent piekny, az się łezka kręci w oku

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj zestaw jest super. Sama chciałabym taki mieć :) A Anastazja ma wspaniałego i bardzo mądrego tatę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestaw i pieknie napisane

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno będzie się tym dobrze grillować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wykonany i solidny zestaw!!! Z pewnością przyda się w sezonie grilowym, a frajer sprawi, że korzystając z tych narzędzi wasz tata będzie dumny jak paw👍

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw do grilla czemuż ja o tym wcześniej nie pomyślałam.. O jej! Pięknie wszystko się prezentuje.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja swojemu tacie kupiłam kosmetyki jak zawsze no i zapalniczke droga.☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia