sobota, 3 czerwca 2017

Najlepsze szkło i ceramika w jednym miejscu.

Do momentu póki mieszkałam z rodzicami nie zwracałam większej uwagi na dodatki do domu itd.
Ale odkąd mieszkam z daleka od nich coraz częściej zwracam na to uwagę.
Jednym z moich czułych punktów jest wygląd szkła w moim domu.
Właśnie dzięki temu natrafiłam na wspaniały sklep, który w swoim asortymencie ma szeroki wybór ceramiki i własnie szkła.
Postanowiłam spróbować Swoich sił i dzięki temu nawiązałam kolejną wspaniałą współpracę.
Jesteście ciekawi co to ?
Zapraszam !


Na stronie producenta możemy znaleźć takie informacje : 



 W moje posiadanie trafiły dwie filiżanki z bardzo oryginalnym spodkiem. 

Filiżanki są niemalże identyczne.
Różnicą pomiędzy nimi jest kolor uszka i dolnej części.
 

Wymiary filiżanki:
    Pojemn. użytkowa 200 ml
    Pojemn. całkowita 220 ml
    Wysokość 80 mm
    Średnica 85 mm
Wymiary spodka:
    Długość - 175 mm
    Szerokość - 100 mm




Jedna z nich ma uszko białe, a druga czarne. 

Ich kolory kojarzą mi się z ulubionym gorącym napojem czyli z KAWĄ. 

W naszym domu zdania są podzielone. 
Pan Tata preferuje kawę czarną zaś ja z mlekiem dlatego bez problemu wybraliśmy sobie filiżanki bez żadnych kłótni <3. 
Szkło jest dość grube i od razu widać, że jest dobrej jakości. 
Spodek jest dość duży co ułatwia mi podawanie ulubionych słodkości do kawy. 
Przyznam, że w kwestii wyglądu szklanek, kubków i całej reszty szklanej zastawy jestem dość wybredna i zawszę kieruję się ich oryginalnym wyglądem i w tym oto wypadku jestem bardzo zachwycona. 

Na obu filiżankach znajduje się napis : 

Sweet Home Collection
A także w środku filiżanek znajdowały się małe nalepki z tym samym napisem. 




Warto także wspomnieć o tym, że filiżanki są bardzo niskich, cieszących oko i portfel cenach. 

Biała : KLIK
Czarna :KLIK



Po za tym na stronie sklepu możemy znaleźć wiele różnych promocji, a dzięki szerokiemu asortymentowi, każdy może znaleźć coś dla siebie. 
Zapraszam do odwiedzania : 
FACEBOOK:
KLIK

SKLEP:
KLIK

15 komentarzy:

  1. Nigdy nie lubiłam pić z filiżanki. Chyba byłam na to za młoda.
    teraz częściej myślę o ich zakupie- te wyglądają bardzo stylowo i nowocześnie. Są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za to mam fioła na punkcie filiżanek i gdy jakaś wpadnie mi w oko od razu mam ochotę ją kupić. Tak jest właśnie z tymi prezentowanymi przez Ciebie. Są świetne i tak jak wspomniała Zuza, bardzo nowoczesne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne te filiżanki. Ja popołudniową kawkę zawsze piję w filiżance.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentują te filiżaneczki, a że jestem lasuchem, to te podłużne spodni są zdecydowanie dla mnie😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooooow 😍 ale na tym ostatnim zdjeciu pezepieknie wyglada. Malutkie, skromniutkie - uwielbiam takie oryginaly w dobytku. Sliczne zdjecia misia 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są te filizaneczki, zdecydowanie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham takie bibelotki, a te fliżanki sa przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądają herbaty w tych szklaneczkach. Ja jednak wolę w grubym kubku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pić w przezroczystych nacyniach ciepłe napoje, pięknie wygląda :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne filizaneczki chociaż ja wole wielki kubas do picia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tak samo herbata to tylko w wielkim kubku bądź szklanie ;)
    Ale takie filiżanki idealne do kawki... Piękne są bardzo mi się podobają.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne filiżanki <3 Kto mnie zna, ten wie, ze mam hopla na punkcie filiżanek i kubków :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście uwielbiam gorące napoje w kubku, ubzdurałam sobie, że lepiej smakuje, aczkolwiek te filiżanki które dostałas są bardzo nietypowe i może bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie się prezentują i chętnie bym je przygarneła.😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia